1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor bugs vind ik het prima. Als ze iets vinden nadat de game Gold is gegaan. 1/3 van je ingame content in een patch vind ik persoonlijk een slechte ontwikkeling. En weet je niet waar het stopt. :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het alternatief is dat we half affe games krijgen die in de loop van maanden en maanden half zacht gepatcht worden (a la BF4) dan wacht ik eerlijk gezegd liever iets langer

Dit is niks tegen Infamous of Sony in het bijzonder

maar de grens van wat nu 'af' is verschuift gewoon in ons nadeel en dat vind ik vervelend.

Op het moment dat ik mijn geld op de toonbank gooi voor de game moet het af en helemaal goed zijn. En tegenwoordig is dat minder belangrijk dan het halen van de release window lijkt het.

Nogmaals, dit is niks tegen Infamous ofzo (meer tegen BF4 eigenlijk :+) maar het is wel een gevolg van de 'we patchen dat wel na release' manier van ontwikkelen

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Maar is het spel ook een beetje leuk? :+

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar ze hebben vast internet thuis, dus ze kunnen alsnog binnen 5 minuten online zijn om die update binnen te harken. Ik heb ook zo vaak geen internetkabel in mijn 360, maar als het nodig is ben ik binnen een minuut online. We wonen immers niet in Afrika.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Uiteraard, maar het is zoals het is, het is het moderne digitale game wereldje.

BF4 is een uitzonderlijk geval, nu heb je met een Infamous een x aantal missies erbij met optimalisatie.
    Het is geen big deal

Ze hadden ook bijv. die hele missies er niet bij kunnen doen natuurlijk en evt als betaal dlc kunnen geven (dat zou ik doen)

Wat ik wilt zeggen is dat dit gewoon tegenwoordig het geval is en we er niets tegen kunnen doen.
    Het zal ook niet in de toekomst gaan veranderen.
    Ik ben het echt met je eens dat een game 100 % af moet zijn zodra je de game koopt maar dit zal nooit het geval zijn..

Helaas.:+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Terug naar always offline en alleen nog maar local MP spelen met zijn allen! :+

Hoe dan ook , ga de game zo even ophalen bij MM. Heb MGS ook nog even overwogen maar weet wel zeker dat ik hier langer mee zoet ben (plus het hele betalen voor een dikke demo staat me ook wat tegen)

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dan block mijn berichten toch? Hoef je ook niet telkens op mijn berichten in tegaan en te lezen. Probleem opgelost lijkt mij?
    Mods hebben dit niet aangegeven.

Ik vind het raar dat er nu ook een grote day-one patch moet downloaden voor een game die uit is. Voor consoles kan ik het begrijpen. Lijkt wel alsof de ontwikkelaar iets achterhoud voor een day-one patch.. of zeg ik nu weer iets raars?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja

Wat zou het nu zijn om iets achter te houden als je het zoals in dit geval het gratis kunt downloaden?

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zolang het gratis is is er niks aan de hand? Zomaar stennis schoppen

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is inderdaad mogelijk.

Ja, jullie snappen mijn punt niet. Hoezo word dit niet meteen toegevoegd aan de game en dan uitbrengen? Ik mag toch niet hopen, dat dit meer voor gaat komen bij games. Geen zin in om nog is 30GB te downloaden, omdat de game zegmaar niet compleet is.
    Dit staat echt buiten de DLC.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het gaat in dit geval om 200 nog wat mb ;)

Maar zoals eerder gezegd was het denk ik de keuze om dit er later in de patchen of de game later uit te brengen. Wat mij betreft dus de goede en logische keuze om het op deze manier te doen

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, wat ziet het er sexy uit :cool:

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Maak ff een eigen topic aan ofzo... Of doe het per pm. Totaal offtopic en deze discussie interesseert me geen reet. Ik wil eerste indrukken horen over Infamous :)

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jij zegt alleen maar raars.

Wat kom je hier nou doen?
    Ben je zo onzeker over je Xbone dat je hier komt zeiken?
    'Wij' PS4 gamers gaan toch ook niet in het Titanfall topic lopen zeiken over die game?
    Pleur gewoon op man met dat zielige gedoe. Je bereikt er niets mee.

Anyway, ontopic!
    die extra bonus-missies unlocken die op dat flyertje staat wat bij de game zit, moet dat echt via de website of gaat dat ook ingame?:confused:

Wil eerst Metal Gear uitspelen voordat ik aan deze game begin, maar wil dit effe weten voor ik me ergens ga registeren als het niet nodig is.:+

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Normaal kun je die codes gewoon via de PSN Store redeemen

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar het is geen code....

Ik heb nu ook geen tijd om erin te duiken, misschien wordt het me wel duidelijk als ik er mee aan de slag ga.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Kut weer, dus let's gooooooooooooooo.

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Wie loopt hier nou zielig te typen , juist. Dat je het als een aanval ziet moet jij weten, maar het puur even om een discussie te starten. Uiteraard happen de PSers weer het hardst. Ik bedoel hier helemaal niets mee. Erfein ik kap er wel mee. Ik heb mijn punt gezegd, wat ik ervan vind.

Verder lijkt mij Infamous zeer vette game, wat er tot nu toe van gezien hebt. Is het verhaal ook een beetje oke?

19. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    +1 :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe zit het nu precies met die paper trail sidequest, ik zag in een review dat ik die ergens op een website moet opstarten en dat het dan in de game terug komt?

Deel Deze Pagina