@BigSyke: Second Son gaat uit van de "good" ending van Infamous 2. Wordt in het begin van het spel uitgelegd, dus je mist weinig/niets. Ziet er puik uit. Vooral de neon en lighting ziet er extreem goed uit.
En anders zoek je ff op YT naar Infamous 2 good ending Heb ik ook gedaan om het ff te refreshen... Here you go:
Oh god, probs aan Sucker Punch hoor na het zien van bovenstaand filmpje. Wat een afschuwelijke stijl hadden de eerste games.
Why you should play Infamous: Second Son on expert http://www.gamespot.com/articles/why-you-should-play-infamous-second-son-on-expert/1100-6418445/
Bevestiging dat de nieuwe Infamous inderdaad zeer soepel draait, bijna altijd tussen de 30 - 40 fps mark. Een platte 30 fps zou wellicht een iets betere keuze zijn geweest. Wanneer tijdens een scene de fps fluctueert van 40 fps naar 30 fps levert dit voor het oog een kleine zichtbare stottering op. Dit is echter niets vergeleken bij de algemene soepele performance die Infamous de meeste tijd levert. Digital Foundry verdict: "We've only just scratched the surface of inFamous: Second Son right now. Indeed, the video above constitutes the entire amount of time we've spent with the game thus far - but what's clear is that as a technological statement, this is exceptionally strong stuff, especially bearing in mind that this is a first-gen PlayStation 4 title. "
Game even gespeeld gisteravond. Omgeving ziet er allemaal heel goed uit. Vond alleen in het begin de graphics van de gezichten tegenvallen. Heb nog niet eerder inFamous gespeeld, maar is het de bedoeling dat je al die D.U.P. plekken vernietigt? Ben nog niks anders tegen gekomen wat ik kan doen apart van wat blauwe lichtpuntjes achter na gaan voor die blauwe dingen, iets van shards ofsoiets
Wat ik me steeds afvroeg: wat zijn die neo-pilaren? Die kolommen die je hier en daar ziet (vooral op weg naar Seattle) van neon effecten, maar waar niks mee te doen is... Daar wordt verder niet over gesproken toch? In de stad zie je hier en daar ook steeds van die neon strepen hangen/liggen, niemand kijkt er van op in het spel?
dat ga je later in het spel wel merken moet zeggen dat ik tot nu toe de activiteiten wel wat eentonig vind het is dat de stad er zo geweldig uitziet
Heb net die Spoiler unlimited neon sprint unlocked. Heel tof . Vind het vegen over de touchpad om deuren te openen en het kantelen en schudden van de DS4 om hem als graffiti-spuitbus te gebruiken wel aardig. Geeft toch net dat beetje extra bij first party games.
Snap het spel nu een stuk beter. Ben wel iemand die dan ook meteen elk gebied tot 0% uitkamt Waar kun je eigenlijk Delsin's jasje veranderen? Ik heb een code ingewisseld, maar zie wel ''Delsin's Vest'' in het menu staan, kom er alleen niet bij.. Of kun je dit later pas unlocken?
Vind het ook een geweldige game, echt genieten.:b: Grafisch om te smullen, en ook al vind het het wiel niet opnieuw uit, de game speelt heerlijk weg, en gelukkig net genoeg afwisseling dat het leuk blijft. De main character is tof, en dat had ik niet verwacht; vond hem er altijd maar als een verdwaalde alto eruit zien, maar zijn karakter is sterk, en brengt de nodige humor mee.
Delsin is de nieuwe Drake, geniaal personage. Troy Baker neemt rustig tegenwoordig alles over van Nolan North. Hier ging wat mis en kon ik opeens de camera bewegen. Awesome! Kauwgom straatje! Awyeah neon! Maar kan ik niet switchen, of komt dat nog? Overigens, waarom moet mijn jas veranderen als je good bent. Ugh, ik wil gewoon mijn normale jas.
Komt na die missie; je switcht door rook of neon op te pakken. Neon is verreweg het tofste. Screens Spoiler Heb me toch net een missie gespeeld... 'wtf' en 'jaw dropping' tegelijk .
Damn, speelt heerlijk weg. Alleen ga ik er wel snel doorheen. Heb alleen nog maar Smoke, maar al wel 3 districten 100% cleared. Combat is snel, chaotisch, vet, heerlijk. Mis wel side missions, maar misschien komen die nog ? Nu zijn het alleen maar cameras, sprayen, etc ... Ik had echt ff last van hoogtevrees bij het beklimmen van de seatlle tower, damn what a view! Tijd voor een nieuwe power heb nog 21 unused shards