1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Deze game is zoo goed he. Ben echt aan het genieten :D

2. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    wat een vette game zeg waauw

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Aan het begin van de game krijg je textuele inleiding tot het verhaal ...

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @BigSyke: Second Son gaat uit van de "good" ending van Infamous 2. Wordt in het begin van het spel uitgelegd, dus je mist weinig/niets.

Ziet er puik uit. Vooral de neon en lighting ziet er extreem goed uit. :thumbs:

Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En anders zoek je ff op YT naar Infamous 2 good ending :) Heb ik ook gedaan om het ff te refreshen...

Here you go:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh god, probs aan Sucker Punch hoor na het zien van bovenstaand filmpje. Wat een afschuwelijke stijl hadden de eerste games.

7. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Na de tegenvaller van metal gear heb hem nu ook maar gekocht, ben benieuwd!

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bevestiging dat de nieuwe Infamous inderdaad zeer soepel draait, bijna altijd tussen de 30 - 40 fps mark. Een platte 30 fps zou wellicht een iets betere keuze zijn geweest. Wanneer tijdens een scene de fps fluctueert van 40 fps naar 30 fps levert dit voor het oog een kleine zichtbare stottering op. Dit is echter niets vergeleken bij de algemene soepele performance die Infamous de meeste tijd levert.

Digital Foundry verdict:

"We've only just scratched the surface of inFamous: Second Son right now. Indeed, the video above constitutes the entire amount of time we've spent with the game thus far - but what's clear is that as a technological statement, this is exceptionally strong stuff, especially bearing in mind that this is a first-gen PlayStation 4 title. "

10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Game even gespeeld gisteravond. Omgeving ziet er allemaal heel goed uit. Vond alleen in het begin de graphics van de gezichten tegenvallen. Heb nog niet eerder inFamous gespeeld, maar is het de bedoeling dat je al die D.U.P. plekken vernietigt? Ben nog niks anders tegen gekomen wat ik kan doen apart van wat blauwe lichtpuntjes achter na gaan voor die blauwe dingen, iets van shards ofsoiets :+

11. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik me steeds afvroeg: wat zijn die neo-pilaren? Die kolommen die je hier en daar ziet (vooral op weg naar Seattle) van neon effecten, maar waar niks mee te doen is... Daar wordt verder niet over gesproken toch? In de stad zie je hier en daar ook steeds van die neon strepen hangen/liggen, niemand kijkt er van op in het spel? :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat ga je later in het spel wel merken :+

moet zeggen dat ik tot nu toe de activiteiten wel wat eentonig vind

het is dat de stad er zo geweldig uitziet

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb net die

unlimited neon sprint

unlocked. Heel tof :).

Vind het vegen over de touchpad om deuren te openen en het kantelen en schudden van de DS4 om hem als graffiti-spuitbus te gebruiken wel aardig. Geeft toch net dat beetje extra bij first party games.

14. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ah, OK \o/

15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Snap het spel nu een stuk beter. Ben wel iemand die dan ook meteen elk gebied tot 0% uitkamt :+

Waar kun je eigenlijk Delsin's jasje veranderen? Ik heb een code ingewisseld, maar zie wel ''Delsin's Vest'' in het menu staan, kom er alleen niet bij.. Of kun je dit later pas unlocken?

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind het ook een geweldige game, echt genieten.:b:
    Grafisch om te smullen, en ook al vind het het wiel niet opnieuw uit, de game speelt heerlijk weg, en gelukkig net genoeg afwisseling dat het leuk blijft.

De main character is tof, en dat had ik niet verwacht; vond hem er altijd maar als een verdwaalde alto eruit zien, maar zijn karakter is sterk, en brengt de nodige humor mee.

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Best verslaafd!! Geweldig spel :)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Delsin is de nieuwe Drake, geniaal personage. Troy Baker neemt rustig tegenwoordig alles over van Nolan North. _O_

Hier ging wat mis en kon ik opeens de camera bewegen. Awesome!
    Kauwgom straatje!

Awyeah neon! _O_
    Maar kan ik niet switchen, of komt dat nog? Overigens, waarom moet mijn jas veranderen als je good bent. Ugh, ik wil gewoon mijn normale jas.

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Komt na die missie; je switcht door rook of neon op te pakken. Neon is verreweg het tofste.

Screens

Heb me toch net een missie gespeeld... 'wtf' en 'jaw dropping' tegelijk _O_.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, speelt heerlijk weg. Alleen ga ik er wel snel doorheen. Heb alleen nog maar Smoke, maar al wel 3 districten 100% cleared.
    Combat is snel, chaotisch, vet, heerlijk.

Mis wel side missions, maar misschien komen die nog ? Nu zijn het alleen maar cameras, sprayen, etc ...

Ik had echt ff last van hoogtevrees bij het beklimmen van de seatlle tower, damn what a view!

Tijd voor een nieuwe power heb nog 21 unused shards :)

Deel Deze Pagina