Ben pas even bezig en onderweg om neon te krijgen, maar ik twijfel of ik beter niet eerst de districts 100% kan clearen, wat vinden jullie? Ik heb bijv. heel weinig shards omdat ik eigenlijk gelijk doorga met de main story... moet ook zeggen dat de kaart me weinig zegt, beetje chaotisch nog...
Epic game. Heb nu 3 krachten en de derde baas is echt episch. Spoiler een mega grote engel/duivel Ook de zij missies zoals drugs handelaren zijn echt vet. Vind de game echt vele beter dan deel 1 en 2. Ook hoe je je krachten krijgt is veel vetter dan de tunnels in lopen en een ding slopen. Neon kracht blijft wel het vetst. De derde is saaier vind ik. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Btw iedereen met een ps. Vita. Probeer remote play uit met Infamous. Freaking geniaal en ziet er echt prachtig uit zonder lag. Besturing is wennen maar geniaal als je bijvoorbeeld naar de wc moet. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
expert is echt aan te raden het is ook echt een combat gerichte game, de wereld is voor de rest een beetje leeg/saai als je het vergelijkt met GTA o.i.d maar je moet het ook meer als een superhero/combat game zien. Want de powers zijn wel echt leuk en het zijn er vooral heel veel en expert dwingt je iets meer om ze goed te benutten en dat maakt de game meteen een stuk leuker op normal is het een beetje saai alsof je steeds maar dezelfde lijstjes aan het afwerken bent
expert is echt amper moeilijker hoor, het is niet alsof het dan ineens Dark Souls word je moet alleen iets beter kijken, ietsje meer nadenken welke power je wanneer gebruikt en ietsje vaker even dekking zoeken
Moet ook zeggen dat het spelen van 'good' wel meevalt. Gewoon vaak L1 gebruiken en voor de blauwe optie kiezen. Las hier dat het spelen van good lastiger zou zijn dan evil?
Zolang de kogels van vijanden op expert maar niet direct op Delsin afkomen. Eerdere twee games waren vooral kut omdat Cole een spons was voor kogels, alles werd altijd geraakt, zelfs op de meest rare manieren. Zal het eens uit proberen. Overigens hoe vinden jullie het geluid? Vind het een beetje tegenvallen, kloot nog met wat opties. Met mijn headset op maximaal geluid is het nog steeds niet echt fantastisch, explosies en je krachten geven niet echt een lekker geluid. Of ik moet het op een stand zetten waar zachte geluiden juist harder worden, maar dan is het meteen onrealistisch. Een heerlijke sound zoals Iron Man is er niet echt, voelt wat vlakjes aan. Met mijn soundbar ook nog niet echt veel gespeeld, maar dat was ook niet echt wow.
Werkt erg goed inderdaad, maar ik zette 'm toch uit omdat het gewoon zo bizar mooi is op een groot scherm
Gister avond de game uitgespeeld, best een toffe game! De side missions vond ik alleen wat saai en repetitief. Vooral het graffititi spuiten was tergend en werkte met mijn controller voor geen meter, bij jullie wel? Heb trouwens als de good guy gespeeld de hele playtrough maar denk niet dat ik voor een 2e playtrough ga. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik voor een difficuilty heb moeten kiezen? Een 2e playtrough op expert en evil mode zou dus een optie zijn maar denk niet dat ik dat ga doen.
Klein irritatiefactortje: hoe het beeld de belichting bijstelt. Kijk je naar neon, wordt de rest wel erg donker.
Woeeeeeeeeeesh Andere kant van Seattle, omg. Alleen iets raars bij de missie ervoor: Spoiler WTF gebeurde er? Vrouwtje pakt je vast en opeens vlieg je weg ofzo?