1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ben pas even bezig en onderweg om neon te krijgen, maar ik twijfel of ik beter niet eerst de districts 100% kan clearen, wat vinden jullie? Ik heb bijv. heel weinig shards omdat ik eigenlijk gelijk doorga met de main story... moet ook zeggen dat de kaart me weinig zegt, beetje chaotisch nog...

2. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Epic game. Heb nu 3 krachten en de derde baas is echt episch.
    een mega grote engel/duivel
    Ook de zij missies zoals drugs handelaren zijn echt vet.

Vind de game echt vele beter dan deel 1 en 2. Ook hoe je je krachten krijgt is veel vetter dan de tunnels in lopen en een ding slopen. Neon kracht blijft wel het vetst. De derde is saaier vind ik.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik neem aan dat ie hier door de meeste op expert wordt gespeeld. Is dat een beetje te doen ?

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Expert is zeker aan te raden!! Geeft wat meer voldoening imo. Prima te doen

5. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Btw iedereen met een ps. Vita. Probeer remote play uit met Infamous. Freaking geniaal en ziet er echt prachtig uit zonder lag. Besturing is wennen maar geniaal als je bijvoorbeeld naar de wc moet.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    expert is echt aan te raden

het is ook echt een combat gerichte game, de wereld is voor de rest een beetje leeg/saai als je het vergelijkt met GTA o.i.d maar je moet het ook meer als een superhero/combat game zien. Want de powers zijn wel echt leuk en het zijn er vooral heel veel

en expert dwingt je iets meer om ze goed te benutten en dat maakt de game meteen een stuk leuker

op normal is het een beetje saai alsof je steeds maar dezelfde lijstjes aan het afwerken bent

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Blijf wel normal en spelen en een eventuele 2de evil playthrough dan wel op expert

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Same here. Speel nu normal en good. Tweede pt evil en expert proberen ...

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    expert is echt amper moeilijker hoor, het is niet alsof het dan ineens Dark Souls word

je moet alleen iets beter kijken, ietsje meer nadenken welke power je wanneer gebruikt en ietsje vaker even dekking zoeken

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Moet ook zeggen dat het spelen van 'good' wel meevalt. Gewoon vaak L1 gebruiken en voor de blauwe optie kiezen. Las hier dat het spelen van good lastiger zou zijn dan evil?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang de kogels van vijanden op expert maar niet direct op Delsin afkomen. Eerdere twee games waren vooral kut omdat Cole een spons was voor kogels, alles werd altijd geraakt, zelfs op de meest rare manieren. Zal het eens uit proberen.

Overigens hoe vinden jullie het geluid? Vind het een beetje tegenvallen, kloot nog met wat opties. Met mijn headset op maximaal geluid is het nog steeds niet echt fantastisch, explosies en je krachten geven niet echt een lekker geluid. Of ik moet het op een stand zetten waar zachte geluiden juist harder worden, maar dan is het meteen onrealistisch. Een heerlijke sound zoals Iron Man is er niet echt, voelt wat vlakjes aan. Met mijn soundbar ook nog niet echt veel gespeeld, maar dat was ook niet echt wow.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geluid is niet echt super idd, dat heb ik ook met mijn headset ...

13. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Werkt erg goed inderdaad, maar ik zette 'm toch uit omdat het gewoon zo bizar mooi is op een groot scherm :)

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dan ga ik er waarschijnlijk toch maar mee beginnen op expert, mits ik geen spons word natuurlijk ;)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoe krijg je access tot die extra content uit de patch ?

16. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Gister avond de game uitgespeeld, best een toffe game!

De side missions vond ik alleen wat saai en repetitief. Vooral het graffititi spuiten was tergend en werkte met mijn controller voor geen meter, bij jullie wel?

Heb trouwens als de good guy gespeeld de hele playtrough maar denk niet dat ik voor een 2e playtrough ga. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik voor een difficuilty heb moeten kiezen? Een 2e playtrough op expert en evil mode zou dus een optie zijn maar denk niet dat ik dat ga doen.

17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Klein irritatiefactortje: hoe het beeld de belichting bijstelt. Kijk je naar neon, wordt de rest wel erg donker.

18. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Klopt, deze difficulty staat standaard op normal en kun je via het menu aanpassen naar expert :)

19. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Woeeeeeeeeeesh

Andere kant van Seattle, omg.
    Alleen iets raars bij de missie ervoor:
    WTF gebeurde er? Vrouwtje pakt je vast en opeens vlieg je weg ofzo? 8)

Deel Deze Pagina