1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gaaf spel zo te zien :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb er inmiddels een paar uurtjes opzitten. Super super toffe game! Neon powers zijn echt awesome. Game ziet er echt zo fantastisch mooi uit. Mooiste nextgen game so far. En Delsin is echt een tof personage. Seattle is zo tof en mooi gemaakt.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oneindig sprinten met neon, shiiiiit. _O_
    Er is overigens echt nergens een kartelrandje te vinden, AA is zo sweet.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Toffe game, vanwege een foutmelding (ce-34878-0) kan ik de game echter amper tot niet spelen. Met MGS heb ik geen problemen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar niets werkt. Nu zag ik wel dat deze game automatisch saved en dat bij mijn save een dubbele autosave staat, precies dezelfde save, zelfde tijd, zelfde punt. Kan iemand eens kijken of dat bij hen ook zo is met Infamous? Ik ga vanavond eens proberen op een andere PSN account te spelen, dat schijnt ook te kunnen helpen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Door jouw reply heb ik besloten deze een keer op de bazaar of uit de budgetbak te vissen. Ik vond deel 1 maar suf.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb em uitgespeeld dus hij mag weg. 45 incl

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Man man man, op weg naar de 3e power en de onthullingen zijn zo cool... echt heel benieuwd wat de 3e power daadwerkelijk zal zijn...

Maareh, de minpunten van dit spel zijn er wel, maar ze vallen in het niets met de lol tijdens het spelen. Alles is echt zo gelikt afgewerkt. Ben op de helft denk ik van de main story, maar ga zeker districten nog clearen denk ik.

Hoewel ik Smoke en Neon pas heb is Neon by far het coolste so far :)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Neon ziet er toffer uit maar vind smoke tot nu toe wel wat beter.

Missies zijn tot nu toe tof maar moet zeggen dat het clearen van een gebied wel wat eentonig wordt.

9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.338
    Gister eindelijk binnen! Heel vet!!!

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Denk dat je daar prima aan doet :)

Of overnemen van lijpe mocro voor 45.. Mooie prijs.

Ik vermaak mij er nog steeds erg goed mee.. Ga dan ook lekker langzaam door de game heen

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook :D Duurt heeeeeel lang. Elke vijf minuten word ik eruit gegooid \o/ Leuk, zo'n PS4. Gekke is dat MGS het gewoon wel doet. Ga de disc maar eens testen bij een vriend, misschien is het dat wel en niet de softwaren van mijn PS4.

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de game ook niet zo geweldig, grafisch top en leuk om met je superkrachten te spelen, voor de rest erg eentonig, saaie sidequestjes en erg kort. Leuk tussendoortje maar meer ook niet.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind het een 8.

+ Delsin
    + Grafisch top notch, gezichten, AA, kleurgebruik, belichting
    + Gameplay qua krachten fantastisch
    + Verzamelen van die blauwe dingen is tof, doet me denken aan Crackdown
    + Seattle is prachtig weergegeven...
    - Maar ook een beetje zonder leven, stad interesseert me uiteindelijk weinig
    - Audiotechnisch matig
    - Been there, done that
    - Vijanden niet echt divers, zijn niet zo kut als in eerdere games maar echt boeiend zijn ze niet
    - Sidequests is simpel opvulling
    - Hero/evil is wel weer echt zwart/wit simpelheid

Uiteindelijk is het gewoon een zeer solide game, maar speelt wel op safe. Nergens echt slecht, maar sandbox-games zitten echt in een sleur, fun is er van af. Buiten dat is het wel de beste sandbox game met superpowers. Hoe dan ook respect voor Sucker Punch wat ze hier van hebben gemaakt, dit is gewoon niveau Naughty Dog vergeleken met de eerste twee games.

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Paper trail missie is ook leuk gedaan, ben benieuwd naar volgende week :)

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben die nog niet tegengekomen...vanaf wanneer kun je die vinden? Of wordt dat aangegeven in de game?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    45 is voor mij de max wat ik voor een nieuw spel betaal waar ik op zit te wachten. Als ik lager ga inzetten hou ik straks niks meer over voor Playstation Plus :+

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha.. Half jaartje dan kun je de game vast cheap krijgen.. Met de voledige papertrail ook nog ;)

Word aangegeven op je map.. Icoontje lijkt een beetje op een t-shirt ofzo :p trouwens grappig gedaan wat je moet doen als je moet 'activeren'.

-SPOILERS-

Iedere keer als ik een district vrijspeel verschijnt er "Het ...... is nu beschikbaar". Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dit inhoud.. Someone?

/Mod Edit functie gebruiken!!

18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt een nieuwe Jack vrij, kan je in het startmenu selecteren. Ziet er een beetje onhandig uit maar gewoon de joystick naar boven/beneden bewegen

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb 'm uit. Nu eerst nog even good verder upgraden en wat trophies halen. Binnenkort maar weer eens een nieuwe playthrough op Expert en evil.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Speelt wel echt heel lekker weg hoor. Neon is wel makkelijk met die slow time and subdueen door te schieten. Ook die district showdowns zijn veel te easy. Wel gaaf om die mega power in te zetten.

Lekker tussen alles in dashen bij zon command center en dan die mega power unleashen :)

Heb alle districten bovenste helft al op 0% bezetting, nog 48 shards ongebruikt :)

Hoe kom ik in het main menu (om jasje te wisselen)? Als ik de game start, dan start hij gelijk met mijn save en daarna zie ik nergens de optie om te quitten/main menu te gaan. Alleen maar load/save/settings ...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2014

Deel Deze Pagina