Alleen Neon en Smoke zijn tof. De andere twee zijn gaar Ook jammer dat er geen dag en nacht cyclus inzit. Had veel liever nacht gehad nadat je em uitspeelt
Je moet 2x op L1- of 2 drukken zodat je informatie over Delsin ziet. Daarna pijltje naar links of rechts om het jasje te swappen
Wat ik wel mis is dat bepaalde scherpe lichtopjecten (koplampen bijvoorbeeld) geen schaduw van Delsin casten... /offtopic: Wat is er met het forum lettertype aan de hand ./?
Tss, mooi kut; bij smoke zijn headshots juist de way to go (= good karma)...bij neon moet je dat juist niet doen (= bad karma), daar moet je de voeten raken voor good karma.....heb al een aantal keer per ongeluk op iemands hoofd geschoten....was het zo gewend.
Uitgespeeld! Vermakelijke game, de grafische pracht was wel echt het stokpaardje van de game. Ik snap de positieve recensies maar ook de negatieve recensies. Verhaal was flinterdun, de zijmissies waren repetitief en de game is ook nog eens best kort. Kan je ergens zien wat je speeltijd is? Maar goed, nog meer saaie zijmissies was ook niet echt leuk geweest Aan de andere kant ziet het er allemaal super slick uit, het speelt heerlijk weg en het verzamelen van shards, in combinatie met wreede superpowers is gewoon de ultieme bezigheidstherapie! Nu een nieuwe playthrough, ditmaal evil!
Vind het echt een leuk spel al ben ik het eens met de kritiek. Snap alleen niet dat iedereen de graphics zo geweldig vind. Ik ben meer van gameplay dan graphics begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind de graphics niet echt bijzonder dus snap al die complimenten niet. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ben het helemaal eens met je opmerkingen. Maar had er veel meer van verwacht voor de reviews. Heb hem pas na de reviews gekocht. En alles klopt wat er gezegd werd. Voor mij een goeie 7+ Heb er geen spijt van. Ben echt een GFX hoer. Dus heb me daaraan sowieso vermaakt. Kwa gameplay heb ik het allemaal echt al paar keer gezien. Kortom mooie game voor tussendoor en als zoetblijver. Doet echt geen hoge ogen gooien. Maar doet ze ding en dat is prima. EDIT: was voor opmerking boven jou
Hoor hier dat het spel kort is. Heb er zeker al 10 uur opzitten en zit op 61% van de story en heb stuk of 6 districten gecleared. Valt toch wel mee dan? Hoe lang deden jullie erover hem uit te spelen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Same here. Misschien als je alleen de main quest volgt het snel kan maar ik clear ook districts tussendoor en ben ook pas op 55% Sent from my iPad using Tapatalk.
Ik vind het wel weer jammer dat het verschil tussen goed en evil niet meer om het lijf heeft als af en toe mensen dood maken of knock uit slaan. Ik heb nog geen enkele keuze moeten maken waar ik langer dan twee seconden over na heb hoeven denken.
Het stelt inderdaad niet veel voor; dat hadden ze of beter uit moeten werken, of gewoon niet meer doen.
100% op Good Karma. Nu maar eens Evil zijn en proberen op expert. Vooral tegen het einde was het redelijk pittig op normal vond ik.
Wat een bullshit dat de game in Nederlands is als ik mijn taal daarop heb van het dashboard Direct afgesloten en invoertaal op Engels. Ik ga echt niet telkens die Nederlandse teksten aanhoren.