1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem ook uitgespeeld op normal en good. Toch beduidend minder dan de eerste twee delen, vooral qua content. Weinig main missions en de side missions. Zijn geen missions maar allemaal activities ala het verzamelen van collectibles. Mager! Alle districten, alles gedaan en nog was ik er zo doorheen.
    Combat is op normal toch wel te makkelijk, afgezien van de, imho, annoyinh boss fights. Vooral het
    lava monster
    was erg irriterend.

Grafisch soms mooi, soms ook niet meer dan normaal. Ik mis vaak de schaduwen die niet gecast worden. Daarnaast op bepaalde momenten/manieren ook nog behoorlijke popup.

De vier verschillende powers zijn overkill, imho. Volgens mij hadden ze beter Neon als enige power kunnen nemen en die verder uitwerken. Smoke is leuk in het begin, video vind ik bleeeeergh en de laatste power krijg je pas als je de story uit hebt.

De stad is klein, fast travel nooit gebuikt, en er is weinig echt te doen. Sound is ook niet echt geweldig, bijvoorbeeld bij de superpowers of het opblazen van een D.U.P. station krijg je geen echt vet explosie geweld.

Al met al beneden verwachting, ik zou het een zeven geven.

Inmiddels met 2e pt bezig op expert en evil. Combat is nog steeds goed te doen, ben alleen bang dat de boss fights wel eens te irriterend kunnen gaan worden op expert, we gaan het zien....

2. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Thanks Gakkie voor de korte review,...
    Zoals ik verwacht had,.. exact hetzelfde als vorige 2 delen dus...
    (komt vast wel keer bij psplus :+ )

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe kun je dan serieus de motivatie vinden om nog een twee playthrough te beginnen? Ik heb al moeite om hem nu uit te spelen. :lol:

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    mja, is wel ook met gemengde gevoelens. Maar ten eerste weinig anders om nu te spelen. En daarnaast wil ik wel ff zien hoe het evil zijn de game anders maakt. Tot nu toe nog niet echt schokkend anders. Kan goed zijn dat ik er na een halve pt de brui aan geef.

Infamous2 was duidelijk een betere game ...

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Die side missions zijn gewoon ontzettend jammer. Het zijn geen missies, het zijn kleine taken die je per district moet herhalen. Had ze een half jaar langer gegeven en dit kon veel beter. Maar dat is niet realistisch. Het stukje in jouw spoiler vond ik trouwens één van de hoogtepunten van de game :+. Afgezien van dat vind ik de game wel goed, kan ook komen omdat inFAMOUS helemaal nieuw voor mij is. Ben net begonnen aan een tweede playthrough op expert met evil.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gakkie = Trophyhrrrrrrr.:+

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hahaha, nee hoor. Was al niet zo van de achievements, maar trophies nog minder... :D

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik niet snapte. Ik kreeg van die rare telefoontjes van Betty in het spel. Ik dacht dat ze werd gedwongen of iemand haar als aas gebruikte, maar hier hoorde je niks meer van. Echt raar.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij
    zit betty ziek en gevangen door de D.U.P. Mss dat ze haar gebruiketen om te proberen Delsin naar binnen te lokken?

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat? Nee man(nen).:9

Ze belde gewoon een paar keer op uit bezorgdheid. Niets meer, niets minder.
    Toegegeven, ik had ook wel zoiets verwacht, maar is niet zo.

Uitgespeeld als Paragon.:+
    Nu Renegade nog doen. Topgame.:thumbs:

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Maar de gesprekken waren gewoon raar. Alsof er iets niet leek te kloppen.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het wel erg geinig dat ze rare, very rare etc hebben toegevoegd aan de trophies. Ik speelde al lang niet meer voor achievements op trophies, maar doe er door dit systeem soms wel een beetje extra voor.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Punten of gamescore boeien mij niet. Dat bepalen de ontwikkelaars namelijk.

Het percentage games dat een trophy heeft geeft wel aan hoe knap het is als je die hebt.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    NEON POWER _O_ fuck dit is vet.

Jup de combat is ook op expert makkelijk, de side quests zijn herhalend en verhaal is nog niet echt boeiend. Maar wat kan ik toch genieten van deze game zeg :D! Beetje met awesome superkrachten strooien, niks mis mee! zeker niet als je ook nog eens in een neon flits weg kan sprinten :p

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Combat mag van mij wat dieper. Graag ook wat meer melee close combat gezien.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm, van mij hadden vooral de powers meer variatie mogen hebben. Het is nu eigenlijk hetzelfde in een ander jasje. Neon blijft wel gewoon awesome :cool:

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ps4 is *eindelijk* binnen. Infamous 2 pack, dat wordt genieten vanavond. :b:

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Congrats en veel plezier alvast ;-)

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waar vandaan ? En have fun! :thumbs:

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die mij kan vertellen waarom ik cough drop niet krijg :mad:? Ik gooi een bom met L1 en dan spring ik de lucht in en sla op de grond. Niks..

Deel Deze Pagina