Moet toch 3 man in 1 keer neermeppen? Misschien heb je er maar 2? Lukte mij ook pas na een paar pogingen.
Het is uiteindelijk na de zoveelste keer wel gelukt ja Net de game uitgespeeld. Heel de tijd op expert gedaan, maar heb niet de trophy verdomme
Hmm nee ik deed het denk ik net iets erna. Misschien na de eerste keer dashen, maar het is ook vreemd dat je dat niet van tevoren kan aanpassen.
dat hoeft ook niet, mis dat niet. Het is alleen wel raar om moeilijkheidsgraden erin te doen en die dan ergens bij opties weg te stoppen
Hebben ze gedaan zodat je meteen met opstarten in de game zit. Geen onnodig vele logo's en intro's....bam, meteen starten waar je was gebleven in de game. Het heeft wel wat imo, maar het is idd effe wennen als je menu opties moet hebben. Ik ben nu bezig met de evil pt en damn, die is eigenlijk helemaal niet toepasselijk voor deze game....het past er echt totaal niet bij. Hadden ze van mij echt compleet weg mogen laten in deze game.
Evil is ook helemaal niet evil tot nu toe. Ik maak Iedereen af, maar alsnog staan mensen te juichen...
Dat veranderd nog wel. Het klopt alleen totaal niet mbt je broer. Uitgespeeld, Platinum. Zeer, zeer vette game. Echt van genoten, zeker de Good playthrough, wat gewoon beter klopt qua rest van het verhaal. Topgame.:b:
Ook opnieuw begonnen, ditmaal evil. Nu ben ik me aan hrt bedenken of ik de difficulty wel aangepast heb Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ga ik straks ook zeker doen. Hopen van wel want heb al een stuk gespeeld Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb hem net ook uitgespeeld op good. Maar wat een korte game zeg en vrij weinig variatie. En het verhaal trekt je wel mee, maar het is wel kort en bondig verteld zeg maar. Wat de game doet is wel leuk, voorals die powers zijn vet gedaan, maarja al met al erg kort en ook wel erg gemakkelijk ook op extreme. Ik zou het een 7 geven. Goede spel, maar blinkt niet uit in wat het doet.
Vind de duur wel mee vallen. Heb net mijn derde power en ben toch zeker al wel 10 uur bezig. Heb ook net de Trophy gekregen dat ik de helft van alle districten geclearerd heb
Eind battle vond ik wel te doen (ff je powers upgraden met wat shards die je nog hebt helpt wel)... enige écht irritante vond ik dat punt waarna je de 3e power krijgt.
Ja precies. Als je eenmaal de bewegingen doorhebt dan lukt het wel, maar ik kwam wel soms vast te zitten achter zo een paal of een stuk steen en dan ben je net niet snel genoeg weg en daar ga je.. Heb de game vanaf 20% ofso op Expert gezet en ook uitgespeeld op expert, jammer dat ik nu dan toch niet die trofee heb met uitgespeeld op expert..
heb een vraagje want of ik zie iets niet. of de missie triggert niet. en voor de zekerheid maar in spoiler gezet Spoiler ik ben bij die missie dat je de tv shermen moet vernietigen bij die engelen. nou heb ik al die engelen verslagen en ook die oranje zegmaar als je die gebouwen opgaat, en ik zie nu delsins broer(ben ff zen naam kwijt) die zich aan een paaltje op de stoep vasthoudt. en nu mijn probleem want die tv's zijn weer normaal maar heb geen idee of ik iets over het hoofd ziet of dat het in de game zit. als iemand een idee heeft hoor ik het graag, alvast bedankt.