Mja, voor deze prijs is het prima digitaal, ook al is het standalone. Heb het origineel ook nog. Dan schijn je extra content te krijgen. Weet alleen niet hoe en wat ?
Jep hier ook gisteravond besteld, en gelijk gedownload. Nu wachten tot morgen, speeltijd schijnt rond de 4-5 uur te zijn.
De timer liep dus vanacht af, en aangezien ik toch rond 2 uur wakker was, gelijk even kijken of die gestart werd. En dat deed de game, vanavond maar ervoor gaan zitten.
Heb em gister al gekocht in de US store. En ook al uitgespeeld nu. Erg vermakelijk! Heb Second Son niet, dus dit was gewoon een short and sweet introductie voor die game.
Jep gisteravond ook uitgespeeld, leuke game! wel erg kort! Nu zijn enkel die Arena uitdagingen nog over, wat opzich wel grappig is maar meer ook niet.
Jammer dat hij zo kort is, had wat meer speelduur verwacht, zeker omdat het ook een standalone game is geworden. Gisteren niet aan begonnen. DIII trok nog te hard
Assassins Creed: Freedom Cry is ook uitgekomen als standalone als 4/5 uur durende game. Is dat ook omdat hij in Plus gaat komen? Lijkt me eerlijk gezegd een beetje een onzin conclusie. Hij komt vast een keer als Plus, maar voorlopig niet. Zo kan je bij elke game bezig blijven. Edit: Festival of Blood is ook standalone en is ook niet in Plus geweest.
Festival of Blood wel, ja. Het gaat me niet om de kans, maar dat je zegt dat hij om die reden standalone is. Tuurlijk is de kans er, die is bij elke sony game flink aanwezig.