Nooit infamous gespeeld. Maar wat maakt deze serie zo leuk? Van wat ik tot nu toe gezien heb is het rennen schieten rennen.... Vijanden,weer vuurballen afschieten.. Gaat dit niet snel vervelen?
Denk dat dat wel meevalt, je krijgt naarmate je verder speelt steeds meer krachten. Maar die vraag kun je ook eigenlijk stellen bij een fifa, balletje overspelen en scoren etc of met race games gaat dit niet snel vervelen
Ik heb alleen deel 1 gespeeld. Deze verveelde mij iig behoorlijk snel. Weinig afwisseling, suffe vijanden en de stad waarin je liep voelde ook niet echt aan.
Als je zo denkt, is dat dan niet met elk spel zo? GTA; rijden, schieten, rijden, schieten... Ass Creed; lopen, kill, lopen, kill... FPS; lopen, schieten, lopen, schieten Mario games; lopen, springen, powerup.... Gaat natuurlijk om het totaal plaatje. Eerste Infamous was idd effe doorbijten in het begin, maar was best een leuke game IMO, deeltje 2 schijnt al veel verbeteringen te hebben (nee, nog niet gespeeld, maar staat wel op de PS3 dankzij Plus...nog geen tijd/zin gehad om te spelen....)
Deel 1 duurde inderdaad eventjes voor ik het leuk vond, maar daarna werd het een van mijn favoriete PS3 games. Deel 2 even gespeeld en het klikte niet. Sindsdien niet meer aangeraakt. Ik kijk wel gigantisch uit naar deze. Nieuwe powers, nieuwe stad, nieuw main character, fancy graphics. aww yeah
@Mad1976 Natuurlijk daar heb je gelijk in Maar voor een freeroam game als infamous kon ik in de filmpjes die ik er tot nu toe van gezien heb weinig afwisseling vinden. Vandaar mijn vraag gaat het rennen,door de lucht zweven en schieten niet gauw vervelen. Maar wist dus niet dat je later ook andere ability,s e.d. kon krijgen zoals Mallakai aangaf. Geef het wel een kans als ie uitkomt. Had alleen nooit eerder een infamous game gespeelt.
Dit heb ik dus ook. Heb genoten van het eerste deel, tweede moet ik nog uitspelen. Maar tot nu toe doen de filmpjes van Second Son mij weinig. Denk dat ik hem zelf gewoon moet spelen eerst.
Alleen voor dat gifje moet je de game al kopen. Die Delsin heeft ook echt een kop om te haten, awesome personage. Beter dan kale random dude uit de eerdere games.
Een kop om te haten, maar hij laat in dat ene gifje al meer persoonlijkheid zien dan Cole in de 2 voorgaande games.
Kleine preview met wat offscreen beelden. http://www.ign.com/videos/2014/01/2... twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social