1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] inFAMOUS: Second Son

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier komt ie: Afschuwelijke HUD, beter kan dat weg. :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En dan? Die game hebben ze daar niet.
    Ik weet ook niet wat ik met mijn 35 euro moet doen...qua games sucked het daar.

:F:

:+

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze wordt zo wreed! Nog een maandje wachten ...

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik heb de game nog niet gespeeld. Maar het zijn dingen die mij opvielen tijdens de gameplay videos. Het is teveel van hetzelfde, gebeurd te weinig nieuws. Het doet mij allemaal nog maar weinig...en het lijkt..saai. Ik had echt graag wat vernieuwing gezien. Het kan natuurlijk zijn dat dat allemaal wel in die game zit...maar tot nu toe...nah.

Deze quotes

Of misschien ben ik gewoon effe klaar met Infamous en games die erop lijken, zoals Prototype.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Grafisch een pareltje, maar ik vreesde dit ook wel een beetje. Hopelijk blijkt dit straks mee te vallen als de reviews binnen komen maar ik denk er niet aan om deze in de pre-order te zetten.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    South Park! Dat is enige die ik heb gevonden die ik wel zou willen

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Sowieso meerdere keren uitspelen

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    En als het een Xbox game was geweest? O-)

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lol.

Maar heb verder zelf ook het idee dat deze game de eerste twee dagen leuk is en dan verveelt.
    Waarom weet ik niet,maar dat gevoel heb ik zelf wel persoonlijk bij deze game.

Ach zal het in maart zelf wel zien.
    Gelukkig nog Thief en DS.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter is die wel leuk..
    PS4 heeft nu wel echt games nodig. Order is pas eind van het jaar waarschijnlijk anders is het wel matig tot die game. Over Planetside 2 is ook nog niks bekend momenteel.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Driveclub komt ook nog uit een deze maanden.
    Het was van te voren al bekend dat de exclusieve games mager waren.
    Dit geldt overigens ook voor de concurrent.

En anders vernaken de playstation gamers zich wel met de multiplats die over het algemeen beter zijn op de PS4 en zal daar niet zo heel snel verandering in komen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeerde niks uit te lokken ofzo hoor. ;)
    Ik wil snel ook een PS4 halen. Maar als Infamous tegenvalt en we niks horen van Planetside 2 is het voor mij pas interessant als The Order komt. Wat nog even duurt. Is gewoon jammer dat er zo weinig exclusieve games zijn en als er dan een tegenvalt is het extra jammer.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan wat?

Dan had ik dus exact hetzelfde gezegd. Ik heb de PS4 sowieso in de planning staan voor eind dit jaar of begin-medio 2015. Ik spreek al sinds de eerste gameplay video mijn twijfels uit over deze. Ik had het met de eerste video van Killzone al, dat het gewoon totaal niet boeiend genoeg was en...kijk....i was right. :D

Iemand die een game anders wel tof zou vinden op de console die zij preferen, zou ik gewoon raar vinden en ik doe niet aan die onzin mee. Als ik dat wel had gedaan, had ik nooit een PS3 in huis gehaald.

De lancering van X1 qua games is echt minder mager echter en met Titanfall en PvZ Garden Warfare (ik vind dat we deze niet moeten onderschatten, kan heel leuk worden...) blijft de X1 lineup gewoon beter. That said..de echte top afgezien van Titanfall komt echt pas tegen het eind van het jaar.

Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    De een kan niet beter zijn dan de ander, wel meer.
    Het is altijd een persoonlijke smaak betreft de games.

Daar waar PS4 met Infamous en The Order toch wel in mijn ogen leuke/top games heeft.

Ik praat dan ook over mijn mening, daarintegen zit er voor X1 weinig bij.. Titanfall ben ik nog niet kapot van.(gelukkig hebben we de beta)

Het is gewoon een mager eerste jaar voor beide, en dat is geen probleem dat hoort erbij en wisten we al.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad een mager eerste jaar op beide. Maar 2e helft kan nog een hoop goed maken als games op tijd worden gereleased. Was het eerste jaar van de 360 ook zo bagger? Kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd. En toen was er natuurlijk Oblivion, daar was je wel even zoet mee ....

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens. Het is bijzonder karig op de ps4. DC uitgesteld, Outlast valt toch wat tegen, Planetside 2 verwachtte ik ook op launch (zal mij wel vergist hebben) en SS ziet er uit als meer van hetzelfde.

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    UPDATE: De Franse PlayStation-divisie heeft zojuist bekendgemaakt hoeveel schijfruimte er nodig gaat zijn om inFamous: Second Son te kunnen installeren op de next-gen console van Sony. De game zal zo’n 24 GB aan schijfruimte gaan eisen van je PlayStation 4.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Klein? Ryse son of Rome is al 35gb. Neemt niet weg, dat ik het aardig knap vind met zo weinig GB en z'n grafisch game neer te zetten.

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina