Zijn meer aan het kloten dan het verhaal aan het spelen. Ziet er vet uit hoor en speelt volgens mij ook lekker. Mooie exclusief voor de PSers.
Snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen die soort games willen zien op streams, kijk BF4 en Titanfall okay, daar zit toch geen verhaal aan en niet boeiend om iets voor jezelf te spoilen. Je moet je laten verrassen
Dan nog zit de game vol spoilers, zoiets moet je gewoon zelf ervaren. Een trailer vind ik al te veel spoilers bevatten.
Maar in dat soort streams als Titanfall en BF4 is het voornamelijk elkaar afknallen etc. Het zou zomaar kunnen dat ze met missies gaan beginnen etc.. met Infamous Vandaar geen streams voor mij in het geval van singeplayer games.
Dan zet je het toch af als ze beginnen. Zijn genoeg mensen die waarschijnlijk nog twijfelen dan is een stream altijd wel handig om een beeld te krijgen of je het leuk vindt.
Of ik kan er gewoon helemaal niet aan beginnen. dat heb ik dus gedaan, ik gaf enkel ook mijn zicht over wat ik vind van stream van singeplayer games