1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

1. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    De cijfers lijken tussen de 7 en 8 te liggen op het moment, waarvan je waarschijnlijk nog een puntje af kan trekken als je niet om graphics geeft. lijkt me een typische launch title te worden.

De game komt er beter af dan Knack in ieder geval, die zelfs hier en daar vieren en vijven ontvangt.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Omdat ie tussen de 7-8 qua scores krijgt?

Snap je opmerking niet zo, een 7 of 8 is een prima cijfer hoor.

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Een 7 of 8 is een redelijk cijfer inderdaad. Het is echter een typische launch title naar mijn mening, aangezien de game nog redelijk omhooggehouden wordt door de schitterende graphics, zoals dit wel vaker gebeurt bij launch games die gepusht worden voor de console release. Dit verbloemt een hoop bij een console launch, denk aan een perfect dark zero bij de 360 launch.

Review cijfers boeien mij persoonlijk totaal niet en ik ga de game zeker halen, maar vanaf het begin al heb ik het gevoel dat de game niet zo goed word als menig gamer denkt.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had gehoopt dat KZ kort maar verder gewoon zo goed als de voorgangers zou zijn.

Maar 2 jaar is blijkbaar toch wat te kort om dat niveau over de hele game te halen.

Maar laten we niet doen alsof t nu allemaal drama is, het lijkt mij nog steeds een mooie game maar blijkbaar wel met een aantal mindere momenten

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Nee, dat is een goed cijfer. :+

We hebben het over een schaal van 1 tot 10.

Redelijk is een 5-6

Niet zozeer tegen jou hoor, maar dat vind ik echt een naar iets van tegenwoordig, games zijn zgn. pas goed als ze een 9 of 10 krijgen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op de schaal die de meeste reviewers hanteren is een 7 niet echt goed. Dat klopt niet maar zo is de trend nu eenmaal

8. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Volkomen mee eens, maar zo werkt de game-industrie kennelijk. Een game is tegenwoordig redelijk van een 7 tot ongeveer een 8, goed tussen de 8 en een 8,5 en uitmuntend tussen de 8,5-10. Het slaat nergens op en ik zou graag zien dat dit zou veranderen, maar zo is het nou eenmaal.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, tegenwoordig is een 7,5 niet meer dan redelijk. Een 5 is niet redelijk, dat noemen we gewoon een misbaksel (Knack).

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    7-8 is inderdaad redelijk. Je moet het niet met je schoolrapport vergelijken he. Boven een 8 wordt het gezien als een goede game

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    In dat geval kunnen ze de hele 1-10 schaal wel opdoeken voor reviews..

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben een fan van mijn eigen schaal van de review topicjes :p Kotaku gebruikt ook zoiets:
    Koop het
    Koop het niet.
    En misschien een beoordeling wat laat zien dat het alleen voor de fans leuk is.

Klaar. Simpel.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat wij teveel "5.5 is voldoende" in onze gedachte hebben

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is ook zo, het stomme is dat er een paar sites zijn die de schaal zo hanteren zoals je zou verwachten (een 6 is redelijk, een 7 is goed , een 8 prima etc)

Maar omdat de meerderheid net doet alsof het pas bij een 7 enigzins voldoende is lijken de sites die het imho op de juiste manier doen altijd te breken met de trend in reviews

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Oke en hoe zit het met de MP?

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind dat je het wel met een schoolrapport zou moeten vergelijken. Een 7 is wat mij betreft een bovengemiddeld spel. Een 9 is echt uitzonderlijk. Het gaat wel wennen zijn om ook een cijfer te gaan geven als de nieuwe website er is. Ik ben nu zo gewend aan de kreten, 'goed', 'uitstekend' etc.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Persoonlijk hecht ik meer waarde aan woorden dan aan cijfers.
    Met woorden kun je iets uitleggen, een cijfer zegt behalve het getal niet veel.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja inderdaad?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Warzone is in ieder geval weer terug dus dat is mooi

voor de rest las ik in de reviews niks wat er op duid dat er qua modes e.d veel veranderd is t.o.v deel 3

maar ik heb maar een paar reviews gelezen en veel over de MP werd er niet gezegd

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap de ophef en teleurstelling van sommigen echt niet over deze game zijn reviews.

Prima cijfers IMO.

Deel Deze Pagina