Je hebt gelijk....ik heb last van Hype geloof ik, moet gewoon mezelf gewoon tegenhouden om dat ding niet alsnog in de ps3 te stoppen
Ik zit stiekem ook nog steeds over deze te twijfelen. De staat waar BF4 in is laat blijkbaar wat te wensen over. Poeh, wat ben ik blij als de PS4 er is en ik eindelijk de knoop heb doorgehakt
Dan begrijp ik niet wtf er aan de hand is. Hij begint op de max speed van mijn provider en tegen de 90 procent gaat ie ieens idioot sloom...gewoon niet leuk meer. Maar jammer dat het idd SP is...zie liever echte MP beelden, daar gaat het uiteindelijk toch weer om vind ik.
Filmpje kunnen downloaden met Firefox idd. Op de PS3 gecheckt en ziet er prima uit. Ik zou graag dit soort files van de MP hebben.
Heb bewust de afgelopen weken op enkele trailertjes na geen footage gekeken. Wil straks lekker verrast worden! Killzone is op het moment voor mij echt wel DE nextgen game die alle andere games wel achter zich laat. Killzone games zijn altijd zo sfeervol. Er hangt zo'n aparte vibe in die games. Kan niet wachten om al dit moois straks op m'n eigen tv te zien.
Toch ook maar in de Pre Order gegooid. Wilde eigenlijk wachten maar ben toch wel overtuigd door de beelden online... Met name de MP spreekt mij aan =) Mochten mensen samen willen spelen. MysteryXnl is mijn PSN.
Crisis, ik vind de 1e tien minuten al een inspiratieloze bende...hopelijk wordt het wat beter. Wel een mooi spelleke.
Neuh niet echt. Ik kan me uberhaupt geen goede FPS games herinneren. Het komt op mij altijd over als dezelfde saaie gameplay. Echter dit spel heeft qua verhaal iig iets interessants in de eerste 20 minuten. Echter het zou leuk zijn als de heren van GG zouden begrijpen wat pacing is. Echt wtf Wat is er trouwens gebeurd in deel 3 dat Ow well, misschien wel gewoon dit weekend uitspelen en weer verkopen. Aan de andere kant hebben de eerste spellen van een console altijd wel iets bijzonders over zich.
Ik mag KZ3 wel ongeneerd spoilen hier toch? In KZ 3 word de hele planeet Helghan ge-nuked Dus dat is nu 1 dooie radioactieve zooi en vandaar dat de restjes Helghan in Shadow Fall als goedmakertje een plekje op de planeet van de ISA leven toch? Al hadden we wel wat meer tijd aan integratie mogen besteden
Neuh niet echt. GG vond het idee van die stad die in 2en gedeeld is tussen Helghan en ISA gewoon leuk denk ik. Al konden ze er op basis van het einde van KZ3 niet echt een goed samenhangend verhaal van maken
Ok ik neem wel wat van mijn woorden terug....net de eerste overview van de stad gehad en dat is wel meer dan alleen 'mooi'. *) bling bling bling
Heb net even Killzone MP gespeeld (met offline bots). En god damn... die 60fps is fakking heerlijk spelen. Dit ben ik niet gewend. Ben een echte console gamer. Heb een iMac, heb ook nog nooit op een PC gegamed. Dit voelt voor mij wel next-gen aan ! Hoop dat PSN snel weer online is. Zodat ik even de MP van BF4 kan testen !
Ik zie in engeland steelbooks van Killzone Shadow Fall. Iemand hier die een Killzone bundel heeft waarbij je de steelbook versie hebt?