1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb de code voor de Shadow Pack ingelost, maar waar de f#ck is de soundtrack te downloaden?

Ik snap niks van deze dlc code....

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al geen fan van de vorige killzones en deze gaat daar zeker geen verandering in brengen. Singleplayer is erg onoverzochtelijk en rommelig, denk niet dat ik hem uit ga spelen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eensch, vind het echt zo saai en by the numbers

Ik vond killzone 3 eigenlijk een stuk beter, dat was veel meer gericht op waar KZ wel goed in is, dikke actie

dit deel wisselt de actie af met stealth die niet goed werkt en dus krijg je maar een wallhack en een insta turret mee..

deel 3 wisselde on foot actie af met mechs en vliegende turret platformen en tanks e.d

iig knallen, knallen, knallen en dat werkte prima

dit deel is gewoon saai met waardeloze pacing

4. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Killzone is dikke actie, gewoon dikke lineaire actie!

Maar met deze killzone gaat zoveel fout. De scores dat dit spel krijgt doen me denken aan perfect dark zero voor de x360. Kreeg ook scores van 8 en 9 en achteraf zagen ze dan wel in dat het spel eerder een 6 moest zijn. Maarjah GFX verblinden veel mensen.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is idd eerder PDZ dan Halo idd

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Naja GFX van PDZ waren destijds niet high end.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De bakstenen wel. :+

8. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Killzone sp wordt wel een stuk beter halverwege de game, je moet dan wel alleen even door een saai stuk heenbijten.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Inmiddels in chapter 10.
    Ik vind dit serieus een van de tofste shooter campaigns ooit.

10. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    zo ver wil ik niet gaan, maar het is zeker een gave campaign! Met name de levels op Hellghan ofzo (met de ontsnapping enzo) zijn erg cool!

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mwah best SP sinds Halo 3 voor mij iig. Het bleef me boeien, iets wat ik mis bij de meeste SPs.
    Het schieten zelf werkt ook gewoon perfect, qua controls alleen is het sowieso de beste console FPS tot op heden.

12. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vond de eerste helft juist enorm tof en de tweede helft vind ik weer zo ontiegelijk standaard corridor shooter geworden. In de eerste helft kon je rustig plannen wat je ging doen en had je verschillende mogelijkheden. De tweede helft is echt slaapverwekkend met veel teveel actie en een veel te hoog COD gehalte.

Nee, deze SP staat nog niet eens in mijn top 25 single player shooters.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De gunplay is idd fantastisch.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij mij ook niet, denk met moeite top 50 , moet me er echt doorheen worstelen

qua gunplay is het lekker omdat het zo soepel loopt, maar voor de rest niet bijzonder

zoveel 60fps FPS games hebben we vorige generatie niet gehad en vergelijken met CoD is lastig omdat KZ wel altijd zorgt dat de guns lekker gewichtig aanvoelen

maar qua aim vond ik bijv Rage al veel beter en soepeler, KZ doet qua aim veel goed maar vind de versnelling vanuit het midden vreemd aanvoelen en gekoppeld aan de lage movement speed blijft het ondans de heerlijke framerate gewoon lomp.

Niet dat dat echt belangrijk is want Half-Life 2 speelt ook voor geen kut op de 360 qua besturing , maar dat was tenminste een geweldig vertelde game met boeiende characters en een geweldige wereld. En daarnaast legio goed uitgevoerde gameplay mechanics.

De enige semi-originele mechanics in Shadow Fall zijn bedoeld om te verbloemen hoe waardeloos de AI is (de radar wallhack en de insta-turret OWL)

ik heb er naast de graphics echt bijna geen goed woord voor over, erg jammer

Laatst bewerkt: 6 jan 2014
  15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zojuist uitgespeeld... Wat een einde!
    Heb mij in elk geval erg vermaakt met deze Killzone. De MP kan ik voorlopig nog even mee vooruit!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Deze game voelt echt aan als een verplicht nummertje. Wat een ordinaire bende zeg, ziet er leuk uit, speelt niet slecht maar zo matig. De voorgaande Killzone games hadden hun eigen ding, dit is zo cliché allemaal. Voelt echt aan als Crysis, cutscene waar iemand een mes in mijn arm stopt en een seconde later loop ik weer vrolijk normaal mijn wapen vast te houden. Die gare animaties van personages en lip-synching ook, zo slecht en dan hebben ze ook nog echte acteurs gebruikt. :lol:

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Na de 4e Killzone game te hebben geprobeerd weet ik het nu zeker. Killzone, zijn physics, de gamesfeer, wereld, de gamemechanics, het is het gewoon niet voor mij. Het is de Halo voor de PlayStation voor mij. Wat wil zeggen, ik betrap me er ieder keer op het kopen van die game en achteraf heb ik er altijd spijt van. Echter vind Ik Halo qua alles beter overkomen dan Killzone.

Dit is (ik meen het dit keer) mijn laatste Killzone die ik koop. Guerilla mag wat mij betreft nieuwe ip's creëren en full frontal 180 maken wat betreft game werelden.Guerilla is helaas een one-trick-pony die continu hetzelfde flikt (duh) en dit zal heus wel door Sony worden ingestoken, maar kom aub met iets anders als de zoveelste installment van de Killzone universum.

Als deze universum je niet ligt, dan heb je niks aan Guerilla games als ontwikkelaar en ik wil juist het talent van Nederlandse bodem steunen, maar niet met nog een Killzone.

Kom op Guerilla, eet wat chiquita bananen, hou een brainstorm sessie met veel pizza's, bier en noem maar op en kom er pas uit als je wat spannends op papier hebt.

Jullie kunnen het!

Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond Killzone 3 echt goed, dat had 0 pretensies en was gewoon hard knallen en zag er geweldig uit

Shadow Fall wil teveel terwijl er zo weinig tijd was

ze hadden beter gewoon meer dom knalwerk kunnen doen want alle stealth pogingen en andere verzinsels slaan nu nergens op omdat er geen AI is.

Als je het vergelijkt met Dishonored is het echt heel slecht

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het schijnt dat Guerilla al een tijdje bezig is met een WRPG. Ben heel benieuwd, want ook voor mij is Killzone niks. Maar een WRPG lust ik wel.
    Moeten ze het natuurlijk wel gelijk in Nederland laten afspelen! :p

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk vanaf 01:45, naar hoe die generaal of wat het ook is naar je kijkt en weer weg kijkt en hoe hij praat. Het is zo godverdomme (sorry) ongelooflijk slecht dat ik er echt van moest huilen.

[yt]j5RFPovfPnw&list=UUmdtYNkqQ02i76YL2W_2nsQ&feature=c4-overview[/yt]

Deel Deze Pagina