Raar om met Killzone 2 te vergelijken of is dat een tikfout? In 3 waren de omgevingen namelijk ook al groter en gevarieerder dan in 2
http://www.eurogamer.net/articles/2...-shadow-fall-is-almost-40gb-it-used-to-be-290 Nieuwe MP gameplay.
Ga Killzone toch maar wel halen denk, naast Ghosts als launchgame. BF4 en AC4 zullen dan nog maar even moeten wachten van mij part.
Hopelijk een nieuwe trent voor games deze generatie. Soms heb je 4-6 filmpjes van partners e.d. en dan nog een press start to start scherm.
Vind grafische pracht wel tof. Maar in een MP mode ben ik er minder fan van. Zit nu wat meer videos te kijken van de MP en de muzzle flash is wel insane op veel wapens. Bijna het hele scherm wordt wit. Ook de overbelichting helpt niet echt.
Valt wel mee hoor. DLC maps worden allemaal wel gratis. Nice nice. Wat ik wel jammer vind is dat alles vanaf lvl 1 unlocked is. Had niet gehoeven. Zogenaamd toegankelijker maken voor nieuwkomers...
Wat is de meerwaarde van dingen gelocked houden tot een bepaald level? Dit is een online shooter, geen RPG.
Dat je beloond wordt ;-) Net zoals bij Cod. Pas bij een bepaald level die ene heerlijke gun unlocken....
Maar toch. Het is gewoon de voldoening die je krijgt als je eindelijk dat wapen unlocked hebt wat andere niet hebben. Dat maakt bjv CoD voor mij ook verslavend. Het hele level en unlock systeem. Meestal zijn de latere lvl wapens wat sterker en nu is het gewoon gaar dat iedereen dat wapen op het begin heeft. De challenges lijken me helemaal niks.
Mensen die de game langer spelen worden beloond met betere wapens? Eh, ik weet niet of ik dat zo een goed idee vind hoor. Geef leuke titles, emblemen en andere cosmetische dingen. Maar wapens, armor en weet ik veel wat moet voor iedereen gelijk blijven in een MP game. Ik vind zelf dat levellen ook leuk, maar doe het zoals ik zeg door je te belonen met dingen die geen impact hebben op de gameplay.
Niet zozeer beter, maar exclusiever Ik weet niet, het levelen en unlocken van wapens etc is iets waardoor ik een game langer ga spelen. Vind het echt jammer hoor