1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten gewoon voor zorgen dat je kan pre loaden en met de low power states van de console dat die in de nacht ook gewoon doorgaat met downloaden. :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pre-loaden doet de PS3 al en doorgaan met downloaden terwijl de console uit staat doet de 360 al. Ik neem aan dat dat allemaal geen probleem gaat zijn.
    Dat mag ik iig toch hopen. :+

Zo lang de downloadsnelheden maar verbeterd zijn anders ben ik 3 maanden bezig om 1 game binnen te halen.

Ik ben benieuwd wanneer de eerste officiele 1tb+ HDD komt. :p Dit wordt eenzelfde situatie als met de 360 in het begin; 20GB is leuk en aardig in het begin maar met die downloadgroottes hoef je maar 1 keer te niezen en het staat propvol.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game ziet er wel duidelijk beter uit dan BF4 naar mijn mening.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja mag ook wel. BF4 is ook multiplatform en is de MP een stuk groter.

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    En niet een beetje ook.

Maar goed, het is een exclusive he. Die zien er grafisch altijd beter uit dan multiplatform games

Maar uiteindelijk zal ik BF4 wel meer gaan spelen dan Shadow Fall.

Of de MP van Shadow Fall moet heeel erg goed zijn.

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk niet dat de kz multiplayer veel gaat voorstellen. Eerste week zal leuk zijn, tweede week minder en op een gegevenmoment heb je het wel gezien. Ik ga killzone dan denk ook maar halen puur voor de sp, de mp is een leuke meenemer. Kies killzone btw wel boven bf4, omdat ik ghosts ook al haal op release laat ik bf4 maar even liggen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kom je tot die conclusie dat de KZ MP niet veel voor gaat stellen? :confused: Waar Ghosts blijkbaar wel awesome gaat zijn?

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Omdat Ghosts & Battlefield zich kwa balans zich gewoon beter uitlenen, killzone 3 deed dit ook al niet en ik denk dat shadow fall een prima mp gaat krijgen maar gewoon niet zo vasthoudend en interessant als bijvoorbeeld een ghosts of bf die gewoon gemaakt zijn puur voor de mp.

9. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Deels geef ik je gelijk.

COD en BF koop je voor de multiplayer.

Killzone koop je voor de graphics en de singleplayer.

Moet wel zeggen dat de multiplayer van Killzone 2 erg (maar dan ook erg) verslavend was. Heb die maanden gespeeld.

Multiplayer van Killzone 3 vond ik persoonlijk een stuk minder. Na 3 weken was ik er al klaar mee.

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de multiplayer van Shadow Fall.

The good ol days

_O_

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ze alle wapens gelijk vanaf het begin geven is gewoon dom imo. Is een reden dat geeneen shooter dat doet.

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Precies, hierdoor wordt de uitdaging om te levellen ook een stuk minder interessant.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik juich zoiets juist alleen maar toe. Ik heb geen tijd om me druk te maken om prestige levels e.d., ik wil gewoon meteen knallen met het wapen wat ik het fijnst vind spelen. Hierdoor gaat het ook een stuk meer om skill, wapens die je later unlocked zijn meestal een stuk krachtiger.

Diverse previews gelezen die bovenstaande ook bevestigen, terwijl ze ook huiverig vooraf waren.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als dat zo is. Een game dat latere wapens beter zijn dan is de game niet balanced imo.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zit nou toch wel te twijfelen om killzone niet te halen maar bf4 inplaats daarvan :mad:

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Gewoon beide halen als je het geld kan missen.

Shadow Fall voor de eye candy.

BF4 voor de verslavende multiplayer

win win

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik haal BF4 sowieso , Killzone komt er ook wel maar denk ik een maandje of wat later. Zoveel andere shooters komen er in het komende half jaar nou ook weer niet dus tijd zat om beide te proberen

maar BF4 heeft absoluut voorrang, no contest

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Killzone wordt ook geen launch game voor mij. =( Heb het gevoel dat ik na de SP het spel toch niet meer ga spelen.

CoD, Fifa, AC en BF worden het

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wil ook al ghosts halen op release dus er moet er 1 afvallen. Wil er namelijk maar 2 i.v.m. geld :p

EDIT: Denk dat ik killzone ook maar laat zitten, na de reacties hierboven gelezen te hebben kan ik me daar wel in terug vinden. Killzone is een game die ik uitspeel, vervolgens nog wat uurtjes in de MP en dan heb ik het wel gezien en raak ik hem niet meer aan. Zelfde is gebeurt met KZ3. dus ik denk dat ik op launch voor BF4 en ghosts ga.

Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Killzone is ook voor de Eyecandy, het is de mooiste game op de next gen console dus die moet ik gespeeld hebben.

Multiplayer neig ik denk ik toch naar BF4.

20. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Precies

Zo zie ik het ook

En met een beetje geluk is de multiplayer net zo verslavend als de multiplayer van Killzone 2.

Heb het idee dat weinig mensen op dit forum de multiplayer van Killzone 2 hebben gespeeld.

Zie mensen alleen praten over Killzone 3. Maar die vond ik persoonlijk veel minder dan Killzone 2 (zowel de sp als de mp).

Laatst bewerkt: 29 okt 2013

Deel Deze Pagina