Of voor mensen die altijd tien dingen tegelijk aan het doen zijn, en op tv niet steeds van kanaal willen wisselen (*kuch ) Of als je gewoon wilt genieten van het prachtige scherm. Of als je niet thuis bent, maar toch een PS4 game wilt spelen.
Daarom is picture in picture uitgevonden Gamen en voetbal kijken tegelijk jwz Laptop met een tweede stream ernaast en dan heb ik wel genoeg om naar te kijken
Maar... Ik heb geen PiP op mijn Tv. En op mijn vorige, die het wel had, werkte het niet als ik op een HDMI kanaal zat. Kut PiP.
Het prachtige scherm is in dit geval toch echt mijn 50" plasma Kanaal wisselen speelt bij mij ook niet. Ik heb geeneens kabel aangesloten op mijn tv
Omgevingen zien er mooi uit, lekker kleurrijk ook al hebben ze wel een beetje last van Mass effect syndroom met al die lens flare en overbelichting En die paar close-ups van gezichten snapte ik niet zo (keek zonder geluid) , vond die er niet zo mooi uit zien als in-game? Zag een poosje terug een stukje in game met die acteur uit Homeland en die zag er imho beter en gedetailleerder uit dan die closeups hier Erg benieuwd hoe lang de SP is. Als hij lang genoeg is haal ik hem gewoon naast BF4
In-game characters hebben een beetje een cartoon look lijkt het wel.. niet echt life-like. Voor de rest ziet het er prachtig uit ! Ben benieuwd naar de volledige game. @Delphiki SP is 10u
Tja, als je gaat rushen ben je altijd sneller klaar. Ik heb liever een korte game die je naar meer laat verlangen dan een lange game waarin je naar het einde verlangt. Killzone 2 SP was +-10u, Killzone 3 SP was +-7u.
Hiervoor haal ik echt wel een PS4. Soms zie je wel frame-drops niet veel, maar het valt af en toe wel goed op. Of ligt het aan het opnemen?
Ja precies. Ik weet nog wel dat iedere chapter van Resident Evil 6 zo'n 2 a 3 uur zou duren. Gewoon 45 minuten dus, een uur als je geluk hebt. Die developers zeggen maar wat.