Precies wat ik dacht, zeer doorsnee. Totaal niet het niveau van een Jak and Daxter of Ratchet and Clank. Gelukkig heeft Cerny wat beter werk geleverd met de PS4 zelf. Nu is het wachten op goede games.
Kan nog steeds niet wachten om met deze game aan de slag te gaan. Tussen alle shooters, actie en sport games is dit wat anders. Zorgt voor afwisseling!
Valt wel erg tegen dit zeg! Zakt behoorlijk door het ijs met een gemiddelde van 5.9 op metacritic jammer...
Ik had echt niet verwacht dat het een 7 of 8 gemiddeld zou gaan scoren, maar een 6 had ik toch wel verwacht... Mijn grootste probleem is altijd de lege wereld, en het gebrek aan vijanden geweest bij deze game...gameplay zag er gewoon saai uit. Leuke Plus titel; voor mijn vrolijke kleurtjes-fun-game blijf ik wel bij Lego Marvel.:b:
Kleurtjes, exclusive, ziet er tof uit enzo. Niet meer dan logisch dat je exclusive games wil gaan spelen op je nieuwe console, Ryse blijft ook gewoon in de pre-order zelf als ie wat tegenvalt
Haha, Ryse zou ik zelf ook gelijk in de pre-order gooien als ik een Xbone dit jaar zou krijgen. Al dat negatief 'QTE' commentaar boeit me niks. Het ziet er leuk én mooi uit. En Rome.
Haha, wil hem ook nog steeds hebben hoor! Game spreekt me nog steeds aan. Zorgt voor een beetje variatie! Game is inmiddels al onderweg zelfs. :b:
Ziet er toch wel vet uit, vooral ook dat die van de makers van Crash bandicoot en spyro komt... Dat wist ik dus helemaal niet, jammer dat de cijfers zo tegenvallen.
Gaat niet on cijfers toch. Gaat er om of jij het leuk vind Sent from my RM-877_nam_att_205 using Tapatalk
Jawel dat is ook wel zo en ik ga hem ook zeker wel spelen. Maar vind de volle prijs nu te veel als ik naar de plus en minpunten kijk.
Knack lijkt me gewoon heel erg linear en simpel, niets uit al die filmpjes heeft een WOWMOETHEBBEN effect. Qua gameplay had de game net zo goed op de N64 uit kunnen komen eigenlijk, en zelfs toen al had je veel uitgebreidere platformers dan deze lineare 2 knoppen game Denk dat het te maken heeft met de enorme tijdsdruk waaronder launchgames gemaakt worden.
Ik denk dat ze vooral al die kleine stukjes waarmee hij groter wordt (en als hij geraakt wordt kleiner) wilde showen, en daar een game omheen hebben gebouwd...die natuurlijk met launch af moest zijn, en dus niet de aandacht gekregen die het imo wel verdiend had, want het idee zelf is helemaal niet slecht...tis alleen zo tergend leeg die wereld...