1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Knack

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Stukje Knack gepost, de 1e baas.... Stiekem vind ik dit gewoon een leuke game... En niet te makkelijk ook gelukkig. Sorry Dulle, ik erken m'n fout, heb dit verkeerd ingeschat...

    [yt]Lwew3scniyU[/yt]
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop toch dat deze in Plus komt; vind hem full-price te duur, maar het is wel een game die ik gespeeld wil hebben.

    Al is het alleen maar om te kijken of de game inderdaad leuker is dan wat de reviews ons doen geloven.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik had het filmpje gisteren gezien via het Wat is er Nieuw gedeelte. Handig. :D Natuurlijk een Like gegeven :cool: (krijg je dat eigenlijk door als iemand dat doet?)

    Hoe dan ook, blijft mooi om te zien hoe de game toch positieve reacties krijgt. Geen idee wat er dan aan de hand is met de reviews als het merendeel van de gamers het wél gewoon leuk vindt...
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dat reviewers er met de verkeerde gedachte ingaan.

    Als je bv Deus Ex als een shooter gaat spelen, valt die game ook tegen.
    Ga je sluipend te werk, is het een meesterwerk.


    Cerny heeft altijd al gezegd dat het geen makkelijke game was, en dat daar de uitdaging lag. Als ik dan lees dat sommige reviewers klagen dat je snel afgaat en dat dat niet bij de game past......tja....
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het ook nog steeds leuk, ik ben nu bij missie 9. De omgevingen vind ik ook erg leuk, grafisch staat het me wel aan. Ik vind het alleen jammer dat er geen betere personages en een beter verhaal inzit.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Knack is een erg interessante game. Leuk stijltje, grafisch mooi, speelt goed. Alleen bikkelmoeilijk, soms beetje onvergefelijk. Dit voornamelijk door weinig checkpoints. Maar het dwingt je wel tot rustig en tactisch spelen. Jammer alleen dat de taal in het engels is... Is dit op de een of andere manier nog aan te passen? Systeemtaal veranderen helpt iig niet...
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds vrijdag kunnen gamen (paar keer ;) ) op de PS4, en tijd verdeeld tussen Killzone en Knack. Maarreh, Knack heeft meer tijd gekregen somehow :) Killzone is mooi, maar complex en je moet 100% geconcentreerd zijn etc... Knack is zo ontzettend simpel te bedienen - maar toch echt pittig... Kleurrijk, leuk wereldje, gewoon leuke titel...
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb Knack ook meer gedaan dan Killzone nog toe. AC IV nog meer though. Denk wel dat Killzone een stuk sneller uitgespeeld zal zijn, in uren gemeten dan zeg maar.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Knack is echt veel leuker dan de reviews doen geloven. Zit nu iets over de helft heen en de game is gewoon erg leuk en vermakelijk! Vind dat er ook een toffe vibe in de game hangt. Personages zijn tof en game ziet er grafisch echt wel goed uit. Game is tevens lekker kleurrijk. De gameplay is inderdaad niet super diep en complex, maar wat het doet, doet het gewoon prima!
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Game is op dit moment nog €42,67 bij Saturn.nl
    Hup bestellen dus Dulle, gare website dus ooit krijg je hem binnen. :+
     
  11. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Bedankt voor de tip, toch maar eens proberen. Zag dat ik net op tijd was prijs is nu weer 64,- :)
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Sp van Killzone uitgespeeld, misschien wil iemand h'm ruilen voor Knack :)
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zag het vanmiddag ja.

    Komt ik thuis is hij weer €64.

    Wat een vage site !

    Dan wacht ik nog wel even. Wil Knack graag spelen maar meer dan €30-€40 heb ik er niet voor over. ;)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met welke levertijden :mad:
    Wacht namelijk nu al 4 weken op "The legend of Zelda" voor de 3DS.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Jeujjj, 2e baas ook geklaard, in 2 keer! :p



    ps. Paar subscriptions zou leuk zijn :p
     
  16. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Knack vandaag al bezorgd, hier geen problemen met Saturn. Netjes te volgen met T&T. :)
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Knack uitgespeeld! Erg leuke game, zal morgen ff een reviewtje plaatsen in het reviews topic, wil nu slapen.

    Dit is de 3e baas :)
    [yt]l4Upw-8cy6M[/yt]

    En voor degenen die benieuwd zijn naar laatste baas en de laatste cutscene plaats ik deze video even in een spoiler.
    [yt]P6_e6TX_Uxc[/yt]
    Jammer trouwens dat de aftiteling niet geshared kon worden want die was erg grappig met een dansende Knack :p
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ziet er wel grappig uit, wel erg makkelijk :+ Wel niveau speel je?
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Normal, omdat ik had gehoord dat ie moeilijk was.
    In het begin krijg je de keuze uit easy/normal/hard, als je em uitspeelt op hard komt daar nog VERY hard bij.

    Over die eindbaas heb ik wel wat keertjes gedaan omdat je vaak met 1/2 goeie klappen dood bent. Maar uiteindelijk kwam dat meer door mijn ongeduld haha :p

    EDIT: Tijdens de levels zelf ga je ook wel een aantal keer dood, omdat je naar mate de levels vorderen en je groter wordt de levensbalk groeit. In het begin van de levels ben je meestal een mini-knack die echt niks kan hebben. T'ziet er hier misschien makkelijk uit, omdat ik vrij lomp door die bazen heen ros, geeft een beetje een verkeerd beeld denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Op hard ben je vrijwel altijd met 1 of 2 klappen dood, ook als je groot bent. Als je op hard bij deze baas schade oploopt ben je al dood door de aflopende levensbalk, tenzij het gebeurt vlak voordat je relics op kan pakken om te healen.
    De bazen zijn inderdaad een kwestie van een aantal keer dood gaan en dan als je hun aanvalspatronen weet wals je er zo doorheen.
     

Deel Deze Pagina