1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Metal Gear Solid V: Ground Zero

Discussie in 'Games' gestart door Guilty 343, 21 mrt 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    yesss ook gruwelijk. Vooral in de trailer zelf en als je GZ uit hebt en dan de trailer kijkt voel je hem iets meer

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat stukje vanaf 7:11 blijft tof als die gast uit de lucht dropped tegelijk met de muziek. Genieten.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Trailer nog eens bekeken. Als de game alleen al in de buurt komt van de trailer, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Uitgespeeld! Met 20 uur op de klok. Einde is echt awesome, hele game is zoals verwacht geweldig. Alles klopt gewoon. Gaten in het verhaal worden een stuk duidelijker en nu op naar Peace Walker.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    PW moet ik ook nog...als enige MGS game nooit gespeeld op een uurtje ofzo na.
    Gameplay is zo anders dat ik het maar blijf uitstellen.:9t

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Momenteel goed bezig met deze game.. Man wat is het vet!! Als PP echt 200x zo groot wordt en het spel verhaaltechnisch (moet haast wel met Kojima) in orde is en de speelduur lang is dan kan PP nog wel eens hoog in mijn toplijst eindigen.. Met de gameplay zit het wel mustache

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo, alle trophies gehaald.:cool:

Nu is het wachten....:'-(

Al ga ik nu toch echt eens snel aan Peace Walker beginnen...die moet ik gedaan hebben voordat Phantom Pain uitkomt.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Tweedehands goedkoop over kunnen nemen, dus gewoon uitproberen. Eigenlijk alleen intro bekeken. Maar shit, dat was al godsgruwelijk geweldig zeg. Zonder veel gebeurtenissen toch zo'n sterk begin neerzetten, Kojima is daar toch wel een baas in. En dan nog eens muziek van Morricone toevoegen, held. Verslaat met gemak negen van de tien begin scenes op het gebied van film zelfs.

Laatst bewerkt: 24 apr 2014
  9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, zeer catchy openings tune.:thumbs:
    Effe op Wikia gezocht waar dat nummer precies over gaat, dat soort shit wil ik dan ook weten.:9

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe ziet het spel er grafisch uit?

Ik overweeg deze ook te halen, anders zie ik straks door het stof mijn ps4 niet meer 8)

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ziet er prima uit.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jup, FOX engine ziet er echt geweldig uit, al valt er nog wel meer uit te halen. Blijf het zonde vinden dat Phantom Pain ook nog op 360 en PS3 moet verschijnen.

Anyway, anderhalf uur over gedaan. Was echt geweldig tof gedaan. Nieuwe veranderingen zijn allemaal tof maar de game blijft vertrouwd aan voelen. De wat meer sandbox stijl van leveldesign is daarnaast heerlijk gedaan. Met de E3 trailer van vorig jaar is mijn hypelevel echt gigantisch groot, wat een game moet dat gaan worden. Nu verder spelen. :D

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt die ook nog op last gen? Pfff

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Last-Gen word nog volledig ondersteund. Zolang dit nog gebeurd, gaan wij nog geen echte nextgen games zien.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar het kan zeker niet zo zijn dat de last gen versies downgrades zijn, ipv nextgen versies upgrades? Arkham Knight wordt wel alleen next gen :D

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je eerlijk bent dan zien nu de meeste Next-gen / Last-gen iets scherper uit en betere framerates meer dan dat ook niet. Ik wil een echte Next-gen game zien zoals Arkham Knight inderdaad.

Deel Deze Pagina