1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [PS4] PlayStation 4 op de releasedag in huis hebben?!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door SjaccoPopino, 22 aug 2013.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wil jij toch liever de PS4 omdat je het gedoe met de Xbox One (die uitgesteld is tot 2014) zat bent? Of was je altijd al een trouwe PlayStation aanhanger, maar ben je te laat geweest met pre-orderen?

    

Dan heb je in principe pech! De PS4 is in Nederland namelijk uitverkocht bij veel retailers. Bij Game Mania krijgen bijvoorbeeld alleen degene die voor 24 juni besteld hebben de PS4 op de releasedag ( 29-11-2013 ) zelf. Bij Bol.com geldt dit voor degene die voor 31 juli besteld hebben.



    Maar wees niet getreurd! Ik heb namelijk mijn pre-order voor de PS4 al op 13 juni geplaatst bij Bol.com en ben dus verzekerd van een PS4 op de releasedag zelf!

    
En dat kun jij dus ook zijn! Voor een goede prijs ben ik namelijk bereid afstand te doen van mijn pre-order en kun jij dus toch gewoon op 29 november met de nieuwste PS4 games aan de slag!



    De PS4 kan op de dag van de release bij mij opgehaald worden (centrum Den Bosch)!



    Inhoud Sony PlayStation 4:
    
- Sony PlayStation 4 console
    
- 500GB harddisk

    - 1x Draadloze Dualshock 4 controller
    
- Headset

    - Ac power adapter
    
- HDMI kabel
    
- USB kabel



    Sony PlayStation camera niet inbegrepen. Deze camera voor de Sony PlayStation 4 is los verkrijgbaar!
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb in principe wel interesse, maar waarom zet je de console al hier neer?
    Wil je em zelf niet?
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kunnen we jou vertrouwen dan? Je kunt ons ook makkelijk oplichten.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij moet je de console ophalen bij hem. Hij haalt hem dus zelf op in de winkel en jij haalt hem bij hem op voor het afgesproken bedrag. Pas dan betaal je ervoor.

    Daarbij, iedere verkoper kan je oplichten. Dus waarom zo raar doen?
     
  5. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat acht je een goede prijs?
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sjacco is 100% te vertrouwen...
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb begin juni zowel de PS4 als de X1 gepre-ordered omdat ik toen nog erg twijfelde over welke van de twee ik wilde. Ik heb nu besloten voor de X1 te gaan, maar heb m'n pre-order voor de PS4 gewoon laten staan. Gezien de PS4 bijna overal uitverkocht is en nu alleen nog maar te bestellen is voor levering in 2014, bedacht ik mij dat ik m best wel eens voor een mooie prijs kan verkopen ;)!

    Ik heb gister al meteen een bod van 50 euro gekregen (450 totaal dus) en zojuist zelfs een bod van 100 euro, maar daarvan heb ik nog geen reactie hoe serieus dat is (want Marktplaats). Maar iig dus een prijs van boven de 450 op dit moment.

    Dat. ;)

    En daarnaast is het idd de bedoeling dat je PS4 bij mij thuis komt ophalen. Verzenden wil ik liever niet aan beginnen en sowieso heb je m dan zelf ook niet op de release en daar gaat t nou net om ;)! Ik heb bij Bol.com geverifieerd dat ze m 28-11 versturen en ie dus ook echt 29-11 binnen is.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit. ;)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ^ Dat.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Deze >
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kick
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heren, kicken laten we aan de TS zelf over.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mensen die €50 betalen voor een pre-order. :{

    Heb zelf ook 2 pre-orders van Wehkamp (14 juni) en Bol.com (11 juni). Zodat ik er zeker van ben dat ik een PS4 op de launch heb. Was zelf van plan om één preorder te cancelen vlak voor de release.

    Maar als ik dit zo zie, kan ik die ene preorder die ik zou cancelen beter laten staan. :+
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    :lol: Bedankt heren!

    Maar goed, toch redelijk veel interesse in 1 dag. Heb nu een bod van 50 euro, 75 en zelfs 100 euro plus nog een vierde geïnteresseerde.
    Vraag me af of ik nu al meteen met die van 100 akkoord moet gaan, of nog wat langer wachten. Advertentie staat pas sinds vanmorgen op Marktplaats.
     
  16. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat dit toegestaan wordt hier op het forum... dit is net zo erg als die ticket opkopers van concerten. Dat marktplaats dit okee vindt, daar kijk ik niet van op. Maar had toch net wat meer verwacht van XBW. Helaas dus...
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom zou dit niet mogen? Ik verkoop niks illegaals, ik verplicht niemand om te bieden/kopen, volgens mij is het een vrije markt en mag ik vragen wat ik wil?
    En als ik net zo erg was als die ticket opkopers van concerten, dan had ik minstens 5 PS4's gepre-ordered en niet maar 1.

    Anyway, hoogste bod via MP is nu 550,- maar de PS4 is nog steeds beschikbaar.
     

Deel Deze Pagina