Disc copy. Wil die PS4 lader weer eens een keer gebruiken. Zodra ik vrijdag weer thuis ben spinnewebben eraf vegen. PS4 werd teveel een Netflix machine Doodzonde, ik wacht nog steeds op goede exclusives, vooral een goede JRPG! Dit is in ieder geval weer een goede start.
Oh Bloodborne heb ik uitgespeeld. Dark Souls 3 gaat er ook wel komen. Ik bedoelde eerder de klassieke JRPGs (party based, vaak TBS), zoals Dragon Quest en FF. Of Sukoden etc.
Star Ocean komt binnenkort uit Is alleen even afwachten of die tof wordt, want velen vonden de PS3 Star Ocean nogal tegenvallen...
Ook maar besteld! Heb wel weer eens zin in een leuke platformer en Yooka Laylee laat nog even op zich wachten.
... En dan te bedenken dat we bij de PS3 het ook al CGI movie kwaliteit vonden Maar goed, CGI films zijn de laatste 10 jaar ook ongelooflijk veel mooier geworden.
Nog een weekje! Lekker samen met dochtertje naar de film, ze heeft vakantie en ik heb ook maar een weekje opgenomen. Dan de game.
Zag hem hier vandaag al in de winkel liggen in Hong Kong, en hij werd ook gespeeld op het demo-systeem. Zag er op zich erg mooi uit (ik zag voornamelijk indoor-gedeelte dus dat is een beetje moeilijker te beoordelen), maar 1 ding wat me wel meteen opviel/tegenviel was dat je in de lucht van die rotsen zag zwerven die met elkaar verbonden waren, maar daar hadden ze gewoon exact dezelfde rock voor gebruikt, dus dat vind ik persoonlijk dan een beetje jammer.
Klopt, is ook mierenneuken, maar viel me gewoon op. Dan heb je een game die er zo mooi uit ziet, en dan ipv even snel wat verschillende rocks te maken, hergebruiken ze dezelfde, en op zich kan dat, maar omdat ze naast elkaar waren, viel het me op.
Gisteren platinum gehaald....erg vermakelijke game. Graphics zijn ook ziekelijk mooi. Beste Ratchet ervaring.. Als je een beetje uitdaging wilt, zou ik wel op hard beginnen. Normal is echt te easy imo... zeker als je met de pre-order wapen speelt (the bouncer; de stuiteraar). Die is erg overpowered.