Na alle verhalen ga ik ook maar Rocket League downloaden. Eerst weer eens na lange tijd een keer PS Plus kopen
Achja, na anderhalf jaar ps4 mag er toch eindelijk wel eens een fatsoenlijke game op ps+ komen te staan, vind je ook niet? Genoeg rommel wat er de afgelopen maanden heeft op gestaan. ( je betaalt er immers toch voor) Dat jullie die afschuwlijke indie games zo geweldig vinden, betekent niet dat de "normale" gamer dat ook vind. Ik ben geen "gamer", maar ik hou op zijn tijd van een spelletje doen. Rocket leaque is absoluut zo'n game die je een tijd lang kan spelen omdat het gewoon leuk is. Maar omdat er nu eens 1 game op dat Ps+ staat, betekend nog absoluut niet dat het ook maar enige meerwaarde heeft. Al helemaal niet als je soms ziet wat er tegelijkertijd voor de Ps3 op gedropt word. Maar ben het met iedereen eens dat Rocket leaque leuk is!
PS+ en XBL zijn gewoon online gaming services. Die games zijn een mooie bonus als je niet online gamet, koop het dan ook niet. Vind het altijd maar gezeur om niks aangezien het een bonus is. Anyway, heb de game net binnen gehaald ben benieuwd. Goede verhalen hierover gelezen.
10 jaar terug betaalde ik 60 euro per jaar om alleen via Xbox Live te kunnen gamen. Tegenwoordig krijgen we zelfs gratis games, dus mij zal je nooit horen klagen. Meestal vallen de games tegen, maar ik vind niet dat ik ervoor betaal. Je betaalt voor online en gratis games zijn mooi meegenomen. Sinds ik PS Plus heb zijn er al games langs geweest als Injustice, Infamous First Light, Oddworld, Transistor, The Unfinished Swan et cetera. Iedere maand zit er wel een leuke game tussen.
Ja klopt, vind het ook moeilijk inschatten wanneer je moet switchen tussen ball-cam en normale camera.
Ik speel ook alleen met ball cam. Alleen heb het idee dat het spel hier niet zo leeft Gisteren met wat mensen van een ander forum gespeeld en dan is het best gaaf.
Ik switch regelmatig tussen camera's. Idee om een rocket league avond te organiseren? Morgen, dinsdag 28 juli -> 20:00 rocket league. 4 v 4. Wie?
Ik zie geen enkele reden meer om terug te switchen naar de normale camera, ik heb mezelf aangeleerd te kunnen richten via de ball cam dus dan is die normale niet meer nodig.