Mijn abbo op de pu is opnieuw verlengd, had hem 1 jaartje voor Thief destijds, maar dat was dus niet de bedoeling. Ik meen dat The Order als 'cadeau' bij nieuwe abonnees word gedaan en nu is mijn vraag of iemand weet of ik ook de titel kan krijgen? Dan is de verlenging te overzien en haal ik er hopelijk een goede game uit. Had the order dan ook niet gekocht voor de volle mep. Dank
Game is er volgende week al? Haha zo hé. Nog een tegoedbon bij GM en gezien ik uiteindelijk geen DBZ ga halen en er niks anders komt toch maar uit proberen. Nog steeds totaal geen hype, ben benieuwd hoe het filmische uit gaat pakken. Lijkt me het meest interessant aan de game so far.
Ik ben ook niet echt hyped, maar wel heel erg benieuwd. Game ademt wel echt sfeer en wil dat maar al te graag weer eens ervaren.
Ik weet het niet, maar volgens mij leeft die wereld niet waarin je rondloopt. Daarom vind ik het geen sfeervol spel. Het oogt allemaal wat leeg. Infamous Second Son had daar ook last van. Heb ook wat van de gelekte gameplay gezien. Dat is niet best, hele matige shooteractie. Ziet er houterig en clunky uit.
Ja, dat hadden ze wel in de zwarte balk kunnen droppen... Ik twijfel nog of ik de game zal gaan halen...niet omdat het me niks aanlijkt, integendeel; ik houd wel van een goed verhaal in een game, en het lijkt erop dat dat wel goed zit. Maar heb nog teveel andere games liggen...
Dat zal teveel gaan opvallen denk ik. HUD vervaagt toch na een paar seconden. Je zal het alleen zien als je schiet of van wapen switched oid
De optie om het helemaal uit te zetten zal er wel inzitten. Zeker bij deze game waar ze zo focussen op cinematic.
Fuuuuck, dit wil ik helemaal niet weten....day one deze game. Dan wachten de andere games maar wat langer.
Dat de reviews erg positief worden en dus voor nauwelijks replies gaan zorgen op GAF. Als een AAA titel flopt dan gaat het altijd los op GAF.
Ow op die manier! Thanx man. Hoop dat het een topper word, las vandaag dat een gast de game op zijn hardste modus in 18 uur afgemaakt, dat vind ik wen behoorlijke tijd voor een TPS.
Tja, net weer impressies gelezen van insidegamer en een andere site. Ze zijn gematigd positief... maar daar blijft het bij. Maar goed, hun hebben ook maar een demo van 7 min gespeeld. De review embargo verloopt trouwens 18 feb las ik net. Dus 2 dagen voor de release... blijkbaar hebben ze wel vertrouwen in The Order 1886. Het doet me wel goed om te lezen dat het verhaal erg goed schijnt te zijn. En al helemaal als het wordt vergeleken met Mass Effect 2. Blijft natuurlijk een mening van een individu. Dus even afwachten !! Nog een week te gaan. Gaat The Order 1886 de PS4 versie van Ryse worden. Of gaan we allemaal weggeblazen worden.... Ben benieuwd. P.S. Iemand van PSNprofiles heeft de platinum al bijna zie ik. http://psnprofiles.com/trophies/329...order=date&trophies=earned&lang=en-gb#content Trophies zijn ook fakking easy zo te zien.