Als ze subtiel en goed geplaatst zijn dan kan ik er mee leven, ze moeten ook easy zijn en vlot voorbij zijn. Geen bijna onmogelijk knoppen combinaties en knuppeltjes halve slagen draaien etc. Goedkope manier om meer challenge in de game te maken
Zal dan gewoon even wachten wat de meningen zijn. Zeker als je twijfelt. Geen haast om hem dan gelijk op launch te spelen.
Oehh http://psnprofiles.com/ReNeGaDe124 Deze gast heeft de platinum in 10 uur en 38 min gehaald. Weet nu ook niet wat ik ervan moet denken. Las een paar dagen terug dat je zeker wel 12 a 15u bezig bent met de campaign. Nu lees ik overal op Neogaf dat je de campaign binnen 5u kan uitspelen. En nu heeft iemand de platinum in 10-11u gehaald. The Order 1886 moet wel heeeel goed zijn, wil ik 60eu gaan uitgeven op day 1 voor zo'n korte game. Gelukkig komen de reviews 1 dag voor de release online. Kan ik altijd nog mijn PSN pre-order cancelen.
@Hybrid Denk dat ik in elk geval eerste reviews en ervaringen afwacht. En platinum in 11 uur. Dat zijn meestal meerdere playthroughs, dus ik ben bang dat de game ook nog eens erg kort gaat zijn. Om dan alleen voor de graphics een game te kopen, nah ... EDIT aan de trophies te zien zitter er dan ook nog eens 5 typen collectibles in, pffffft
Is allang al bekend van die korte speelduur. Hoort ook bij de filmische ervaring Beetje jammer, had gehoopt dat die toch langer was dan de 6 tot 8 uur wat ik een tijdje terug hoorde.
Ik zelf ben toch altijd traag . Zal voor mij wel lang genoeg zijn. Voor 45 euro probeer ik hem wel day 1 Sent from my iPhone using Tapatalk
Van Neogaf. En dat is alleen minus de cutscene chapters. De andere chapters schijnen ook nog voor 1/3e uit cutscenes te bestaan.
Ik ga em sowieso halen. Lekker op de hoogste moeilijkheidsgraad spelen en dan haal je er wel een uur of 8-10 uit. Game schijnt gruwelijk te zijn dus laat maar komen Nog een paar daagjes
Weet je zeker dat het met de platinum qel helemaal klopt en niet is geglitched of dat er nog een patch moet komen met meer trophies? Als ik namelijk kijk zie ik dat hij maar 22 trophies voor The Order heeft terwijl de meeste retail games normaal op +/- 50 zitten
Hopen dat de Media Markt een leuke prijs hanteert, zie hem verder overal voor rond de €60,- op internet staan.. En ik wil nu niks horen van de mensen met die Wehkamp aanbieding van een poos geleden.
Weer de wereld aan collectibles....werd er bij Tomb Raider ook compleet gestoord van. Vooralsnog een budgetbak titel edit: Ready at Dawn reageert op de kritieken mbt de lengte: http://www.eurogamer.net/articles/2...-concern-over-the-order-1886s-campaign-length
Wat een raar artikel. Ze beginnen met de lengte die vast gesteld is afgelopen weekend door die youtube video maar dat interview met die developer is van eerder vorige week dus waar reageert die kerel in zijn citaat dan op? Op eerdere geruchten? die youtube playthrough valt toch weinig over te discussieren?
zelfs dat niet eens al powerlevel je 1 class in je eentje naar de 20 zonder naar de MP of strikes of raids of wat dan ook te kijken dan ben je daar langer dan 5 uur mee bezig maar dat is ook geen vergelijking die je moet willen maken , Destiny is gemaakt om honderden uren in rond te grinden, dit is een game die je volgends de developer speelt voor de 'cinematische ervaring' Ik zou willen dat ik TLOU als vergelijkingsmateriaal zou durven noemen maar door het gebruik van QTE's en zo moet ik steeds maar aan Ryse denken