[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis dan ook een joke...

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik krijg steeds meer het idee dat The Order 1886 een cinematische point and click adventure is ofzo.

Gewoon een Heavy Rain achtige game met een paar shootouts.

Had echt verwacht dat het een game a la Gears of Uncharted zou zijn. Hell...het spel werd een tijdje terug zelfs nog vergeleken met Resident Evil 4.

Maar goed, moet hem zelf maar gaan spelen. Want ik lees zoveel verschillende dingen.

Zoals het er nu naar uit ziet
    ++Graphics
    +Verhaal

+-Shooting-mechanics.

-Speelduur

Laat de reviews maar komen. :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik koop hem niet @ release maar wel binnen een maand ;)

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Lekker goedkoop preorder bij wehkamp.

44 euro. Uitspelen, even kijken of ie nog een keer uit te spelen valt.

Daarna verkoop in.. I don't give a damn. ;-)

Zolang de sfeer er goed in zit en jij lekker wegschiet.

5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    ga gewoon de ren button niet gebruiken en de knoppen inverted ofzo. Dan gaat het vanzelf langer duren om de game uit te spelen :p

WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.115
    Mijne staat dan vrijdag middag, net voor het avondmaal op de bazaar, mocht de geïnteresseerde ook bij Rabo zitten is hij vrijdag voor 5 en op de bus, heb je hem zaterdag binnen haha. Kan hij maandag bij nummero 3 in de bus vallen, heeft het hele forum hem zo uitgespeeld

7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.115
    Dan heb ik nog wat tips die zorgen voor meer emotionele betrokkenheid:

- na elke schot de tijd nemen om je welgemeende medeleven schriftelijk te verwoorden,
    - van alle personen die je neerschiet inschatten welke schoenmaat ze hebben.
    - van alle vrouwen in het spel weloverwogen beslissen of je ze zou doen, (schrijf voor en tegenargumenten op als je twijfelt.

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    En veel screenshots maken. Die functie kan ik eindeloos gebruiken. Echt een topfunctie. Dan hopen op een Photomode in de toekomst en dan heb ik replaywaarde genoeg met the order.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.468
    Ik begrijp de reacties op het ineternet m.b.t. de speeltijd niet. Gears was toch ook niet zo lang? Dit is een Gears game. Blockbuster ontploffingen, verstand op nul, 5 - 8 uur genieten en dan weer verder. Met het grote verschil dat deze titel geen MP heeft, toch?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijkt wel een trend te zijn. Een game moet minstens MP en SP hebben, anders is het voor mensen het geld niet waard. Liefst ook nog co-op erbij. Bij Evolve ook veel gelezen, maar de game is echt tof. Heb je geen SP bij nodig

Ik heb liever een game die zich ergens op focust ipv alles probeert erin te proppen.

11. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Updated list of GAFer first time completions, including the relevant difficulty levels.

OsirisBlack - 14 hours Hard
    Theman2k - 12 hours Hard
    Verendus - 10 hours Hard
    Periniumlick - 10 hours Hard
    Rapier - 9 hours Normal
    ReNeGaDe124 - 9 hours Normal
    Nbkt - 9 hours Normal

Average is 10 hours 43 minutes.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Prima dus

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Impressie op Gaf:

Ben nu wel erg benieuwd hoe het spel er op mijn eigen tv uit zal zien.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Naar de graphics ben ik stiekem ook wel benieuwd. Maar ga hem pas later of 2e hands halen ...

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind dat een gigantisch verschil. Een korte SP is geen probleem als er een MP bij zit die maanden houdbaar is. Bij Gears was die zelfs jaren houdbaar. Een SP van 8 uur is houdbaar voor een dag, daarna gaat die de kast in.

Zelfs met een co-op mode had er wat meer replaywaarde in gezeten. Ik vind het gewoon lui. Je speelt met een groep van 4 en dan geen co-op in deze tijd.

En ze snijden zichzelf in de vingers. Games als Heavy Rain verkopen ook niet denderend omdat mensen het spel doorverkopen na het uitgespeeld te hebben. The Order is net zo, die gaat tweedehands heel snel te vinden zijn. Dat betekent geen verkopen voor de ontwikkelaar. Met zo'n korte SP hebben mensen totaal geen reden om die game in huis te hebben.

Ik kies er daarom ook voor om Dead or Alive te kopen. Daar haal ik veel meer uren uit. Tenzij geld geen probleem is, dan had ik The Order waarschijnlijk ook wel gekocht. Maar nu even niet, veel te duur voor 2 dagen plezier.

Gakkie vindt dit leuk.
  16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.468
    Ach ja, we proberen allemaal elkaar te overtuigen van onze eigen mening. Voor mij geldt: een top ervaring, hoe kort ook, is mij meer waard dan een redelijke ervaring van honderd uren. Ik kijk o.a. naar jou Inquisition (al heeft die game wel degelijk zijn eigen kwaliteiten, maar er zit erg veel opvulling in). Wanneer de prijs een issue is, koop je hem 2e hands via marktplaats of na een paar maanden uit de budgetbak. Problem solved. Wil niet zeggen dat de game nog beter had kunnen zijn met co-op toegevoegd (waarom ook niet, vind ik wel een gemiste kans). MP? Niet gemakkelijk om het interessant te maken. Teveel games voegen met een "me too" houding tegenwoordig MP toe, waarna de MP lobby na een maand alweer leeg is. Goed dat bij deze game in ieder geval veel tijd is gestoken in die SP top ervaring.

Ik heb eigenlijk wel weer zin in een sexy blockbuster ervaring. Misschien ook maar pre-orderen.

EDIT: Dit vond ik trouwens wel grappig. Game is afgeprijsd naar 60 euro. Was eerst 80 euro... hoop niet dat iemand van jullie hem voor deze prijs preordered heeft staan?

http://www.yourgamezone.nl/epages/Y...roducts/20030&ViewAction=ViewProductViaPortal

Laatst bewerkt: 17 feb 2015
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.468
    Anyway. Had nog een kortingsbon achter de hand liggen, dus game zojuist besteld. Ik bewaar al heel lang geen games meer (thank god voor digitale downloads), hoe goed een game ook is. Laat wel weten wanneer ik hem in de verkoop gooi. Zal wel niet extreem lang duren. ;)

Laatst bewerkt: 17 feb 2015
  19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb voor hetzelfde geld die steelbook edition besteld.

Heb ook gewoon wel zin in een game als dit. Boeiend dat het niet een totaal pakket is. Te vaak worden er juist onnodige dingen toegevoegd.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wacht wel op de grote dump, als iedereen hem een dag na de release al uit heeft :)

Deel Deze Pagina