1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    QTE's bij de vleet, 50% cutscenes, amper 6-10 uur, Scripted like hell (soooo 1990s).... NEXT!

2. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Bijna alle punten die in de reviews negatief naar boven komen, vind ik positief. Juist de kracht van een game met een cinematisch karakter. De game in 1 ruk uitspelen is daar onderdeel van.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kotaku:

Precies waar ik bang voor was. Spel komt er bij dus alleen in via Plus oid.

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch apart dat er dan toch reviews zijn die het een 8.5 geven, PU en Dualshockers. Nou is die laatste wel de afgelopen dagen/weken als een idioot artikelen van The Order online aan het zetten, je wordt er gek van...maar toch. Een goede vriend van mij heeft de game morgen of overmorgen binnen en dan ben ik benieuwd naar zijn bevindingen. Kijk sommige mensen zeggen dat ze de boel niet gaan rushen en gebieden een beetje exploren,maar zelfs op die manier schijnt hij niet al te lang te duren.

Ik zie zelfs een 20 en 40's voorbij komen. Man man.

Laatst bewerkt: 19 feb 2015
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Aldus psx-sense

Daarnaast schijnt die op Normal niet erg uitdagend te zijn. Aanrader: Hard

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Morgen binnen, ben benieuwd!

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, als je het een beetje gevolgd hebt de laatste tijd, dan is dit geen verrassing.
    Game staat op een 65 op metacritic, nog iets lager zelfs dan ik van te voren verwachtte.
    Had vorig jaar nog zulke hoge verwachtingen. Helaas.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Haha een 85 van PU...flikker toch op met dat pauperblad.
    Review van Jan ook weer, die gast kan je niet serieus nemen.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik had inderdaad nog wel een 7.5 verwacht. En vorig jaar nog zulke hoge verwachtingen? Ik zag het vanaf de eerste gameplay footage al aankomen.

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Fuck it. Krijg hem binnen en ga 'm gewoon gamen. MGS4 werd ook zo negatief beladen vanwege de vele cutscenes.. Dat is een van mijn meest memorabele games vorige generatie. Ben gek op gamen maar een film met goed verhaal kijk ik net zo lief.. Laat mij gewoon entertainen met de gedachte dat ik net na 120 uur DA:I heb gecleared en dat Bloodborne, DS2 en the Witcher 3 voor de deur staat.. Ga beginnen op normal en daarna hard. Dan haal ik er sowieso 2 pt's uit. Korte speelduur kan ook wel eens heel bevredigend zijn (Uncharted 1, God of War 1 en :cool:

@Reckuuza: het blad is idd niet denderend, ben er zelf helaas lid van en daardoor krijg ik the order, maar Nino vind ik persoonlijk een geloofwaardige kerel. Hij is best enthousiast over deze game dus in ga voor 1x van een review uit.. Ook uit eigenbelang want deze titel stond eigenlijk niet op mijn lijstje ;)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    That's the spirit....

Ik ben ook reuze benieuwd morgen. Eerst werken en vervolgens eten en zo.

Beamer aan, lichten uit en gaan. ;-)

Rienbu vindt dit leuk.
  12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Lijkt mij de ideale game om op beamer te spelen. Sowieso nog nooit gedaan dus lijkt mij dubbel zo vet

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die hele setting sprak me wel aan en de eerste trailers zagen er goed uit. Toen had ik nog geen PS4 en bij het zien van die beelden verlangde ik wel naar 'next-gen'. Door de graphics ademde deze game echt next-gen. Bij het zien van de eerste gameplay houd je nog een slag om de arm. Maar de laatste 4 a 5 maanden is dat enthousiasme steeds verder gedaald.

Is wel jammer. Eerst denk je nog dat dit de Gears voor de PS4 is. Het uiteindelijke resultaat is dan onthutsend. Door die fantastische graphics wordt er een hype gecreëerd om deze game. Met een objectieve blik haal je met The Order nog steeds een prima game in huis. Echter is die game op een voetstuk gezet, en daar is die eigenlijk keihard vanaf gelazerd.

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik wacht ook wel dat hij een keer met Plus binnen te hengelen is of een keer met een leuke aanbieding. Maar hopen dat Bloodborne de verwachtingen wel waarmaakt, want valt tot nu toe wel tegen met de titels van Sony. Killzone, Knack, InFamous, LBP en dan nu The Order, allemaal titels waar ik toch wel wat meer van had verwacht. En de game die,volgens mensen die hem nu nog spelen, wel een topper is die had dan weer de meest waardeloze launch ooit, oftewel Drivclub.

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Vond InFamous wel een leuke game hoor' viel mij niet tegen. Verder is het niet heel denderend idd. Maar komt wel! Deze cijfers komen bij Sony ook wel binnen

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Crashed & burned!

"The Order: 1886 isn't a disaster, nor is it a particularly good game. It's a hollow diversion, entertaining but outmoded and caught somewhere between a medium it repeatedly fumbles and one it fails to effectively embrace."

http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-19-the-order-1886-review

Anyway, hij lag op de deurmat, dus vanavond al eff spelen. Wat een sensatie verder om deze titel heen zeg. 1/5 score? Ergens anders weer een 9.5? Deze industrie moet zichzelf echt serieuzer gaan nemen.

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Hij gaf killzone ook een 9.6 dacht ik sindsdien neem ik hem niet meer serieus

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ja en de eerste AC een 99. Lol.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik mag hopen van wel, de concurrent staat nu ook niet bol van de hoogstaande exclusieve games dus dat is een geluk voor Sony, maar ze moeten nu wel flink wel wat moeite gaan doen.

Ben erg benieuwd naar de reactie van Sony.

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja X1 staat bij mij nooit aan eerlijk gezegd. Maar SO is wel een titel waar X1 een stempel heeft gezet die Sony nog niet heeft gehad deze gen. Al vind ik persoonlijk SO op een een-of-andere manier meer een PS titel maar dat staat erbuiten natuurlijk..
    Maar we zitten net in het 2e jaar en de beste devs moeten nog komen met games.

Ik zie dit gewoon als tussendoortje en gooi mijn dobbelstenen op Bloodborne.. Als die alleen al half zo vet word als ik hoop dan zit ik de aankomende tijd prima..

Laatst bewerkt: 19 feb 2015

Deel Deze Pagina