[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het helpt niet als binnen een week de game al ruim 2ehands te koop is inderdaad

maar het blijft een 1st party game, bundle game, zwaar geadverteerde game

en dat kost geld, maar dat verdient zich ook wel terug in de verkoop

een 1st party game kan bijna niet falen in zijn eigebn verkoop omdat er zoveel marketing push achter zit

maar ze gaan er ook niet veel aan verdienen en denk ook niet dat ze er veel extra ps4's door gaan verkopen

al lijkt het me vanwege de prachtige graphics en niet te complexe gameplay wel een ideale demo pod game... dus misschien dat ze er op die manier wel wat mensen mee over weten te halen

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, en waarschijnlijk willen veel mensen toch wat van hun geld terug zien en dus is hij in het begin tweedehands ook 'duur'. Ik wacht wel een jaartje. Toch genoeg te spelen :)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    We zullen zien. Ik kan wel zeggen dat nu na 2 uur de game mij echt heel erg boeit. Er worden bepaalde dingen echt fantastisch gedaan. Other stuff... Not so much. Ik zoek tot nu toe alles af, maar vind amper iets.

Het is idd wel een perfecte game voor de mensen die ooit eens een spelletje spelen. Hard is niet hard, easy trophies, prachtige graphics en technisch helemaal in order. Co-op had de game wel goed gedaan. Dan bewaren mensen de game meer of kopen vrienden de game ook.

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Daz en WinterBase vinden dit leuk.
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook wel zo denk ik inderdaad. Als ze denk ik al die open ruimte vrij hadden gemaakt voor de spelers, dan hadden we denk ik ook niet deze graphics gehad. Door het zo lineiair te houden kan dat. Maar dat gok ik hoor, het blijft hoe dan ook een prestatie om zo snel al met zulke graphics te komen. Zo snel na launch.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Idd, co-op modus is een groot gemis. Had goed gekund, omdat je vaak met een NPC partner samen speelt.

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben op de helft van het filmpje. En geef ze wel gelijk.

Een week voordat hij uitkwam dacht ik ook nog dat het een action-adventure/shooter/survival-horror zou worden.

Een beetje Resident Evil/Gow/Uncharted.

Toen las ik ineens berichten op neogaf dat je het spel in 5u kan uitspelen. En dat de helft gewoon CGI is.

Als ze vanaf het begin duidelijk waren geweest, waren we review scores waarschijnlijk hoger uitgevallen.

Desondanks heb ik er toch van genoten.

Laatst bewerkt: 21 feb 2015
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu ik verder kom, merk ik ook echt flink wat GoW invloeden hoor. Voelt echt gow campaigny aan, maar dan zonder dat overdreven amerikaanse. Veel realistischer en in mijn ogen ook een vettere setting. Ook qua verhaal zie ik overeenkomsten.

Co-op is echt een enorm gemis. Ik denk dat het de game echt veel goeds had gedaan in co-op. Oh, en meer stuff om te onderzoeken in de stukken dat je moet lopen. Echt niks te vinden gewoon.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zit nu in Chapter 11.

Ik snap niet dat mensen deze game in 4-5 uur uit kunnen spelen, ook zonder te zoeken naar collectibles.
    Ik doe het zelf wel, maar heb niet het idee dat dat zoveel extra tijd scheelt. Meeste zijn redelijk in het zicht te vinden.
    Ben nu denk ik een uur of 7-8 bezig. Einde (denk ik) nog niet in zicht, geen idee hoeveel chapters de game heeft, maar qua verhaal denk ik in ieder geval nog een poosje niet klaar te zijn.

De game is meer Heavy Rain-achtig, met dat in gedachten, en je vond dat tof, dan ga je ook (meer) genieten van deze game.

Setting en wereld is mooi en interessant, goed uitgewerkt.

Platinum mag dan easy zijn, ik kreeg mijn eerste Trophy pas in chapter 8.:+

Het komt wat langzaam op gang, maar dat mag de pret niet drukken. De chapters worden steeds leuker imo!

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Chapter 11 ? hmmm

Ik zal je moeten teleurstellen. Het spel heb je binnen een uurtje uitgespeeld.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jammer dat er geen photo mode in zit trouwens :p had echt toffe screens kunnen maken bij dit spel

Edit: uitgespeeld. Denk dat ik er zo'n 9 a 10 uur over gedaan heb. Deed mij echt in heel veel opzichten aan GoW denken qua mechanics en gameplay, maar dan met een (in mijn ogen) veel toffere setting en wereld. Voice acting, muziek, graphics en wereld verdienen allemaal een 9 tot 9.5. Er zijn zeker wat mindere dingen aan het spel, maar er worden ook bepaalde zaken zeer, maar dan ook zeer goed gedaan.

Kan nu eigenlijk al niet wachten op het vervolg :p

Laatst bewerkt: 21 feb 2015
    Kevf vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeeld (en heb er wel wat langer dan een uurtje over gedaan vanaf chapter 11).

Beetje té open einde, maar voor de rest erg genoten van The Order 1886.

Heavy Rain meets Gears.

Kevf, Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik bied 20 euro ;)
    Ik verwacht dat deze game zo massaal tweedehands te koop zal zijn, dat de tweedehands verkopers met elkaar moeten concurreren. Ik heb wel geduld totdat ik de game rond de 20 a 25 euro kan oppikken.

Want Heavy Rain meets Gears <3<3

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wel meer Heavy Rain dan Gears, zeker in de eerste helft van de game.

Maar er is toch wel verdomde veel vraag naar deze game.
    Ik had em ook op MP te koop, en toch wel 7 mailtjes gehad...game stond er pas vannacht op (2.00 uur).
    Maar XBW is toch wat fijner dan marktplaats, dus game hier verkocht.:cool:

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het is zeker geen gears, maar je merkt gewoon als je veel gears hebt gespeeld dat er wel wat overeenkomsten zijn.

Gewoon een hele toffe ervaring, maar helaas niks meer te doen na het uitspelen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee idd.
    Platinum was echt easy. Had maar een paar secrets gemist, en moest nog wat gun gerelateerde trophies halen, en dat was het.

Maar daar is niets mis mee. Easy Plat is ook wel eens fijn.:D

17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Ben er heel rustig door heen gelopen en misschien 5x dood gegaan en heb er 6 uur en 8 minuten over gedaan. Heb echt elke kamer bekeken en amper gerend :) desondanks, tof verhaal. Vanavond die platinum maar ff binnen hengelen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb op hard er 9 uur over gedaan.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het spel gaat nu al weg voor 35 op marktplaats..... Ik weet dat 2ehands niet echt bevorderlijk is voor de uitgever, maar dit scheelt ook wel ERG veel.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    35 is een mooie prijs, maar ik heb het te druk met andere games. Haal 'm wel een keer als hij 20~ is. ;)

Deel Deze Pagina