De transitie van cutscene naar daadwerkelijk weer kunnen spelen is subliem! Echt een pluspunt en draagt bij aan de cinematic gameplay.
precies. Het is echt een knappe prestatie. Ik snap nu eigenlijk niet waarom cutscenes altijd zoveel mooier waren, want het stoort eigenlijk helemaal niet als ze dat gewoon in de engine graphics gebruiken.
Als je rustig rond kijkt, vind je waarschijnlijk 95% van de collectables, de voorwerpen, foto's, kranten en chronograaf rollen zijn namelijk alle collectables. Er zijn er denk ik maar een stuk of 3 die bijna iedereen overslaat, waarvan ik er 1 zonder hulp van derden niet had gevonden denk ik. Ik snap ook niet helemaal waarom cutscenes vaak van hogere kwaliteit zijn. Als ik nu vicecity ga spelen is het eerste wat me opvalt de graphics. Maar na een half uur valt het niet meer op. Bij sommige games heb je dit effect na elke cutscene omdat het verschil gigantisch is.
Het is niet zozeer dat de cutscenes in het verleden specifiek van hogere kwaliteit waren, de ingame graphics waren juist van lagere kwaliteit. Bij The Order is dat dat verschil gedicht omdat alles via de (prima) ingame engine wordt weergegeven.
Of het nou linksom of rechtsom is, maakt niet zoveel uit. Het is zoals Kenny aangeeft wel heel irritant en onnodig. Na een tijdje ben je echt wel gewend aan de graphics, maar niet als de cutscenes van een heel ander niveau zijn.
Toch maar 2ehands gekocht Had toch geen andere game meer om te spelen en ik hou zelf altijd wel van goede verhalende games. Ook al is dit spel kort
Die review zegt mij genoeg. Zijn kritiekpunten klinken mij ongelooflijk triest in de oren. Echt zonde.
Na KZ: SF, inFAMOUS: SS en The Order weten we dat ps4 dikke gfx uit kan poepen en mogen de tech-demo's wat mij betreft plaats maken voor de echte fun.. Maar wanneer die games uitkomen??? Tsja.... Owja, Bloodborne over 3,5 week!!! Fuck yeah
Maar bloodborne (en dark souls) vond ik alles behalve mooi eruit zien. Ik heb mij met the order en infamous gewoon prima vermaakt anders
Dat bedoel ik er ook mee te zeggen eigenlijk.. BB en DS zijn veel meer gameplay gericht dan gfx.. DS sowieso.. Ik vind Bloodborne dan wel weer prachtig om te zien maar dat komt omdat ik de style enorm dig.. Heb mij ook met infamous vermaakt btw... Prima zelfs.. Maar the order was niet mijn koppie thee
Dark Souls is grafisch niet mooi nee, maar Bloodborne vind ik echt netjes hoor voor een niet lineaire game.
Ik ben blij dat deze game zoveel aandacht krijgt, al leidt het tot veel onbegrip en negativiteit. Deze industrie is duidelijk aan vernieuwing toe. Anyway... de developers zijn niet blij met al deze negatieve publiciteit.
Toevallig van het weekend Der Untergang gekeken, maar toen deze scene voorbij kwam moest ik enkel denken aan al die tientallen filmpjes die zijn gemaakt met deze scene
Had niet zoveel tijd de laatste weken, dus gisteren nog The Order uitgespeeld. Content is uiteraard beperkt en gameplay is niets speciaals, maar toch een erg goede tijd gehad. Het helpt gewoon als de graphics van een game zo mooi zijn en de setting qua stijl en storytelling goed wordt verkocht. Erg korte laadtijden ook. Dit is voor mij wel de toekomst, meer focus en minder bezigheidstherapie. Maar dan wel graag met iets meer content (branching path?) of desnoods een co-op modus de volgende keer. In ieder geval een incentive om de game nog een keer te spelen en een (iets) andere spelervaring te hebben. Nu is dat te beperkt.
Game is al volledig van mijn radar. En met een propvolle game agenda dit jaar, denk ik niet dat deze er snel gaat komen ...
Snel weer verkocht dit spel. Het is heel mooi hoor, maar het is inderdaad echt net een film. Even een klein stukje lopen of schieten en dan weer een cutscene die je niet kan skippen. Daarbij pakte het verhaal mij ook niet echt. Vond het totaal niet interessant.
Prima game hoor. Zojuist uitgespeeld. Laatste chapter was best lastig op hard. Heb er een uur of 12/13 over gedaan, minstens. Ik snap al dat gezeik niet eerlijk gezegd. Game is zeker niet perfect, maar m.i. zeker een 8 waard. Ik vond hem iig zeker niet te kort! Het is erg lineair en op momenten erg scripted, maar dat weet je met dit soort games. Op sommige momenten valt het echter iets teveel op, bijv. dat je een specifiek poppetje moet neerpaffen om verder te gaan, anders blijven er soldaten komen. Dat soort dingen moet je weten. De laadtijden zijn subliem en het audiovisueel is het prachtig. Het doet niet iets vernieuwends, maar het is wel een kwalitatief hoogstaand product. P.S. wel aftiteling afkijken.