1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Until Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 1 sep 2014.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]
    Developer Supermassive Games | Publisher Sony Computer Entertainment | Engine In-house engine, Umbra3 (modified Killzone: Shadow Fallengine) | Platform PlayStation 4 | Release date TBA 2015 | Genre Survival horror / Action-Adventure


    Until Dawn is an upcoming PlayStation 4 Action Survival horror Developed by Supermassive Games and published by Sony Computer Entertainment. The game was originally scheduled to be released on the PlayStation 3 and feature PlayStation Move Support, but in August 2014, the game was reintroduced as a PlayStation 4 exclusive.

    The game follows a group of 8 teenagers as they spend the night in a log cabin on the anniversary of the death of one of their friends, unaware that they are being hunted by a crazed serial killer...


    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]





     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Day fucking 1
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zag net op Firstlook tv van Gamekings een paar beelden van de game. Toen ben ik even op YouTube gaan kijken. Wat een vette game zeg. Net als Heavy Rain en Beyond Two Souls, maar dan in een horror setting. En op het eerste gezicht is er best veel ruimte om je eigen beslissingen te nemen. Dit is de eerste keer dat ik denk "ik moet een PS4 hebben!!". Ik heb geen idee wanneer deze game uitkomt, maar tegen die tijd moet ik dan ook echt een PS4 hebben. Dit zijn de game ervaringen die ik zoek.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Ik kijk er ook naar uit. Heerlijke B horrorfilm achtige game. :+
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Blijkbaar is dit een game die is doorgeschoven van de PS3 naar de PS4. Het zou eigenlijk een PS Move game zijn, maar dat hebben ze er helemaal uitgehaald omdat de Move geflopt is. Nou, grafisch gezien hebben ze flink hun best gedaan. Het ziet er echt PS4 uit, ook al zag Beyond er ook fenomenaal mooi uit op de PS3. Maar Until Dawn oogt iets mooier, misschien komt dat door de sfeer. Ik zag dat de release datum voorlopig staat op TBA 2015, dus dat duurt waarschijnlijk nog wel even.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Je hoeft niet erg je best te doen om iets mooi te doen lijken als je de (eventueel door Guerilla geupdate) Killzone engine toegeschoven krijgt, hoor. :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    Ik snap niet dat Sony hier meer hype/marketing in gooit. Sure, de kans is nog steeds heel groot dat het matig gaat worden. Maar je hebt een directe horror film met de game en horror is booming in de markt qua film, maar dan nu als game. Daarnaast heb je er ook nog echte acteurs in.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2014
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Dat filmpje hebben we ondertussen al 3 keer gezien, alleen 1 keer met live gameplay. :+
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kijk helemaal niks meer van deze titel, 1 trailer was genoeg voor een day 1 aankoop.
    Hoe minder ik weet, hoe leuker het wordt als ik zelf speel.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ook al krijgt dit 4-en en 5-en in reviews, kopen doe ik het toch wel op dag 1. Zulke slechte reviews kan ik me overigens niet voorstellen. Al die Telltale games krijgen 7-en en 8-en terwijl daar genoeg aan mankeert qua performance, maar ook qua verhaal. En ik stoor me in die games aan de slechte lip sync. Dit gaat gewoon een mooie gepolijste game worden. Qua keuzes zie ik genoeg voorbijkomen. Maar ik moet ook wel kappen met het kijken van gameplay. Echter kan ik me niet inhouden, omdat ik dit soort games zo tof vindt. Overigens vind ik het logisch dat Sony deze game nog niet massaal gaat promoten, want het is immers nog geen zomer 2015. En het is niet echt mainstream, omdat er ook vele haters zijn voor dit soort games. Beyond Two Souls kreeg ook onvoldoendes, maar ik heb een toptijd gehad met die game. Echter had die game weinig herspeelbaarheid. Maar doordat je met een stuk of 8 characters speelt in Until Dawn, denk ik wel dat ik deze game meerdere keren ga doorlopen.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alinea's

    It's great if you know how to use them! Jij hebt altijd Lappen tekst zonder ruimtes ertussen... ;-)

    Nee maar even zonder dollen, deze koop ik op day one omdat het qua mechanics op een Quantic Dream spel lijkt. Heb zin om de game snel te spelen.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Liggen die quicktime event games altijd voor de volle prijs in de winkel?:+
    Die vorige had ik niks mee maar deze ziet er kwa setting erg leuk uit wel.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké, zal erop letten ;)

    Ja, Heavy Rain en Beyond waren wel full priced, maar ik vind ze het geld dubbel en dwars waard.
     
    Servantes en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het hoeft niet van mij hoor, maar het zal voor iedereen sneller te lezen zijn.

    Nu is het 1 brok tekst en het zou zonde zijn als mensen berichten NIET lezen puur vanwege de opmaak ervan... ;-)

    No biggie...
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ze moeten het juist wel promoten. Cinematic games zijn de toekomst!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Kevf vindt dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    The Order moet zogezegd een filmische ervaring worden, maar ik vind een 3rd person shooter niet echt iets voor een filmische ervaring. Until Dawn is een filmische ervaring. En met iedere trailer word ik meer enthousiast.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nu The Order 1886 en Bloodborne uit zijn, is dit dan de enige AAA titel van Sony in 2015?

    De release staat gepland voor de zomer, maar ik heb toch een voorgevoel dat deze doorgeschoven gaat worden naar het najaar. Een horrorsetting spreekt wat meer aan in de koude, donkere wintermaanden dan met 40 graden in de zomer. Daarnaast heeft Sony geen titels voor het najaar nu Uncharted 4 is uitgesteld tot de lente van 2016. Ze hebben vast liever rond Black Friday een blockbuster dan in de zomer als mensen toch al amper games kopen.

    Alles hangt af van de E3. Als Sony daat niet met verrassingen komt, dan is Microsoft in het najaar de grote winnaar met Halo 5 en Rise of the Tomb Raider.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Halo 5?

    Pff... Geen systemseller voor mij.

    Lara daarentegen wel. Met halo 5 moeten ze gaan knallen ivm de deceptie van de halo collectie.

    Ben benieuwd wat ze gaan laten zien binnenkort, want ondanks dat ik Halo echt k#t vind, toch ben ik altijd wel benieuwd.
     

Deel Deze Pagina