1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW Driveclub Competitie

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 11 dec 2014.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Variatie moet er zijn toch ;). Vanavond ook maar een poging wagen.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Volgens mij kun je wel 20 man uitdagen, maar kunnen er maar 10 rijden.
    Ik heb de challenge gekopieerd en de 4 die nog gereden hadden toegevoegd. Vanaf volgende week de ploeg opsplitsen en aan de hand van de ranglijst indelen. Nr 1 t/m 7 in challenge 1 en 8 t/m 14 in challenge 2.... Het eindklassement zet ik dan in 1 bestand en de challenge indeling de week erop is weer aan de hand van de nieuwe klassement tussenstand.

    Oja Alexander... Jij bent weer aan de beurt haha
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat wordt in ieder geval onderin meedoen heb ik al gezien.. :+
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Er zitten er altijd wel bij rond jouw tijd. Dus het zijn in het klassement meer onderlinge duels. Daarentegen kunnen de tracks, tijd van de dag, lengte, auto klasse en specifieke auto ook wel de doorslag geven in sommige gevallen.

    Ik deed er zondag ruim 15x over om 2.50 neer te zetten alvorens ik de challenge verstuurde. Na een 2.48 dacht ik echt aan de Max te zitten, maar door die ghosts ga ik steeds harder. Ik kan mijn eigen snelste ghost evolueren en ben hem soms voor en soms rij ik een gat met hem opeens snel dicht. Betekend dus dat ik gewoon sneller kan.

    Volgende week misschien maar een heel kort circuit pakken... Schuift alles lekker in elkaar.

    Heb mijn thrustmaster t500rs stuur maar weer te koop gezet. Kom met driveclub en stuur maar niet onder de 2.50. Heel frustrerend als je €400,- uitgeeft aan een stuur en na 5 weken fulltime oefen, je met een controller met twee vingers in je neus je beste tijd verbreekt. Zit hem ook wel deels in Driveclub denk ik, rijdt geweldig, maar onder- en overstuur corrigeer je met je controller met een vlug tikje, terwijl je met het draaien aan je stuur vaak al gespind bent.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Oh dat snap ik ook wel maar het is best een domper als je ziet dat de nummer 1 ruim 10 seconden sneller is.
    Ik kan met beter rijden echt nog wel een paar seconden van mijn tijd halen, maar 10? Nooit! :+
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thats it! I quit.
    Superduper nice tijd zeg.
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Zitten wij gezellig in challenge 2 ;) zie mezelf er ook nog geen 10 seconden afspelen....
    ( ben ook meer freeroam racer dan een baan racer :whistle: )
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Dit is dus toch niet aan de orde... We kunnen wel in 1 challenge met iedereen.
     
  9. AMG4LIFE

    AMG4LIFE New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg toe bro

    Psn: yordani

    Dc level : 50
     
  10. AMG4LIFE

    AMG4LIFE New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg toe bro

    Psn: yordani

    Dc level : 50
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Doe ik vanavond na mijn werk. Zal je dan gelijk uitnodigen voor de challenge van deze week (als dat inderdaad nog lukt)
     
  12. AMG4LIFE

    AMG4LIFE New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi om te horen Kenneth.
    Hoef ik nu voor de rest niks meer te doen? Ben volledig aangemeld voor de competitie.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb nou een tijd van 2:47:??.
    Kan nog wel wat beter, maar die eerste bocht vol gas erdoorheen lukt me niet echt :+.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Jup! Welkom :)

    Prima tijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 2.5 uur heb zitten borduren op mijn snelste tijd. Waarin bocht 6 de doorslag gaf. En ik mindere mate de bocht voor de brug.

    Bocht 6 kan je namelijk maar op 1 manier vol gas nemen en dat is door met je linker wielen aan de binnenkant de berm te raken waardoor je auto net iets scherper instuurt. Bocht 1 gewoon van buiten aansnijden en vol insturen en zo dicht mogelijk tegen de vangrail aan de binnenkant. Verder merkte ik dat Alexander veel slipte in bochten, waar ik door iets meer te remmen en de ideale lijn aanhouden, meestal net iets vlotter door de bocht kwam. In de haarspeldbochten kan een korte handrem wel helpen om te zorgen dat je de bocht met iets meer snelheid kan nemen, waarbij de ideale lijn in 9 van de 10 gevallen al enkele honderdste kan schelen.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2014
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Trouwens, je dient ''Kepolicious'' en ''Nyx1978'' op PSN toe te voegen, via deze twee accounts zul je de uitdagingen ontvangen :)
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ga het niet eens meer proberen, kan mijn eigen slechte tijd niet eens meer verbeteren. :+

    Ok ok misschien zaterdag nog ff, ik speel dan altijd iets beter dan s'avonds na werk...
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik kan mijn ghost ook niet meer bijhouden. Heb het wel een beetje gehad met die baan ook eigenlijk. Vind hem te lang om hem zo vaak opnieuw te doen.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Krijg de laatste sector gewoon niet onder de knie. Zit nu op 1,5 sec van de tijd van @Kenneth waarbij ik in de eerste sector 3-4 tienden verlies en dat dan in de 2de sector 2-3 tienden op hem win en dan vervolgens alles 1,5 sec te verliezen in de laatste :mad:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Dat had ik ook na maandag. Ik moet nu toch echt wel 1 a 2 uur warm rijden wil ik mijn tijd evenaren/verbreken. Volgende week kan ik pas gaan rijden op zaterdag of zondag. Ben benieuwd. Ben ook benieuwd of GAE nog een poging gaat wagen.
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee, ik ga geen poging meer wagen. Ben helemaal klaar met die baan en dan vooral die allerlaatste bocht naar rechts na dat lange eind... Daar verlies ik elke keer mijn voorsprong, zo vaak dat ik er klaar mee ben haha
     

Deel Deze Pagina