dooie checklist in de zin van , ik kan of een missie gaan doen of per district even dezelfde 4 dingen een paar keer doen voor een fast travel point
het lukt me niet om mijn eigen avonturen te gaan beleven zoals in Skyrim of in GTA V want er gebeurt verder gewoon helemaal niks en er is niks waar je per ongeluk even tegen aan kan lopen wat je even een zijspoor instuurt qua gameplay
en dat vind ik jammer omdat ik dus dan maar van marker naar marker ga en dat voelt een beetje als een boodschappenlijstje afwerken
er gebeurt te weinig randoms waar ik lekker met die geweldige powers los kan gaan, er gebeurt letterlijk tot nu toe helemaal NIKS verassends (zit net op het 2e eiland)
de wereld is open maar de game is zo ontzettend lineair..
edit://
wat ik volgens mij een beetje mis, wat je in andere combat gerichte open world superpower games als prototype wel hebt is dat je gewoon een beetje kan gaan lopen kutten en dat dat dan volledig escaleert
een soort wanted levels zeg maar, dat je gewoon terwijl je je ding doet ineens achtervolgt word door helicopters, tanks, andere conduits of weet ik veel wat
nu is er pas combat op het moment dat IK het wil, er is geen verassing of dreiging of spanning als ik door de stad heen race naar de volgende objective
en om maar even de vergelijking met prototype en bijv de oude spiderman games door te trekken, die games houden je ook gewoon meer bezig als je niet in een missie ziet. Beetje mensen absorben of van gebouwen afgooien of kijken hoever je een auto kan gooien etc
Nu ik er zo over na denk wil ik heel graag een next gen Spiderman of Hulk game , en dan wel van Neversoft of Radical
dat waren games waar de hele wereld een speeltuin was voor je powers ipv zoals deze infamous waar je door een hele mooie wereld heen racet om je powers in de volgende missie weer heel eventjes een beetje te benutten
Laatst bewerkt: 1 apr 2014