Trouwens, ik heb al een tijdje de ID LethalAK47NL voor de PS4 aangemaakt. Maar personalisatie kan zeker pas als ik m'n PS4 heb? Ik heb nu alleen een ID.
hmmm nee deze is helaas bezet.. vind het ook eigenlijk beetje kinderachtig altijd dat NL en geboortejaar.. Toch even wat anders verzinnen dan maar :{
Je houdt van hardlopen, je bent chef en je heet alex.... Omelex du Marathon_NL? -KilometerVreter -FlexChef -FlexChef Lex -Chef du Lex -Commissaris Lex -Chef du Rubber -HalveZool -Lex de Gare Zool? Hahaha, cola uit mijn neus... Sorry ;-)
Haha Nee maar heb het zelf ook altijd al gehad, wil eens wat anders Een limburgse naam is ook wel tof. Zou alleen niet weten welk woord lol lol.. Heb trouwens eens metalen frame in de rug en onderarm, misschien is daar wat leuks mee te doen. Titanium.... nog iets.. Boh ben hier zó slecht in
Titaniumtitan (bezet) Alantum ? (hmm..) denk gwn wat random letters in elkaar flatsen.. ik verzin wel wat.. Thanks voor de hulp
Dus ik kan straks "Lex de Gare Zool" toevoegen op mijn ps4? ;-) Success met het zoeken naar een naam.
Haha, ja een naam kan klote zijn. Wist het ook niet, nam deze tijdens de eerste Xbox met het idee het te veranderen zodra ik iets beter wist, maar 5 consoles later (Xbox, 360, PS3, WiiU, PS4) zit ik steeds met dezelfde.
Ik heb toch maar een compleet nieuwe PSN ID gemaakt. M'n Playstation 3 is al jaren een console waar ik enkel en alleen maar exclusieve Playstation titels op speel. Slechte Nickname, niet met Trophy's bezig gehouden.. dus nieuwe console & nieuw ID. Voor mij gaat de Playstation 4 (en ik denk van veel) straks een grote overstap zijn van Xbox naar Playstation als primaire console. Dus ik plaats mijn nieuwe ID graag in het lijstje! \o/ Playstation Network ID: Ocat_NL De game's die ik vanaf vrijdag online ga spelen zijn om te beginnen Battlefield 4 & Killzone Shadow fall