Zo'n topic als deze voor de ONE zou wel nice zijn! Als is t veeeul werk om dat bij te houden.... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=171729&highlight=xbox one gamertags
Dat wil ik best doen, maar ik ben nu mobiel en heb geen laptop tot beschikking en copy/paste is een beetje lastig zo. Of iemand moet even een lijstje maken zodat ik het in de startpost kan zetten.
Voor mij gaat het ook een grote overstap worden, altijd Xbox gewend, en sinds een week geleden besloten om de PS4 te halen Ik ben toch maar voor "Alexanderknl" gegaan, bij deze:
Irritant dat je niet via de website van Sony mensen kunt toevoegen. Zou zo makkelijk zijn... Of zie ik dat nu verkeerd? Zou veel tijd schelen!
Tnx, daarmee werkt het wel ja. /Edit: Oh, toch niet. Ik heb geen PS en moet toch eerst de PS4 activeren om verder iets aan te passen.
Wat een crap app zeg. Woorden die niet goed afgekapt worden, dikke zwarte balken om de hele app heen. Maar ik ben er daardoor wel achter gekomen dat maar 1% van de mensen de Ass Creed III Liberation trophy hebben. Wat een verschil met wat de trophy sites zeggen. edit: 0.9% mensen maar de Most Wanted platinum? wtf, dat kan niet kloppen.
Bij mij ook prima, vorige app crashde wel steeds. Dulle heeft waarschijnlijk een foon uit het jaar 0. Hebben berichten/vriendverzoeken bij PSN ook een houdbaarheid trouwens?
De App werkt bij mij prima :{ Voor degene die nog geen Playstation Plus membership hebben.. €37,50 euro voor 365 membership bij Intertoys momenteel.. Playstation Plus 365 dagen Intertoys Of weet iemand dit nog goedkoper te vinden?
eh, iPad mini. Berichtje aangekomen. En Ook staat er een aantal keer PlaySt ation. En meer van dat soort vage fouten.
Bij mij kan ie niet met het netwerk verbinden, pfff. Ah, nevermind. Zat op verkeerde netwerk met mijn telefoon, die is altijd kut.
De App is duidelijk niet voor tablets ontworpen.. ik dacht even dat ik naar het scherm van je phone aan het kijken was.. wat een verhouding
Not bad. Nu nog eens een goede website bouwen waar alles zo makkelijk werkt als de Xbox website inclusief gamertag zooi enzovoort.
Hey, bij jou ook woorden afgekapt. Ik vind overigens de Store site inmiddels fijner dan de site van Xbox. Nog niet alle functionaliteit zal er zijn, maar dat komt nogwel. hopelijk Hoe kun je in deze tijd nou niet ook gelijk zoiets ontwerpen voor een tablet?! Ik zou het graag op mijn telefoon willen, maar ja...geen WP app.
Is het trouwens bekend of je 'persoonlijke' naam ook ingame tevoorschijn komt? Lijkt me niet toch, zou denk ik logischer zijn als je dat alleen in het PS menu ziet.
Is goed man, tnx! Trouwens, hoe het kan weet ik niet of het moet toch aan de app liggen (sorry Dulle ). Maar ik heb iedereen er geloof ik uitgegooid. Sorry!
De Playstation App voor iOS is momenteel alleen beschikbaar voor iPhone. Hij komt later pas voor de iPad. Als je de iPhone versie op je iPad download, krijg je die zwarte balken en is het geen fijne app