Nog maar een paar weken in bezit van een PS3, maar ben er al zeer blij mee! Heb deze vooral gekocht voor de exclusives, zoals Tales games. De Tales franchise is 1 van mijn favoriete series van spellen, en ik heb ze ook bijna allemaal gespeeld behalve de gene die dan uitkwamen op de PS3. En dat ben ik nu dus aan het doen Graces F al uitgespeeld, momenteel bezig met Xillia. Ben niet echt een multiplayer gamer op de PS3. Ik speel voornamelijk spellen waar ik geen toegang tot had op de X360.
Mensen kunnen mij ook wel toevoegen als ze willen. Ik heb alleen geen headset, maar ik luister meestal mee via de speakers en ik probeer altijd wel goed mee te spelen. Eigenlijk speel ik nooit zoveel online (in ieder geval niet langdurig of echt teamverband) met games en vandaar dat ik geen headset heb Ferry1986-NL
Sinds een week eigenaar van een PS4. Speel nu enkel nog Destiny. Ben geen die hard online gamer maar vind Destiny toch wel erg vet Nog geen headset maar dat mag de pret niet drukken. Je mag me toevoegen: Mental-Marco
Voeg mij maar toe. Ik speel nu Fifa 15 en TLoU. Wil graag Fifa 15 online in co-up of teamverband spelen. PSN: BrAzKe_NL
Binnenkort heb ik een goeie headset en kan ik volop genieten van de online gameplay. Heb nu nog nauwelijks vrienden en dat is vooral met destiny erg saai. Dus, voeg me toe: BullFinch85
Mijn online ID is Cyrax77. Ik speel online atm Plants vs zombies, en straks ga ik los met ac unity en PES 2015. Driveclub doe iik ook maar nog niet online, ik heb dan ook het niveau van Stevie Wonder in een raceauto.
PSN: TheMallakai Vanwege omstandigheden een nieuw PSN moeten nemen, ik zal er aantal van jullie toevoegen.
Vandaag ook ontvangen, vooralsnog alleen GTA V in bezit maar The Last of Us laat niet lang op zich wachten. Mijn psn is SuuperGroverr