Ja. Hekel aan die kutspons en zijn domme zeester vriend.....Octo is de enige echt leuke (en niet gestoorde) van die hele serie.
Octo is niet gestoord?! Die gozert denkt dat ie goed klarinet kan spelen! Als dat niet gestoord is... (Spongebob is awesome. Vooral de nieuwere afleveringen; de oude begin ik steeds meer en meer te haten, ook al kijk ik al vanaf het begin)
Heb wat mensen van de laaste 2 paginas toegevoegd. Mijn ID: TheSwaggler Als je mij add zeg wel even dat je van XBW komt
Speel momenteel (en waarschijnlijk ook in de toekomst op de PS4) vooral Splinter Cell, Battlefield en Fifa.
Ik heb nu nog alleen een vita, maar de ps4 is er bijna XD. Als je me toevoegt, meld dan even dat je van xboxworld bent. BullFinch85 Aka Karin Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk 4
Ik ben ook op zoek naar anderen die straks een ps4 hebben. De games die ik speel zijn verschillend maar voetbalspellen laat ik links liggen. Dat trekt mij gewoon minder. Ik was van plan om met de PS4 in ieder geval Knack, AC black flag, Destiny en kingdom hearts III te spelen.
Mag mij adde, ga op het moment Killzone op de PS Vita spelen en eind november PS4 inc Killzone/Battlefield 4/COD GHOST. Uiteraard volgend jaar ook Destiny.
Heb speciaal voor de PS4 een nieuwe account aangemaakt ( ik kom dus pas op 29 nov online ). Voeg me maar toe als je online Killzone Shadow Fall gaat spelen. \o/