Ik heb alleen een ps vita, en ik ben nog vriendeloos Ik heb Batman, AC, killzone, uncharted en mgs HD en nog wat downloads. Psn id: MisfitNL Plessers add me! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Bas_0172NL Was ook echt de 20ste die ik geprobeerd had als het er niet meer waren, volgens mij heeft heel de wereld een PS account
jaja ik weet het, misschien gebruik ik hem niet bij de PS4 XD. Sorry upinsmoke XDDD Wat vinden jullie ervan.
Ik zit een beetje te twijfelen tussen SefNL en Ijustwannachill Welke staat beter ? S is de eerste letter van mijn voornaam E is eerste letter van mijn tweede naam F is de eerste letter van mijn achternaam Ijustwannachill heb ik gekopieerd van Spoiler Ben niet echt creatief als het gaat om usernames verzinnen !! Ik weet dat het een beetje lame is om een nieuwe PSN aan te maken speciaal voor de PS4. Maar ik wil helemaal fresh beginnen. Heb mijn PS3 verkocht, dus ik ga toch geen PS3 trophies meer kunnen halen. En aangezien ik best een trophy hoertje ben leek een nieuwe PSN mij het beste.
Serieus? Was Dr0kz ook bezet of wil je die naam niet meer? Ik vind het juist lekker om door te kunnen gaan op mijn huidige profiel. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk! Waarom niet EPMD? Geen idee waar het voor staat, maar gezien je die naam hier gebruikt... Een naam kiezen nav een muzieknummer vind ik maar niks, dat is meestal maar een beperkte tijd leuk.
Daz_ zou ik kunnen nemen, die is nog beschikbaar. Maar ben niet echt fan van iets ervoor of erna. Liever gewoon een 'clean' naam zonder NL, x, _ etc. En één woord.
Op een andere forum heet ik trouwens duo-penotti... die zou ook nog kunnen EPMD is een rapgroep uit de jaren 90 hehe Toen ik mij in 2011 heb aangemeld op Xboxworld had ik waarschijnlijk te weinig inspiratie om een username te verzinnen. Geen flauw idee waarom ik destijds EPMD heb gebruik, want een fan van hun muziek ben ik niet echt. Heb toch maar besloten om gewoon SefNL te gebruiken. Kort en simpel ! En het is geen username die ik heb gekopieerd van een muzikant of lied ! Nooit gedacht dat ik zoveel waarde zou hechten aan een PSN username en trophies/achievements. @Daz Wou zelf alleen Sef nemen. Maar die is al bezet !! Hou er ook niet van om iets achter mijn username te plaatsen. Maar goed, liever SefNL dan Sef123 ofzo Als je een goede username wil hebben moet je sowieso een beetje creatief zijn. Want bijna alles is al bezet.
Meh heb nooit iets met die naam gehad maar moest met de 360 ff snel een account aanmaken en met een kamer vol mensen riep iemand na 5 minuten insta-ban alternatieven iets van "Doet'm Opa Drokz jongûh!" toen Opa Drokz, en Drokz al in gebruik waren was het Dr0kz geworden En ja alles was al bezet Toen 6 keer iets met m'n naam geprobeerd, toen met NL, toen maar met m'n regiocode Daz_ is best clean toch, en in sommige lettertypen verlengt de _ de z dan heeft het ook nog wat
Moet ook nog een nieuwe, alles met Fiasco is zowat gebruikt. En mijn huidige op PS Network (LuFii-) is niks, dus moet overnieuw beginnen! FiiStation PlayFii () FiiezeFii FiiFiiFiasco Fii.gif FiiEffect Fjiiii PlayStationFiier BeyondFii
Waarvoor heb je Fiasco destijds uitgekozen ? Ik vind het wel een goede username Alleen moet ik bij Fiasco altijd denken aan Lupe Fiasco Spoiler
Ik wist dat ik deze reply zou krijgen. Lijkt het je niets Dulle? Lekker 'schoon' beginnen met een nieuwe gamertag met de naam Dulle op de PS4?
Dat NL hoort erbij! Alleen 'Dulle' ziet er zo kaal uit. En ik ben er misschien ouderwets in, maar ik vind het altijd wel leuk om gelijk aan een naam het land van herkomst te kunnen zien.