1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PSN] Wizardry: The Labyrinth of Lost Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 4 apr 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Al lange tijd verlang ik naar een nieuwe Wizardry. Een tijdje geleden was het zover en werd een nieuwe Wizardry aangekondigd voor de PSN:

    Wizardry: Labyrinth of Lost Souls

    ====================================
    "While the Wizardry series has enjoyed a steady flow of releases in Japan, the dungeon-crawling role-playing game franchise hasn't been seen in the West since 2001's critically acclaimed duo of Wizardry 8 for the PC and Wizardry: Tale of the Forsaken Land for the PlayStation 2. That's set to change soon, as Xseed Games today announced that it has acquired the rights to publish the first PlayStation 3 installment in the series in North America and Europe this spring."
    ====================================
    Bron: Gamespot.

    De Wizardry serie staat voor mij uniform voor old skool, party en turn based dungeon crawling. Alle klassieke elementen zijn er, leuke verrassingen waaronder Samurai en Ninja als character classes. Binnenkort een fatsoenlijke openingspost, maar hier

    Alvast wat materiaal. Het spel lijkt zoooo erg op de aloude console JPRGS (waaronder SNES / Megadrive) en PC dungeon crawlers... niet iedereen zal het aanspreken, maar dit is genieten voor een beperkte groep gamers. The Labyrinth of Lost Souls heeft inmiddels al hoge ogen gegooid in Japan. Het wordt weer tijd dat Wizardry ook onze regionen gaat heroveren.

    Binnenkort een uitgebreidere startpost.

    /excited! :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ooh, in de gaten houden! Ik was vroeger helemaal gek van dit soort rpg's. Eye of the Beholder, Dungeon Master, Lands of Lore... Dat soort spellen worden te weinig gemaakt! (en mocht iemand nu denken 'nou, dan moet je die of die eens proberen' dan hoor ik het graag haha)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eye of the Beholder, Lands of Lore, Dark Sun, Ravenloft, Dragonlance, Krynn en andere SSI Goldbox games, Bard's Tale en de oude Wizardry game o.a.... ring's a bell?

    Captain Vimes, wij gaan goede vrienden worden, dat voel ik. :D
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Wist helemaal niet dat deze aangekondigd was. Aan de ene kant jammer dat ze niet voor een retail game gaan maar aan de andere kant is PSn Wizardry beter dan geen Wizardry
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Als deze goed aanslaat hoop ik dat ze meteen ook de opvolger hiervan in de EU/US releasen. Exciting times gentlemen!
     

Deel Deze Pagina