Ja, dat is inderdaad het nadeel met betaalde content. Dat is vreemd, gisteravond stond ie er wel in. Ik ga het even nakijken. Geen idee, nu die actie is afgelopen zal het misschien niet meer nodig zijn. Edit: Staat bij m'n eigen US account en het dummy account niet meer in de download list. Denk dat ze de boel hebben opgeruimd i.v.m. account sharing. Bastards! Dan mogen ze ons ook wel eens een PSN game gratis geven.
http://www.psonly.nl/nieuws/24493/Final_Fantasy_XIV_gesloten_beta_11_maart/ mooie kandidaat voor de dummy!
Voor de liefhebber staat de Heavy Rain Soundtrack nu op de xbwdummy (neem aan dat deze ook max 5 keer gedwonload mag worden)
IS er heir iemand die een beetje handig is met Photoshop? Dan kunnen er misschien wat custom Icoontjes gemaakt worden voor de Dummy Accounts. Iets als deze die ik zelf gebruik voor mijn persoonlijke accounts: Spoiler Maar dan dus icm een XBW logo ofzo. Template.PSD Is het allemaal wat beter uit elkaar te houden.
Hoe zet je deze dingen dan op je PS3? Mag ik die Nederlandse van jou gebruiken trouwens ? Die vind ik wel stoer! Andere mensen kunnen deze niet zien toch?
Tuurlijk. Zet de foto op je PS3 (via bv USB stick) Ga naar 'Users' Druk op .. uhm... bij de gebruiker waarvan je het plaatje wilt veranderen. Information Selecteer het huidige 'plaatje' en druk op Ga naar rechts en kies Select from [Photo] Kies je foto en bevestig met Andere mensen kunnen het inderdaad niet zien. Het is alleen voor jezelf.
Ben op het moment de UFC Undisputed 2010 demo (970mb) via de dummy account aan het downloaden. Demo komt als het goed is pas over een paar weken in de gewone PS store
Hij staat er op maar ik kan hem zelf niet downloaden, hij zegt dat er al 5 systemen geactiveerd zijn onder deze account en dat is blijkbaar de max
Ik heb een Heroes on the Move demo code. Het is alleen maar voor Early Access, maar dan wordt de Dummy weer eens gebruikt. Staat op de US Dummy. Voor die ene persoon wat de Move heeft.