1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat te doen als die domme draak ongronds gaat, ik was toen lv. 4 en ging toen dus dood, maar zit ondertussen op lv. 8 dus volgens mij ga ik starks effe die draak in mootjes hakken, met mijn HuMar. Wat kan ik het beste doen gewoon erop inhakken?
    Hoe zit het nou precies met die sections? Ik zit bijvoorbeeld bij Bluefull.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  2. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, ik heb PSO nog niet gespeeld maar...wat bedoel je met die password, card...enz.
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een team opzetten waarin een password kunt gebruiken zodat niet iedereen zomaar het team kan joinen.
     
  4. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    - card is het zelfde als het vriendenlijstje in xboxlive

    - bij servers die je aanmaakt kan je een wachtwoord opzetten
    en dan kan je alleen erin komen als je het juiste wachtwoord invoert

    - section heeft te maken het vinden van rare items

    - phonton drops je kan er rare items voor krijgen als je genoeg van heb

    - als die draak ondergronds is probeer hem dan te ontwijken (rondjes rennen)

    XboxRulez4ever!: dat gebeurt mij ook soms zo ben ik een hoop rare items krijt geraakt gelukkig had ik de items die had geequiped nog anders werd ik echt gek
     
  5. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn allemaal al zo sterk!!! ik kijk hier in en zie levels als 81 en hoger...daar zijn jullie zeker wel een tijd je mee bezig geweest? ik heb alleen nog niet zulke goede wapens enzo maar boeieh!! ik kom er wel(hoop ik)
     
  6. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je begint te vechten moet je zo snel mogelijk naar de LINKERpoot van de Draak lopen en daar daan op gaan inhakken tot de draak op de grond valt.(loop alleen niet voor z'n voeten want dan stampt hij je plat)
    Als de draak op de grond is gevallen moet je op hem inhakken en als hij opstaat en hij schreeuwt dan heb je ongeveer 3/4 van z'n health eraf.
    Als hij dan gaat vliegen en ondergronds gaat dan moet je op je kaartje kijken waar hij naartoe gaat en dan telkens ontwijken.
    Wanneer de draak weer boven komt en op de grond staat dan moet je weer op zijn LINKERPOOT gaan inhakken, want als hij dood gaat en dan valt terwijl je op de rechterpoot van de draak inhakt dan plet hij jouw en ga je dood.
    Dus als de draak ziet doodgaan moet je zo snel mogelijk van hem weg rennen.

    Het ligt aan je sections id wat voor rare weapons je kan vinden en hoeveel en ook een beetje wat je mag voor een soort is.
    Kijk hier maar eens dat is een hele goede site:



    KLIK


    Ik hoop dat ik genoeg geholpen heb en succes.:D
     
  7. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment nog niks (behalve sparen dan :{ ) Maar later (ik weet niet precies wanneer) kun je ze idd omruilen tegen items in de online shop quest.
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    mohhh, jah alles o.k. hoor.
    (morrowind ligt stof ff te vangen ( vond lvl 100 toch wel hoog genoeg) )
    Nou suc6 met je exames, ik ben er net mee klaar:cool:

    en koop PSO maar snel jah:D, gaan we weer ff ass kicke( nu word mijn ass gekicked:cool: )
    *denkt terug aan de morrowind help treath:D ( ik heb nog nooit zoveel mense geholpe, en aardig gedaan:cool:

    yep cu @ LIVE

    ontopic:
    eej mense ik snap het ff niet heel erg meer, vat moet je doen om de ruin lvl in single player mode te unlocken?, ik heb nu ook bijna alle quests gedaan die er tot nu toe zijn? dus help me:D
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  9. kuhio

    kuhio Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    In Forest 2, Cave 2 en Mine 2 heb je een bruine pilaar staan. Je moet ze alle drie aan zetten en dan vol opt weer verslaan. Als je dan weer bij de deur komt kan je er door.
     
  10. masterape

    masterape Guest

    Ik zag hem gister ook in de winkels liggen. Hopen dat XBW een reivew kan schrijven, dan weet ik waar deze game over gaat.
     
  11. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    in cave?, ow die moet ik dan maar eens gaan zoeken.
     
  12. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dan vol opt. hebt verslagen moet je een teleporter nemen naar een ondergrondse gang en dan kan je naar ruins.
     
  13. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    GRRRR!!...vandaag m'n eerste vastloper :mad:
    Ik dacht er goed vanaf te komen, maar blijkbaar moet iedereen d'r toch 'n keer (of meerdere keren 8) ) aan geloven.
    Daar ging m'n STAG...*snik*
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    vastlopen brrrrrrrrrrr dat is gelukkig met mij nog niet gebeurd
    (gelukkig ben ik nog maar een lvl 19 en heb nog niet zo'n goed wapen mocht het binnen kort eens gebeuren)
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ook 1x eeen vastloper gehad:mad:, was gelijk al me ruil sul kwijt ( een hele hoop Materials ) maar ik ben nu weer aan het sparen, kwodox gaat voor met ruilen, hij heeft nog wat te goed:D
     
  16. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hier een van de volgende items?
    -Twinkle Star
    -Striker of Chao
    -Flower Cane
    -Summit Moon
    (of andere wapens die mijn MST verhoogd)

    -God/Minds
    -God/HP

    als je iets heb wil je het dan ruilen?
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    eej, ken iemand me een precies vertellen wat die challange mode inhoud, egt overal vind je Rare items enz, maar telkens al ik dit ga doen begin ik met een lvl 1.
     
  18. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Recon...heb géén van bovenstaande items.

    Ik heb wel een 'Amplifier of blue' voor je, kun je een BLUE MERGE maken als je een BLUE BARRIER hebt.
     
  19. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraagje ik heb net ''Grass Assasins arms'' gevonden en kan je daar geen wapen van laten maken ofzo en zo ja waar kan je dat dan laten doen?
     
  20. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel van delen van een monster kan je wapens van maken

    je moet eerst offline uitspelen met alle quests en dan moet ergens een man staan die de delen omzet in wapens
     

Deel Deze Pagina