XboxRulez4ever!@ bij jou staat dat je een pal rappy hebt gezien allen die kan je toch alleen zien op ultimate.
ja/ en neej,normaal gesproekn ken je hem alleen in ULTIMATE tegen komen,( in elk lvl) maar in de Fake in Yellow quest ken je hem altijf tegen komen. . telkens overnieuw doen.
Pal Rappy heb ik nog nie gezien, kwam gisteren wel een Love Rappy tegen en eerder al een Al Rappy. Die Love Rappy dropte een METEOR SMASH (Ranger weap), dus als iemand interesse heeft.
Kwodox heb je nog een Flowen's Sword te ruil. Dit zijn in ieder geval de items die ik te ruil heb. 2x Monogrinder 1x Digrinder 2x Trigrinder 4x Scape Doll 3x Rappy's Fan 2x Booma's Claw 1x M&A60 VISE 2x Power Material 1x mind Material 1x Evade Material 3x Def Material
Die love rappy's kan je toch alleen in temple vinden. bij mij had een love rappy een angel mind neergegooit, toen ik net begon te spelen(ik dacht toen waauw vet cool enzo maar nu vind je ze overal).
owja, ken je episode 2 pas spelen als je episode 1 uit hebt gespeeld?, ik heb het geprobeert, mar ik ken geen quests doen etc.
Hey ik heb net PSO gekocht. Maar zou ik best niet wachten met online gaan? Ik ben in juli & augustus weg dus....en heb ook gehoord dat je best even offline speelt eerst. Om exp op te doen.
ja, t lijkt me wel het handigst, ik ging pas voor het eerst online op lvl 15, heb je toch wat meer ervaring enz.
lol ik heb een Amplifier of blue...kun je er een BLUE MERGE van maken Is een Force shield...slechte defensieve eigenschappen, maar boost alle Barta-technieken beduidend (20% dacht ik) Leuke is ook dat je 'm daadwerkelijk op je arm ziet zitten
wie wilt er ruilen??? dit is mijn lijstje 2x vjaya 8x gae borg 12 x stag cutlery 1x inferno bazooka 1x sorcerer's cane 1x s-beats blade 1x delsaber's buster 1x hildebear's cane 1x hildeblue's cane 1x plantain leaf 1x ASUKA(!!!!) 1x mahu 1x g-assassin's sabers 1x rappy's fan 22x monogrinders 15x digrinders 8x trigrinders 1x power mat. 22x evade mat. 3x luck mat 1x amp. of rabarta 1x amp. of red 50x photon drop zeg maar wat je wilt ruilen.....ik ga weer verder met ultimate-seabed