Gisteren in ult forest een goed ranger-weap gevonden van een Hildetorr. (rare monster) Een FROZEN SHOOTER met goede %. Dus als er Rangers zijn hier met 'n goed hunter-weap wil ik wel ruilen. Ik heb ook nog een andere gun te ruil, een BRINGER'S RIFLE, voor Rangers, maar ik dacht ook voor Forces (kep dr. Montague ermee zien schieten in een offline quest ).
ik heb hier ff een vraag over de betalingen ik heb de game kort na aacnschaf terug gebracht omdat ik neit zeker wist of je 2 maanden gratis live! kon proberen onder voorwaarden dat je daarna ook nog betalen ging. of dat je 2 maanden gewoon proberen mag. en hoe gaat t dan in zn werking na die laatste dag van de gratis 2 maanden. krijg je een bericht of je verder wilt ? of word er zonder pardon alles van je account afgeschreven? daarbij wil ik ook wel weten of je echt per maand betaald of dat ze zeggen van Hoi! betaal maar gelijk voor 1 jaar. als iemand mij hier opheldering over geven kan, graag.
Eerste 2 maanden zijn gratis... Iedere keer als je het spel online start dan wordt je gevraagd of je accoord gaat met deze betaal service (ook in de eerste 2 gratis maanden) . Je betaald per maand en heb dan dus een volle maand toegang, als je er geen zin meer in hebt zeg je bij het aanloggen dat je niet acoord gaat, en als de maand dan is afgelopen is stopt de automatische incasso. Je behoudt wel gewoon je speler met alle stats waarmee je dan ook nog gewoon offline mee kan spelen.
Is het ook mogelijk om te spelen, dan een maand niet mee te doen, en daarna weer wel? Of is het zo dat als je eenmaal stopt, je niet meer online kunt? (lijkt me van niet, maar vraag het voor alle zekerheid toch maar even).
Ik weet best veel van PSO, behalve over het betalen van je HL (Hunters Licence) Misschien dat iemand anders precies weet hoe het zit, of anders staat er achterin de handleiding van PSO altijd nog een telefoonnummer voor vragen over je HL p.s. Vanavond online game? ikke ben er weer *)
ik heb zelf een god/hp van zaadje gekregen en het zit in een rood doosje dus ik ga ervan uit dat de ander god dingen ook in een rood doosje zitten
HEHE!!!!!!!!!!!!! eindelijk heeft die slome sprinkhaan een LUMI(?) FIELD gedropped!alleen hij heeft 0 SLOTS.... dus wie heeft ADD SLOT en wil 'm ruilen...????
Loooool ik heb lekker een LUMINOUS FIELD met 4 slots! Maar ik heb nog wel een Addslot voor je, ruilen voor drie pow mats?...Krijg je d'r nog een HP mat bij ook...
Hoe kom je aan zo'n hoog level?? en kan je wel op de xbox versie de photondrop vinden? want op de cube versie vond ik hem aan het begin maar ik heb hem nog niet gevonden in de xbox versie.
hey mensen! kheb net pso gehaald, en het is wel vet ja maar is het normaal dat na 6 uren spelen ik nog maar aan level 10 zit (Humar, saber +5)?