@XboxRulez4ever! : het is crushbullet ik heb hier ook al gezien dat er mensen zijn die amplifiers nodig hebben...ik heb een amplifier of barta en een amplifier of rafoie kweet niet of je er iets me kunt doen
gen idee.... Ik heb net een DB's SABER +4 ,is die goed? en heeft er iemand nog een goed armor voor iemand met ongeveer 260 ATP en met een paar slots erin? (of evetueel addslots)?? please!! Als ik bv van iemand een MAG krijg die bv 100 lvls hoger is dan die van mij,gaat m'n ATP dan ook omhoog? want ik heb een aantal leuke zwaardjes (FUWEN'S SWORD,DB's SABER +4,LAST SURVIVOR) maar die kan ik natuurlijk niet gebruiken greetz wil iemand deze middag PSO'en?? mijn gamertag : domme zebra
hoi ik heb wel een paar 4 slots armor voor je en je kan elke mag aandoen het ligt eraan welke mag je krijgt als de power van de mag hoger is dan die je nu heb dan gaat je atp omhoog
mm ik heb nog wel wat zwaarden te ruil maar die zijn niet voor de hogere levels: DB Saber+39,Riot Buster+16, Burning Gladius, Storm Cutter+7. ze zijn niet zoo goed maar ze hebben mij toch wel geholpen zo rond de level 30 ojah ik heb ook nog een Red Barrier en binnenkort een Secret Gare te ruil
Red weapons zijn over het algemeen erg powerfull en dus best veel waard. Om ze te kunnen equipen hangt niet (direct) af van de hoogte van je level, maar vereisen een bepaalde hoeveelheid ATP, ATA of MST. (net als alle andere weapons in PSO) Zo kun je dus met een laag level character en een hoog level mag eerder special weapons gebruiken.
sow gaat lekker, k zit nu ff met een vriend van me te spelen, en ik vind nu net : BRIONAC = een goed zwaard INFERNO BAZOOKA = egt vet die, maar jammer genoeg ken ik hem nog niet equipen maar ik ga weer verders spele Later.
iemand online nu? (pso)? kheb net een paar wapens gekregen van iemand lvl 25 nu nu nog een betere mag vinden
EINDELIJK kunnen we onze photon drops inleveren in de gallon shop! bron: PSOworld edit: ik zie die man onder het ziekenhuis niet
wat zijn photon drops? WAHAHA net een lvl 200 mag,187 IQ wel 0% synchro,you can't have 'em all... weet iemand welke items ik em best geef om die synchro omhoog te krijgen?