1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit hebbik van PSO world: (ik ben een purplenum)
    "stats needed for purplenum : DEF + MIND = POW + DEX" het gaat dus over wat voor een mag je mag word na lvl 100. maar wtf,mijn POW is veel hoger dan de rest,en dit gaat nooit kloppen bij mij !!! gaat mij mag dan nog ooit iets anders worden dan die vieze varhara?

2. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Heheh, eergisteren met Dark falz gevochten terwijl ik al m'n geld op zak had! (per ongeluk) En jawel....iedereen ging de pijp uit :mad:...900.000 en nog wat mesetas naar de haaien! GRRRRRR!!!!...maar een paarr uurtjes offline PSO'en vandaag en ik heb alweer iets van 600.000mop de bank staan :)

3. Recon

Recon Recon!

Leuk Bevonden:
    0
    Vivi Ornitier: wat zijn de stats van de mag nu?

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jah want als je bijv. 35 POW hebt, 15 Mind dan is het de andere 2 gewoon samen 50 krijgen. mischien lukt het nog wel dus geef ff de stats.

als het niet meer lukt moet je alleen POW raisen aangezien je een Hunter bent. dan heb je een lvl 200 Power mag. die heb ik ook. dat was mijn eerste mag en toen wist ik het nog niet van de rare mag's. als je zo'n power mag hebt kan je veel wapens veel eerder gebruiken omdat je ATP geboost word, nu ben ik bezig met een 2e mag en dat is net een Rati.

5. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog wat rond gekeken,en het zal wel lukken,ik kan een rare krijgen bij level 110,niet bij 100 dus. ik zat gewoon ff in de war met alle stats :) maar nu moet ik hem een shitload aan antidotes geven,en dat is het enigste wat ik hem kan geven ,dus ik moet altijd zo snel terug naar boven,en telepipe's zijn duur :confused:

k zou normaal een rati hebben,maar dan zou ik dus DEF + MIND = POW + DEX moeten hebben,en die stats gaan niet meer lukken!! dus ik neem gewoon de stats die een bluefull nodig heeft (ideaal vor mij,al ben ik een purplenum). Ik dan maak gewoon ff een dummy character met de juiste id en die gebruik ik voor het laatste level van m'n mag voor dat hij upgrade! ik ga wel voor een savitri ,diwari of een nidra,omdat die mij het beste passen :cool:

6. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    je bent toch een lvl 34 HUmar? dan zou je ongeveer wel de ryuker spell kunnen leren. lekker telepipe voor 10 TP

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik kon ryuker pas op lvl 42leren, dus k weet niet of hij hem nu al ken leren.

en zou iemend me misschien en willen uitleggen hoe dat nu zit me die rare mags? want ik snap er de piep niet van.

8. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em net geleerd :D
    @ xboxrulezforever : ik ga net even zien,ik post sebiet wel iets terug

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt.

en nog 1ding misschien ga ik strx wel een nieuwe charr aan maken, maaar ik wil een magiƫr, en ik weet egt niet wat een beetje het best is om te nemen. ik ben helemaal nog niet bekent met die charrs dus.

een Force dus.

10. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    1-ok,ff opgezocht

"special unreturnable evolution at level 100 (or any full 10 after that).

http://www.planetdreamcast.com/psoworld/sections.php?op=viewarticle&artid=1031

they are easy to feed after they evolved.

anyway - a good mag will help you on your way, so as high as possible level is what you should aim at.

good luck. "

ok ,lees die link eens door,en dan ben je wel wat verder!!!

2- geen idee,ik ben met een HUmar bezig,en das m'n enigste char

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt. ga het ff bekijken.

ik zie dat jij ook op het psoworld forum aant poste bent.

12. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ja,ik had ook wat problemen met die rare mags :)

13. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    oja en wat is als force zijnde een beetje goede ID? ik ben nu greenmill

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jeej:D, k heb op lvl 3 de draak verslagen met me FOnewn

15. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    :D good job !!!! ik ga mss ooit wle eens met een FO beginnen,maar nu zeker niet!

16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    voor dit spel moet je toch maandelijks betalen?

kan iemand mij ff zeggen hoeveel?

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jah het gaat nu ook wel een beetje makkelijker, vooral omdat ik nog 23mind mats en 14def mats en 7eve mats had dus, dat scheelt al weer.

maar ff iets anders ik heb nu een BlueBarrier , maar wat moet ik er mee? er staat blbablabla boosts the power of Barta?

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    vaag ik kom er net achter dat me magie van me charr ook gewoon vanzelf oplaad als hij stil staat, en dat gaat nog vrij snel ook..

19. Recon

Recon Recon!

Leuk Bevonden:
    0
    mijn force is erg duur (heb nooit geld)
    ik moet nu vaak na elk lvl 10 trifluids kopen
    en mijn tp is nu 1800

20. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    mn nieuwe Ranger is al in een paar uurtjes spelen lvl 42 :D
    Spullen overzetten roelt :p lekker meteen een lvl 200 mag en spreadneedle en bringers riffle al die stoere shit :)

*werd vandaag gestalkt door 8 jarige :'-( en domme zebra lachte me gewoon uit en hielp nieteens :mad:*

Deel Deze Pagina