PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn tp is nu op lvl 8 al 217:p, maarja het gaat nog veeeeeeel te snel op, gelukkig heb ik nog een ander char met veeel geld dus, k heb nu al weer 100.000 ongeveer.
     
  2. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    na caves ben ik vaak meer dan 62.000 kwijt aan trifluids
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    w00t????? tering das egt veel, maja hoort er allemaal bij:cool:
    nu al werken die stomme monofluids al bijna niet meer :mad:, dus altijd als ik geld heb moet ik het weer besteden aan fluids das ewl erie.'

    jeej k heb een barta merge gemaakt:D
     
  4. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè jammer, ik heb 2x Amplifier of blue, had je 'n BLUE MERGE mee kunnen maken.

    p.s. Effe 'n tip i.v.m. leren van techniques naar aanleiding van een paar posts terug...
    Vraag aan een (bekende) high level force of je z'n mag ff mag lenen...kun je meestal zo al je disks gebruiken. :)
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    das wel goede manier ja, alleen jmmr dat ik alleen nog maar offline mag spelen ( :mad::mad:stomme ouders , maaja :D na de vakantie mag ik wel online, eerst maar ff naar spanje

    sow dat gaat egt snel man met zo'n force charr , ik heb nu pas 3:21 uur gespeeld in totaal en nu al lvl 10
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    SHIT!!! iemand heeft m'n mag gestolen!! ik had hem ff aan hem gegeven om een up te levellen,en dan loopt ie er gewoon vandoor,en hij wilt m'n mag niet terug geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAD MAD MAD!! wtf moet ik nu doen,ik heb geen mag!!!! heeft er iemand aub nog een om te ruilen?? geen mag cel,een gewone mag van tss de 100 en 200 (lvl) en goed voor HUmar

    alvast bedankt,greetz
     
  7. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das klote, je moet idd voorzichtig blijven met aan wie je spullen geeft.
    Ik heb geen spare mag helaas, wel 'n baby mag eventueel.
     
  8. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik een rappy's wing en een booma's right arm tot een wapen laten ombouwen?
    waarschijnlijk is deze vraag al gestelt maar ik heb geen zin om zo vroeg op de ochtend al die pagina's door te spitten..alvast bedankt
     
  9. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een quest offline doen d8 ik en dan kan je ze gewoon bij de bank laten omzetten. ik heb die quest nog niet gedaan ik laat iemand ander dat spul meestal ovezetten.

    @domme zebra: beetje pech voor jou want als ik gister geen nieuw character had gestart dan had jij mijn lvl 200 mag wel kunnen hebben. het is geen special mag want ik kwam daar weer eens veel te laat achter dat je special mag's had maar hij had 66 Pow en 77 Mind. ik heb nog wel een baby mag voor je....al schiet je daar weinig mee op denk ik.
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb er ondertss al een nieuwe. een rukmin 30/64/63/30 lvl 187 dus. net goed voor mij!!! geruild voor een dom special weapon voor forces,kon ik dus niet gebruiken
     
  11. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ik laat mijn lvl 56 HUcast een beetje achter. kben de laatse 2 dagen alleen maar bezig met mun force. ik vind het echt geweldig zo'n razonde te doen in de mines:)

    mm kga maar weer eens kijken of ik nog wat voor mijn force kan vinden
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jo dark prince? welk lvl ben je nu met je FOnewm? als je nu al op mines zit met die lvl?
     
  13. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    das online he dan creer ik met mijn eerste character de room zodat ik naar alles kan wat ik wil en dan blijft een maat daar wachten totdat ik met mijn force terug ben ik ben trouwens weeral een lvl 18.

    zucht dit spel is veel te verslavend:)
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    *heeft vanmiddag afgekickt:cool: , is trots op zichzelf.


    zet 1min gelede me box aan, en weet je wat ik vind met me RAmar:D:D Redhandgun??:D?:D op verryhard:confused::D
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weeral wat crappy special weapons gevonden :confused: 2xDB's shield ,1xcrushbullet ,1xvarista :confused: iemand geinteresseerd in een db's shield of een last survivor?

    WAT IS EEN GOEDE ID VOOR EEN HUNTER/RANGER ?? want ik ben nu purplenum,and dat suckt ass bigtime :confused:

    @superzaadje : ik hoop dat ik niet te lastig ben :D
     
  16. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb met me RAmar viridia, en dat bevalt me toch wel heeel erg, nu al weer erg veel goede items gevonden+ik vind egt heeeeeel veel mono/di/trigrinders:p
     
  17. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je er wat ruilen?? ik ben echt zwaar op zoek naar grinders!!!
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een nieuw char maken, omdat purplenum arse zuigt. Ik ga voor een Skyly ,en waarschijnlijk een ranger ,of een hunter,maar geen force. Ik ga em..... ViVi noemen :D
     
  19. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al 'n STORM WAND:INDRA dan? (staff die zonde-techniques boosts)
    Is bij mij gratis af te halen, kep er nog 'n paar op de bank staan en ik heb er toch geen fok aan :)
     

Deel Deze Pagina