nee die heb ik nog niet! mmm heb ik je al in mijn friendslist staan? mmm zo niet dan voeg ik je toe en om hoelaat ben je dan online kwodox btw ik heb daarnet een Ranger wapen kweet niet meer welk een haven's nog wat (kan ik toch niet gebruiken geruild voor een Yamoto+60
Ben doordeweeks meestal 'savonds vanaf 'n uur of half 9 online... p.s. Wat bedoel je met "* heeft vandaag dna van olga gespot!"?
oh zo'n gast zat te showen dat hij een zwaard had dat word vervaardigt was uit dat dna. mmm was best een heel goed wapen. kben alweer lvl 21 met mijn FOnewm. mm dan zie ik je vanavond wel.
Zo'n zwaard heet DARK FLOW...en in 99% van de gevallen zijn ze gehacked. Of had hij die Olga DNA zelf gevonden? Waarschijnlijk niet... Best wel zielig dan...met gehackte wapens gaan lopen showen
mijn xbox loopte net vast toen ik m'n YAMATO +21 niet had geequipped dat was m'n beste wapen!! maar nu hebbik een DRAGONS CLAW gevonden,vet wapen(wel een beetje lelijk,maarja)!!!! whiiiiiiiii! btw,ik zoek een goed armor met 3 slots+ ,dus als iemand wilt traden...
jah tsjah wat doe je eraan. ik heb net een Delsaber's shield gevonden met mijn HUcast! ik had de sabre al nu word het met 100% geboost! yeh
ik ga mss vanavond met een nieuw character beginnen. Het wordt waaarschijnlijk een female hunter ,en een sklyly. Ik ga em ViVi noemen (als ik Vivi pak dan is het geen skyly )
Jah ik heb er eentje...ik draag 'm eigenlijk nooit, dus mag je 'm wel lenen totdat je d'r zelf één hebt
wat is nou eigenlijk de beste ID voor een forche char? greenmill is wel goed maar ookweer niet zo goed van dat je gelijk zegt YES, zo.
pinkal of bluefull Pinkal: You'll find Wands more frequently and earlier, and higher level Technique Disks in Pinkal. Partisans are more common too, but Rifles are very rare. Bluefull: You'll find Partisans-series weapons more frequently and earlier than normal in Bluefull. Rods are more common too, but Wands are very rare.
mm mijn Force is gewoon skyly en ik vind vanalles wat. ik gebruik eigenlijk geen rod. gewoon een mech gun en dan de techniches als het veel vijanden in 1 kamer zijn. is dat dan verkeerd ofzo?
je kan beter een force wapen pakken die je mst boost nu maak je misschien nog wat damage bij de beesten maar later doe je bijna niks meer aan damage met wapens (ik doe altijd 0 tot 10 damage met wapens)
wat is trouwens een goede rare weapon voor een Force?? k loop nu rond, met geen rare weapon maar met een Rod+9 niet dat die egt goed is maar gewoon ok.
sow das wel vetjes jah, ben onertusse alweer lvl20, dus ik ken weer hard gaan spelen, en heb meer kans op rare's
mmm die dingen verhogen misschien mijn mist maar dat heb ik niet echt nodig met een mag die 77 mind heeft. mijn mist is 368 ofzo voor een lvl 23 is dat best hoog lijkt me. @kwodox: srry kwas je gister vergeten toe te voegen ik had het nogal druk met andere dingen misschien een andere keer?