1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

1. Recon

Recon Recon!

Leuk Bevonden:
    0
    een mahu is echt niet goed

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D k heb geen idee,ik weet niets van forces :)

3. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    mijn force is ook niet echt goed dus dat past wel:)

mm mijn beste wapen is eigenlijk een yamato+60 en een delsabers sabre(inclusief shield)

4. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    delsabers setje hebbik ook zelf gevonden ,en die yamato's hebbik al lang,das lang m'n favoriet geweest

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    * = blij met zijn dagger+12 :cool: hahaahLOL haha

6. riffje

riffje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagjes:

Ik speel PSO nu sinds 2 dagen. Ben nu Level 10. Afgelopen nacht liep mn XBoxje vast. Na opnieuw opgestart te zijn waren vrijwel al mn items weg. Inclusief mijn Mag :'-(
    Ben in mijn wanhoop weer helemaal opnieuw begonnen, nieuw karakter gemaakt, weer bij level 1 beginnen enz.

1) Komt dit verschijnsel (crashen en items kwijtraken) vaker voor?
    2) Is een geheugenkaart aanschaffen een optie om dit te voorkomen (reserve kopie)?
    :cool: Wil eigelijk helemaal niet helemaal opnieuw beginnen. Dat ik items kwijt ben boeit me niet zo, maar dat ik geen Mag meer heb heeft mij zeer bedroefd gemaakt :p
    Hoe kan ik een nieuwe Mag (baby mag( bemachtigen? Heb eergister van 2 personen n "uber-mag" gekregen (level 200 ofzo), maar ik vind t juist n uitdaging om mijn mag helemaal zelf te creeeren. Maw. heeft er iemand n babymag voor mij?

PSO username: riffje

Alvast bedankt

7. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    1) Ja, dat crashen komt helaas vaker voor. Bijna altijd ben je dan alle unequiped items kwijt. De mag die je draagt dus niet!?...
    2) Nee, memcard heeft geen nut, heb ik ook al geprobeert.

Draag dus niet al te veel dierbare spullen unequiped bij je (online), alles wat op de bank staat is veilig.

Ik heb nog wel 'n baby mag voor je (en misschien nog wat andere bruikbare items :) )

8. riffje

riffje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle reactie.

Balen van dat crashen, maar als het alleen de unequiped items zijn dan kan ik daarop anticiperen.
    Ik droeg mn Mag niet. Iemand had mij zo'n super-mag gegeven (level 200). Heb daar n uurtje mee gespeeld, en besloot voor mijzelf dat ik dat niet leuk vond. Verliet de planeet, en toen liep t vast :-(

Ik zou heel graag n baby-mag van jou willen ontvangen :)

Grappig trouwens, ik heb jou online gezien in de lobby gister of eergister. Zag iemand met de naam Archie, en moest toen denken aan Archie Bunker (vandaar dat jouw naam mij opviel).

Hoe gaan wij dit afspreken? Een tijdstip? Of kan ik je toevoegen aan mn buddielist in PSO?

groet,
    eric

9. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    hey,ik kan je re nu meteen wel een geven als je wilt,kom je dan op live?

10. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja,ik heb ook wel nog een aantal bruikbare dingen voor jouw denk ik :p mijn naam op PSO is domme zebra ,eveneens m'n gamertag

11. riffje

riffje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, zit nu op mn werk (ben hard aan t werk O-)
    Ben morgen, of ander vanacht pas weer op Live.
    Ik laat van me horen in PSO.

Bedankt!!!

12. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan ;) ik ben er vanavons wel,mss zie ik je wel ;)

13. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Moh! we moeten een lijst maken van alle NEDERLANDERS/BELGEN die GEHACKTE items gebruiken..... za nix tegen die eikels doen maar dan weet je iig wat voor sukkels het zijn als je ze ooit tegen komt.....
    hier al 2 (ken er wel meer maar ben namen vergeten)

Morphues (ofzo)
    Kira

14. riffje

riffje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is leuk dat je zegt dat er hier 2 sukkels en eikels zijn, heb er echter de volgende kanttekeningen bij te maken:

1) je gaat ervan uit dat iedereen bekend is met "gehackte items". (ik was dat dus niet, dat is mij vandaag, browsend op internet pas duidelijk geworden)
    2) je gaat ervan uit dat wanneer een persoon volledig nieuw is in het spel al volledig op de hoogte is van alle facetten. Ik garandeer je, ik ben dat niet, en ik weet zeker dat velen met mij dat niet zullen zijn. Het concept Mag was mij niet volledig duidelijk. Bv dat een mag zijn eigen levels heeft.
    Toen ik daar achter kwam was voor mij inderdaad de lol ervan af om die super-mag te gebruiken.

Enige nuance aanbrengen in jouw taalgebruik (ik val over de woorden eikels en sukkels) lijkt mij wel op zijn plaats. Wanneer jij woorden gebruikt als eikels en sukkels in de context waarin jij deze woorden gebruikte, voel ik mij aangesproken.

Dat ik een "gehackt item" heb gebruikt is volledig toe te schrijven aan mijn onbekendheid met het spel. Een spel waar ik waarschijnlijk veel plezier aan ga beleven, maar ik voel mij niet verantwoordelijk wanneer ik na 1 a 2 uur gespeeld te hebben een item krijg (ik dacht nog "goh, wat aardig"), welke een "gehackt item" blijkt te zijn. Dat gehackte items niet thuis horen in PSO daar zullen wij niet over van mening verschillen.

Waar wij wel van mening over verschillen is jouw aanname dat "newbies" bekend zijn met de ins en outs van dit spel. Tevens verzeker ik je dat wij ook van mening verschillen over het door jou gebruikte taalgebruik. Niet dat de woorden sukkels en eikels extreem grove woorden zijn, maar dit soort woorden gebruik je maar niet zonder rekening te houden met de bovenstaande beschreven punten.

Sterker nog, dit soort woorden gebruik je maar niet!!!

Mvg
    Eric

15. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-) O-) Heilig BoontjeO-) O-)

Maar hij bedoelt denk ik de Nederlanders die gehackte item's maken/of veel hebben (denk ik).

16. riffje

riffje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SuperZaadje,

Goed, was dus pissig.
    Echter volledig onterecht. Je doelde met sukkels en eikels niet op mij, maar op morphues en kira.
    Hmm, nu sla ik dus n flinke flater. Had beter moeten lezen.

Excuus!!!!!! _O_

"een nederige eric" :eek:

17. Recon

Recon Recon!

Leuk Bevonden:
    0
    deze personen hebben het spel ook meer dan 80 uur ofzo gespeeld dus weten wel wanneer iets gehackt is en nog gebruiken ze het

18. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    mensen ff vraagje.. als je online wilt moet je eerst 10 euro dokken en daarna heb je 2 maanden gratis en daarna moet je 9 euro per maan betalen he? moet je zeg maar een soort contract aanschaffen waardoor je enkele maanden verplicht moet betalen of vraagt hij elke maand of je wilt verlengen?

19. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ehmzz je koopt het spel. vanaf het moment dat je de eerste keer online gaat krijg je 60 dagen gratis zitten die er op dan word er dacht ik per maand 8 euro van je CC af geschreven.

20. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet na elke maan daangeven of je nog een abbo wilt voor nog een maand

Deel Deze Pagina