1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken er een hoop....echter geen idee van hun namen :confused: bijna iedereen gebruikt er wel!!! zal volgende keer extra opletten en de namen proberen te onthouden...

    ps.: was ik daarnet ff geschokt! ik ging de lijst met teams af om een game te zoeken ,en ineens zie ik een team dat "I'll dupe 4 u" noemt ,en wat later nog een,maar dan om te hacken!komaan,waar hou je je mee bezig?!!!!
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  2. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, die games zag ik ook vandaag...stelletje lamers. ze verpesten het spel voor alle andere PSO'ers. want elke sukkel die een speciaal wapen zoekt en geen zin heeft om te gaan zoeken joint z'n game...maja wat doe je eraan he, het lijkt alsof microsoft alleen de US servers support geeft:mad:
     
  3. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    PSO-Xbox wemelt van de hacks these days :mad: en veel van de gebruikers weten het idd niet eens.
    Gisteren zat ik in 'n game met een Ranger met een DARK METEOR en die gozer wou me niet geloven toen ik zei dat ie waarschijnlijk gehacked was. Alleen omdat er geen percentages op zaten volgens hem. Hij had 'm dus geruild hè! Ik zei nog, ok dan misschien niet gehacked, maar dan toch zeker geduped! Welke Ranger ruilt er anders zo'n wapen!!??? Zeker geen idee hoe zeldsaam olga DNA is!...

    Maar goed, ik heb inmiddels wel ook m'n eerste (legit!!!) DOUBLE CANNON gezien...als je 'm tenminste kunt geloven, hij had iig gelijk over de manier waarop ie 'm verkregen had...
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff,tegenwoordig heeft elke ranger een spreadneadle ,en elke hunter een J-sword :confused: en dan nogg eens 2 al-rappys's geëquiped :mad: dit begint echt tever te gaan :mad: tegenwoordig hoor je dan ook mensen van level 10 bezig "hey,doe joe have a double canon for trade" !! dan ga ik spontaan af de server!!
     
  5. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een lvl 23 hunter en die heeft nu al 20 specials ofzo
    ik heb gewoon een groot deel van mijn force die lvl 114 is aan mijn hunter gegeven
     
  6. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffffffff, zojuist voor het eerst Dark Falz verslagen op ultimate (offline singleplayer) :)
    Wat is dat moeilijk zeg met een HUcast en z'n beperkte healing capaciteiten.
    Kostte me 10 monomates, 10 dimates, 10 trimates, 10 star atomizers en alle 5 m'n scape dolls die ik bij had.
    Ik redde het net op het nippertje! Ik had nog iets van 250 HP over en toen kreeg ie de genadeklap }:] Heheh ikke blij!

    Ook m'n eerste pal rappy gezien vandaag, en wat dropped die #%$vogel! 1640 mesetas!! Whaaaaa!! en ik had al 999999 (max) mesetas op de bank staan 8)
     
  7. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, maar voor een yellowboze dropped een pal rappy HERO/ABILITY...niet echt goed(vind ik)


    archie: nu OLGA nog:9
     
  8. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep :), maar Olga is makkelijker volgens mij...
     
  9. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    wowie |:- met sukkels en eikels bedoel ik dus de mensen die gehackte items gebruiken waarvan ze WETEN dat het gehackt is en het toch gebruiken en ze donders goed weten dat ze het hele spel VERNEUKEN door het te doen
    en niet op de mensen die net beginnen die een cool item van iemand krijgen die je natuurlijk terrecht aan neemt en gebruikt en dolblij mee bent

    ikzelf ben er bij het begin ook ingetuint toen iemand mij een Heart of Angel ofzo gaf en ik Angel Wings van mn mag kon maken... toen ik erachter kwam dattie gehackt was heb ik meteen een nieuwe gemaakt (wat heel vaak mislukte door die vele crashes) en die angel wings vernietigd (server maken, item dumpen, server sluiten)

    KUTBENGEL is er nog zo 1, hij weet dat de J-Sword die hij heeft niet legaal is en toch gebruikt hij het.

    ben nog meer nederlandertjes/belgen tegengekomen met gehackte shit waarvan ze het wisten maar die namen zijn uit mn hoofdje gevlucht :/
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik gehackte stuff heb verkoop ik ze in de shops,voor tien meseta... dan zijn ze meteen voorgoed weg

    nog 5000 exp en 1 level en ik kan ultimate :D whiiiiiiiiiiiiiii
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  11. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    wow domme zebra hoeveel uur per dag speel je dat spel wel niet!? ik was net een beetje aan het afkicken met mijn HUcast en FOnewm.

    ach ik heb btw wel zelf een powermag geraised:) sinds ik met mijn HUcast lvl 20 was wist ik dat ik ook een force char. zou maken dus ben ik er maar een 2e mag bij gaan raisen en ik wou eens kijken of het ook een special mag zou worden als ik maar 2 dingen zou raisen: 15 DEF en 185 MIND en ja hoor een power mag. nu is het zo'n stomme staart das minder maarjah ik heb wel een mist van 600 met een level 25:)

    btw dit bovenstaande valt toch niet onder cheaten he want anders verwijder ik die mag wel en ga ik verder op de originele mag.
     
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe... Ik moet echt dringend afkicken,ik speel dit spel TE veel ,nog net geen 100 uur nu. Ik ga gelukkig binnekort op vakantie,dus dan kan ik proberen :D
     
  13. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met mijn force nu op 160 uur
    en met de hunter op 10 ofzo
     
  14. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Op vakantie gaan zuigt als je thuis PSO hebt liggen :)
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik geloven :D ik heb ook net Midtown Madness gehaald,maar PSO speel ik toch nog altijd veel meer!
     
  16. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ,ik kan op ultimate :D valt best nog wel mee, alleen ruins :confused: iep ,daar ga ik direct dood :)

    ik heb besloten om morgen heel de dag niet te spelen ,kwestie van afkicken :p
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Na dit hele draadje gelezen te hebben, heb ik besloten PSO te gaan kopen, zodra ik m'n Live! kitje binnen heb.
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    DOmme Zebra / Tempie / Cyhwuhx zijn cool :) altijd cool om mee te spelen

    Helaas kan ik niet op ultimate en voel ik me dus enorm buiten gesloten zo.

    Misschien kan iemand mij vertellen wat ik met een Right Arm of Booma moet doen ofzo? Thanks voor die Dragon Slayer nog.

    Moet nu alleen nog even ATA opkrikken zodat ik iets meer raak. Ik zit nu in een fase dat Hard Forest te makkelijk is maar Very Hard forest me te moeilijk is :p. Nouja dan maar ff Hard uitspelen vanacht..
     
  20. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan met lichaams onderdelen van beesten wapens maken
    moet je alle offline quest uitspelen dan moet ergens een man staat die de onderdelen omzet in een wapen
     

Deel Deze Pagina