1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuwe 'gezichten' :)

    @ Ugamer: die Booma's right arm moet je aan Dr. Montague geven in (o.a.) offline quest 'Unsealed door'. Moet je wel alle quests eerst uitspelen dacht ik.
    Als je te ongeduldig bent kun je 'm ook aan mij geven, dan laat ik 'm wel ombouwen tot een BOOMA'S CLAW voor je :)

    Vanavond iemand mee Olga kicken?...ik weet nu hoe we WEL commander Heathcliff Flowen kunnen zien (als het goed is tenminste :confused: )
     
  2. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe vanavond wel mee zeg maar hoelaat
     
  3. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Reccie, ik ben (zoals gewoonlijk :) ) weer vanaf 'n uur of half 9 online.

    Gisteren ook 'seabed' gecleared met Zaadje, Tempie en één of andere domme zebra :p lol
    We waren nog teruggegaan om Flowen te zien, maar hij was er niet.
    Ik weet nu waarom, dus vanavond herkansing...

    p.s. we hebben het gisteren nog wel over jou gehad (Recon)...die irritante rondvliegende robotbolletjes in seabed heten ook Recon...heheh, verder houdt de vergelijking wel op hoor O-)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  4. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik ben 3 dagen niet op PSO en deze site geweest en ik zie dat ik weer een heleboel gemist heb!

    @Ugamer: ik kan ook nog niet op Ultimate misschien samen wat level uppen?
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    sow me HUcaseal lvl't snel egt niet normaal, vanmiddag 9lvl's gestegen( ok ik was pas lvl9 maar toch daar gaat het niet om:cool: die hucaseal vin k tot nu toe egt het fijnste char waar ik mee gespeel heb, egt een aanrader als je eens overnieuw begint, ok aan het begin zijn e traps waar je mee moet werken wel ff lastig maar at went egt heel snel, en het isnog fun ook, om te zien hoe 2creatures elkaar in elkaar slaan:D
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind het best, add me tag maar ff :)
    ik ben level 47, ben ent bezig met de laatste 2 quests uti normal.. echt saai is dat geworden als je goed bent :)
     
  7. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    wOOt! gisteren Olga weer gekicked, en jawel...Heathcliff Flowen gezien :)
    Maar wie krijgt eigenlijk die DNA? (ALS we 'm vinden!?)
    Ik stem op 'IKKE' :p
     
  8. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ik het moet krijgen :)
    omdat ik bijna nooit een special weapon vind (alleen brakke dingen die de andere niet willen)
    ik sta altijd verweg van de beesten af en als een beest iets drop moet ik een half uur rennen voor ik er eindelijk ben en aan gezien die hunters er pal naast staan hebben die de special weapons altijd :mad:
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    het is DE domme zebra foor jouw :D
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    dankuwel :cool:

    ow ja,ik ga vanmiddag online ,en ik wil best wel een potje very hard spelen met de lagere levels,ik ben nml. bezig met een nieuwe mag,en op ulimate heb ik m'n goede mag echt wel nodig :)
     
  11. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    IK krijg de DNA, omdat ik al level 160 ben:p
     
  12. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja srry...DE domme zebra |:- ;)

    p.s. JuMPa en Recon...forces hebben niet zo hard goede wapens nodig, dus het is het beste dat jullie MIJ die DNA geven! Dan geef ik jullie ook nog eens (beiden!) 10 monofluids!!! :eek: :eek: :eek:

    Heheh, deal?? :{
     
  13. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ^^, is goed archie...btw DARK FLOW is echt een goed wapen atp + 800 ofzo
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik ben vanmorgen ff online om te kijken of ik iets kan vinden voor mijn force char. niet echt dus ga ik maar ff die gasten helpen in de cave's. ik kom daar door de telepipe...heeft die gast em recht voor een Nar lily gezet8) ik die nar lily afmaken en hij dropt een battle/devil:p is best wel goed voor mijn force. kan ik wat sneller aanvallen:cool:

    ik heb gewoon een last survivor geruild voor een S-Beat huppeldepup.. is niet zo goed maar je moet je grinders toch ergens op los laten:D pff ik heb zoveel grinders dat mijn bank bijna volstaat....

    @ Ugamer: ben je vanavond online??? en.. ik heb nog een paar grinders voor je;)
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg overmorgen pso maar tot welk level mmoet ik mezelf offline trainen om ongeveer normaal online te kunnen spelen??

    wat raden jullie mij aan
     
  16. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga misschien morgen PSO halen dus dan kan ik ook meedoen in de PSO wereld *)
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk:D weer 2 mensen die het snappen:cool:

    zoals ik altijd maar zeg(eerste keer) "Get a Life, Get PSO":cool:
     
  18. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat deze vraag hier niet hoort maar omdat de meeste mensen hier op reageren....

    Ik weet dat je 9 euro per maand moet gaan betalen en dat je de eerste 2 maanden free krijgt. Maar betaal je dan een half jaar abo dus 2 maanden gratis en 4 maanden 9 euro?
     
  19. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betaal je (na 2 maanden) gewoon € 8,95 per maand, totdat je je Hunters Licence opzegt.

    @ The Great One: Doe eerst een paar offline quests enzo om wat vertrouwd te raken met de controls e.d. Welk Lv je bent voordat je online gaat maakt in princiepe niet uit.

    p.s. Heeft iemand een God/Arm voor mij plzz?! :)
     
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    :) nee :)

    ATTENTIE : Ik zoek power materials ,ik ruil voor monomates (lol;grapje) neenee,ik ruil voor grinders,andere materials ,rare items,...

    M'n nieuwe mag is net in een Sato veranderd :p hij wordt iets van 100 power ;67 DEX ,en dan nog wat :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003

Deel Deze Pagina