1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

1. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Gebruik volgende keer Rafoie, dan issie helemaal binnen no time naar de eeuwige jachtvelden }:]

Wie heeft er trouwens al rare monsters gezien?...Ikke al drie keer.
    Een Al Rappy, een Nar Lily en een Pouilly Slime. Dropte respectievelijk een Trimate :mad:, een Dagon/HP en een resist/thunder.
    Nog niet echt spektakulaire findings, maar toch wel leuk dat ik ze al gezien heb :)

2. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op xbox heb ik alleen die rode slime gezien, op DC heb ik ze allemaal wel eens gezien

3. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb een hele zooi materials om te ruilen voor high tech. disks...dus als je een lv.15+ disk hebt moet je 'm met MIJ ruilen

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    pfffffffff:mad:, ik drukte prongelijk op quit, nu moet ik heel die cave lvl weer overnieuw spelen:mad:

Trouwens wel goed voor me training:D

owja, met wat voor wapens vechten jullie nou het meest?

ik nu deze combinatie:

Draw Autogun +2 (handgun)
    Ice Brand +2 (Sword)

5. Kwodox

Leuk Bevonden:
    0
    lol JuMPa ik heb welgeteld ééééén mind material :) maar die wil ik wel ruilen voor 'n power of defense material...of Luck, maar die zul je zelf wel gebruiken waarschijnlijk ;)

6. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen hoge magic disks?ik wil je mind mat. wel ruilen voor een power mat.

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik heb hem nu eindelijk verslagen, na een gevecht van ong 45min:cool: :D, nu ken ik weer verder.

8. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je wel weer naar de principal geweest?
    Anders weer overnieuw.

Maar dat kost wel weer veel meer TP, maar als eenmaal z'n armor eraf is gaat het snel}:]

9. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hé daar ben je lang mee bezig geweest! :9
    Ik vraag me af hoe hij die laatste paar minuten van de 45 naar zijn scherm heeft zitten staren. |:-
    Ik ben blij voor je dat het gelukt is. *)

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook blij:D:D:D:D. ben nu maar weer wat quests aan het doen, om ff geld te verdienen,

er zit trouwens bes wel een goed verhaal in het spel, maar komen er ook nog filmpies of niet?

11. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen filmpjes

Alleen van die ingame filmpjes van een paar seconden, Bijv. bij een eindbaas.

Wel jammer maarja:'-(

12. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zelf ook best wel geïntereseerd in of er filmpjes in het spel zelf voorkomen. Wat vinden jullie zelf trouwens van de graphics?, vinden jullie de game ook niet soms een beetje te chaotisch qua monsters etc.?, hoe zit het met het verhaal en de gameplay precies?, hoe kijken jullie tegen die hunters licence van +/- €9,- per maand aan, blijven jullie het lang online doen? wat voor cijfers zouden jullie dit spel toekennen?
    Sorry voor de vele vragen, maar ja als je er éénmaal mee begint....:cool:

13. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn niet echt van deze tijd al ziet het water er best mooi uit.
    Qua monsters vind ik het niet chaotisch, en de gameplay en de replay zijn echt "DE BOM" het blijft heel lang leuk en ik heb het al iets van 300 uur gespeelt.

Die uren zijn toevallig niet van de xbox versie.:eek:

Samenvattend als je het geld hebt en je van actie rpg's houd met hele leuke multiplayer dan moet je het gewoon kopen.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja, en weer een vraag:D, om de hoeveel level verranderd die MAG, hij is nu al level 31, maar hij is pas 1 keer verrandert?

15. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lvl. 10 -> 35 -> 50 daarna om de 10 levels(als de samenstelling is veranderd)

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    aha, thnx, ik snap het:D

So die Eindbaas In de MINE is eritant

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als de samenstelling veranderd? wat bedoel je daar precies mee? dat je moet afwisselen van voer?

Saved ie dan online ofzo? want ik heb nu al zo vaak een level gehaald en moet elke keer weer overnieuw als ik online ga. nu was ik eigenlijk bezig met offline zodat ik mijn levels kan kiezen als ik online ga. tijdverspilling? want ik ben al level 27 :D *VySio kijkt torots in de spiegel*

18. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen naar de principal te gaan als je single player speelt dus niet met anderen.

Als je mag bijv. 30 pow 30 mind 45 def en dex 15, dan is pow+mind = def+dex.

En dan krijg je een bepaalde soort mag alleen als je dat om de 5 levels veranderd bijv. zo pow+mind > def+dex.

Dan kan je weer een andere mag krijgen.

hier een goede internet site met tonnen aan info over alles van PSO

http://www.planetdreamcast.com/psoworld/sections.php

19. Kwodox

Leuk Bevonden:
    0
    Als je online speelt heb je alle levels beschikbaar die de 'creator' van de game offline open gespeeld heeft.
    Ik heb nu bv. (op normal) forest, caves, mines en ruins open. Als ik nu online een game create kun je meteen kiezen naar welk gebied je gaat.

p.s. JuMPa, nog bedankt voor dat weapon the other day, maar ik heb nu precies zo'n zelfde gevonden :{
    Dus als iemand 'm wil hebben...t'is een FLOWEN'S SWORD

Ik heb ook nog een 4-slots Soul Frame (Lv Needed 13 ) in de aanbieding en eventueel wat units om d'r in te equipen (Knight/Power, General/HP)

20. Jaylee

Jaylee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe ook wat Nederlandser gespot. Ikzelf heet Jaylee en mijn namerstag is IG X Jaylee, ben een level 16 hunter :). Ben meestal op eerste schip block 1 of 2 te vinden :D

Deel Deze Pagina